Persoonsongeval zwijndrecht

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Persoonsongeval zwijndrecht

Bericht door treinbruno »

Mijn trein word opgehouden in Lokeren door een persoonsongeval in zwijndrecht... Wat is daar gebeurt?
Afbeelding
Geert9100

Re: Persoonsongeval zwijndrecht

Bericht door Geert9100 »

treinbruno schreef:Mijn trein word opgehouden in Lokeren door een persoonsongeval in zwijndrecht... Wat is daar gebeurt?
Juist gehoord van een collega die in Zwijndrecht opstapt : Iemand onder een aankomende trein gesprongen, de stukken zag je nog liggen, dus was juist gebeurd toen collega aankwam in zwijndrecht.
OMC

Re: Persoonsongeval zwijndrecht

Bericht door OMC »

Gezellig ... :s
Toch wel frappant dat het de laatste tijd zoveel voorkomt in onze Belgenlandje!
Hobbes
Berichten: 748
Lid geworden op: 30 mei 2006, 18:08
Locatie: Hemiksem

Re: Persoonsongeval zwijndrecht

Bericht door Hobbes »

De laatste weken is het weer enorm... tijd van het jaar zeker?
koendb

Re: Persoonsongeval zwijndrecht

Bericht door koendb »

ja, vandemiddag ook nen camion geramt op den overweg in oudegem (dendermonde)
der mankeerde vanachter een stuk camion en het had precies papier gesneeuwt (was geladen met oud papier voor VPK)
kheb ni kunne zien hoe erg de schade was ad locomotief (was den direct van dendermonde naar gent)
die stond een overweg verder toen ik in de andere richting passeerde met de l-trein, moet dus wel nen enorme klap geweest zijn aan enorme snelheid...
met als gevolg ook weer problemen genoeg op de lijn 53

grtz
tomdg
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008, 13:40

Re: Persoonsongeval zwijndrecht

Bericht door tomdg »

koendb schreef:ja, vandemiddag ook nen camion geramt op den overweg in oudegem (dendermonde)
der mankeerde vanachter een stuk camion en het had precies papier gesneeuwt (was geladen met oud papier voor VPK)
kheb ni kunne zien hoe erg de schade was ad locomotief (was den direct van dendermonde naar gent)
die stond een overweg verder toen ik in de andere richting passeerde met de l-trein, moet dus wel nen enorme klap geweest zijn aan enorme snelheid...
met als gevolg ook weer problemen genoeg op de lijn 53

grtz
hehe de vorige keer dat er een camion geramt werdt in oudegem dacht die camioneur dat hij dat hij daar op een parking stond en gerust even zijn landkaart kon bestuderen :? toen was er nog meer mist als vandaag en waren er een stuk of 6 gewonden op de L-trein gent-dendermonde.
260689
Berichten: 3392
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: Persoonsongeval zwijndrecht

Bericht door 260689 »

Ongeval tussen beernem en maria aalter het gaat om aanrijding met auto verlopig geeft passengersweg geen verdere info
b-loc
Berichten: 1233
Lid geworden op: 17 feb 2008, 12:09
Contacteer:

Re: Persoonsongeval zwijndrecht

Bericht door b-loc »

koendb schreef:ja, vandemiddag ook nen camion geramt op den overweg in oudegem (dendermonde)
der mankeerde vanachter een stuk camion en het had precies papier gesneeuwt (was geladen met oud papier voor VPK)
kheb ni kunne zien hoe erg de schade was ad locomotief (was den direct van dendermonde naar gent)
die stond een overweg verder toen ik in de andere richting passeerde met de l-trein, moet dus wel nen enorme klap geweest zijn aan enorme snelheid...
met als gevolg ook weer problemen genoeg op de lijn 53

grtz
Welke loc nummer was het?
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: Persoonsongeval zwijndrecht

Bericht door HLE 2302 »

koendb schreef:ja, vandemiddag ook nen camion geramt op den overweg in oudegem (dendermonde)
der mankeerde vanachter een stuk camion en het had precies papier gesneeuwt (was geladen met oud papier voor VPK)
kheb ni kunne zien hoe erg de schade was ad locomotief (was den direct van dendermonde naar gent)
die stond een overweg verder toen ik in de andere richting passeerde met de l-trein, moet dus wel nen enorme klap geweest zijn aan enorme snelheid...
met als gevolg ook weer problemen genoeg op de lijn 53

grtz
dat was dus de IR trein naar kortrijk
het houd precies niet op, en om een overweg verder te staan, aan 120 met een machien dat heel goe remt
heeft de tb het precies niet veel op voorhand gezien, maarja, een dichte mist, levens gevaarlijk ...

