Dit staat op de website van de VRT:overweg13 schreef: Je hebt die nog altijd sneller van de NMBS dan wanneer thuis een of ander apparaat uitvalt, of je internetverbinding uitvalt. Gisteren hebben we 3 uur zonder elektriciteit gezeten. Ik wacht nog altijd op een verklaring....
Uw vergelijking gaat helemaal niet op.Duizenden gezinnen zonder stroom in Pajottenland di 13/01/09 07:45 - In het Pajottenland hebben gisteravond duizenden gezinnen zonder elektriciteit gezeten. Het defect deed zich voor in een middenspanningspost in Lot, een belangrijk elektriciteitsknooppunt. De gevolgen voelbaar waren in Dworp, Beersel, Buizingen en Ruisbroek.
De electriciteitsmaatschappij kan toch moeilijk aan elk van die duizenden huizen gaan aanbellen om uitleg te komen geven of iedereen opbellen.
De NMBS kan iedereen inlichten via het omroepsysteem in het betreffende station.
Bovendien kan je nog altijd zelf bellen naar de storingsdienst van uw electriciteitsverdeler of persoonlijk langsgaan op het kantoor of een email of brief sturen naar de klantendienst.
De NMBS heeft geen storingsdienst voor klanten, heeft geen inlichtingenkantoor waar je terecht kan voor uitleg en als je een email of brief stuurt naar de klantendienst krijg je in de meeste gevallen geen antwoord.
Als klant van de NMBS sta je dus volledig in de kou.