Als echte spoorwegman kijk ik verder dan mijn neus lang is, mensen VEILIG van a naar b brengen is mijn hoofdtaak, een MW41 op L4 is gewoon zot omdat hij er niets kan doen om al de redenen die ik al opgenoemd heb.jan_olieslagers schreef:Lacht gij maar, ze zullen in Brecht veel contenter zijn met een MW41 dan met niks!
Maar ja, als rechtgeaarde NMBS-er let ge er alleen maar op of het boekske gerespecteerd wordt, wat de (potentiële) reizigers vinden is natuurlijk van geen tel.
Wat jij doet is veralgemenen trouwens, iedereen bij de NMBS is hetzelfde volgens u, wij dank u bij deze voor dergelijke idiote uitspraken. Ik ben treinbestuurder in hart en nieren, ik zie ook wel dingen die fout gaan en zal niet ontkennen dat dat ook zo is en er vele zaken beter kunnen. Dit alles neemt echter niet weg dat een dosis gezond verstand u niet in de steek mag laten. Een MW 41 kan dus TOTAAL NIETS gaan doen op een lijn als L4 naar Brecht. De oplossing met M6 en hle 13 is veel realistischer en logischer voor uit te werken.
Mijn lachen is trouwens niet bedoeld als uitlachen, maar eerder als lachen om mensen warvan je merkt dat ze niet altijd volledig op de hoogte zijn van wat wel en niet kan, niets mis mee, het forum dient om bij te leren. Is gewoon een kwestie van een beetje realist te blijven.
Nog effe aanvullen dat een MW41 enkel memor heeft als "veiligheidstoestel", om nog maar aan te vullen waarom ze niets kunnen gaan doen op die lijn.