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Locomotief 5175
Berichten: 338
Lid geworden op: 31 jan 2006, 19:59
Locatie: LK.

Re: Persoonsongeval zwijndrecht

Bericht door Locomotief 5175 »

Volgens de railpassie is het 2106 !
Hoe erg is het met 2106 ? foto ?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
b-loc
Berichten: 1233
Lid geworden op: 17 feb 2008, 12:09
Contacteer:

Re: Persoonsongeval zwijndrecht

Bericht door b-loc »

Locomotief 5175 schreef:Volgens de railpassie is het 2106 !
Hoe erg is het met 2106 ? foto ?
http://www.railpassie.org/actua.html
waarom staat die loc langs stuurrijtuig?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Persoonsongeval zwijndrecht

Bericht door Steven »

Dit kan door een storing zijn (geen communicatie mogelijk tussen stuurrijtuig en loc, ontbreken kennis stuurrijtuig door de bestuurder, snelle manier van loc wisselen (achter een defecte loc los maken om dan vooraan snel een goede loc tegen de trein te zetten.
Zoals je merkt zijn er meerdere redenen om uit te kiezen.
koendb

Re: Persoonsongeval zwijndrecht

Bericht door koendb »

het was idd de 2106, hier het verslag van het ongeval, met beelden van de vrachtwagen en de schade ad locomotief (wat wel meevalt zo te zien):

http://www.tvoost.be/nl/nieuws/2009-01- ... n-oudegem/
tomdg
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008, 13:40

Re: Persoonsongeval zwijndrecht

Bericht door tomdg »

dienen camioneur kan er precies wel me lachen :lol: zijn baas wss iets minder :P
Wimpie

Re: Persoonsongeval zwijndrecht

Bericht door Wimpie »

ik weet niet of dit in verkeerde aarde gaat vallen of niet, maar sommige opmerkingen met details over zelfmoordpogingen/daden vind ik zeer onaangepast. Vergeet niet dat we een openbaar forum zijn he mensen. Je moet maar eens familie zijn van zo een slachtoffer en zo die opmerkingen lezen zoals: je zag de stukken nog liggen of dergelijke... ik vind dit echt niet kunnen. Ik ben zelf ambulancier, en zit zelf op een hulpverleningsforum. Maar jullie begrijpen nooit wat de familie van dat slachtoffer meemaakt en als je dan hier de nogal gruwelijke details en scheve opmerkingen soms moet lezen komt dit zeer zwaar aan. Wij ondervinden inderdaad op de 100 elk jaar een stijging van het aantal zelfmoordpogingen rond deze tijd van het jaar. Wat redelijk logisch is mensen dat alleen staan met feestdagen, vroeg donker laat licht, zwervers in de kou, en dergelijke. Zulke mensen zullen dus steeds vlugger geneigd zijn om actie te ondernemen dan tijdens andere seizoenen. En als jullie niet weten waarom deze persoon dit doet, gelieve dan ook geen oordeel te vellen, hoe kunnen jullie vanachter het pc schermpje nu de situatie inschatten? Ik haat het gewoon... Dus let er een beetje op aub, want moest ik beginnen elke zelfmoordpoging te posten met treinen zaten we binnen 2 weken met een overvol forum. PS Nog een klein hekelpuntje. Als je iets post informeer je dan aub eerst goed, en ga geen geruchten posten... Zo vermijd je wrijvingen met mensen dat wel de juiste info hebben. Ik denk maar aan de post van Bruno over de zogezegde "steekpartij" dat een benullige controle bleek te zijn... :roll: om maar een voorbeeld te geven; Hopelijk houden jullie hier wat rekening mee.

Met vriendelijke groeten,
Wim
Mede treinfanaat
Plaats reactie