Noorderkempen Brecht !!!!!

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
dentheo
Berichten: 8183
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door dentheo »

stefanic schreef:-station heet officieel 'Noorderkempen' (routeplanner is wat dat betreft dus fout!)
-ligt niet binnen de zone Antwerpen
-geen Keycard voor Noorderkempen
stef....even naam in routeplanner veranderen ??? zover zit jij daar niet vandaan ?? :wink: :wink:
Theo
Groeten vanop de Heide
stefanic
Berichten: 871
Lid geworden op: 09 feb 2007, 09:09
Locatie: Antwerpen

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door stefanic »

dentheo schreef:
stefanic schreef:-station heet officieel 'Noorderkempen' (routeplanner is wat dat betreft dus fout!)
-ligt niet binnen de zone Antwerpen
-geen Keycard voor Noorderkempen
stef....even naam in routeplanner veranderen ??? zover zit jij daar niet vandaan ?? :wink: :wink:
Ik zal eens kijken hoeveel invloed ik nog heb... :wink:
spoorwegrealist
Paul
Berichten: 1290
Lid geworden op: 09 feb 2008, 22:57
Locatie: FNU
Contacteer:

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door Paul »

Noorderkempen zou nu toch ook stilaan in de tariefmodule opgenomen mogen worden, zodat kandidaat-reizigers weten waar ze volgende week aan toe zijn qua kostprijs van biljetten en treinkaarten...

Paul
Vriendelijke groet,

Paul
http://belgischespoorlijnen.be
rvdborgt
Berichten: 4355
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door rvdborgt »

stefanic schreef:Ik zal eens kijken hoeveel invloed ik nog heb... :wink:
Misschien kun je dan meteen de stationsnamen van Den Haag HS (niet: "Hs"), Rotterdam Centraal (niet: "Cs") en Amsterdam Centraal (niet: "Cs") laten corrigeren?

Groetjes,
Rian
dentheo
Berichten: 8183
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door dentheo »

rvdborgt schreef:
stefanic schreef:Ik zal eens kijken hoeveel invloed ik nog heb... :wink:
Misschien kun je dan meteen de stationsnamen van Den Haag HS (niet: "Hs"), Rotterdam Centraal (niet: "Cs") en Amsterdam Centraal (niet: "Cs") laten corrigeren?
Aai is hij net terug op zijn plaats krijgt hij weer een karweitje...
Theo
Groeten vanop de Heide
stefanic
Berichten: 871
Lid geworden op: 09 feb 2007, 09:09
Locatie: Antwerpen

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door stefanic »

dentheo schreef:
rvdborgt schreef:
stefanic schreef:Ik zal eens kijken hoeveel invloed ik nog heb... :wink:
Misschien kun je dan meteen de stationsnamen van Den Haag HS (niet: "Hs"), Rotterdam Centraal (niet: "Cs") en Amsterdam Centraal (niet: "Cs") laten corrigeren?
Aai is hij net terug op zijn plaats krijgt hij weer een karweitje...
humhum... 'Noorderkempen' is ondertussen de officiele naam, en 'Antwerpen-Noorderkempen' een zoek-alias... :D

Dat van die NS-stations: blijkbaar worden voor de routeplanner alle stationsnamen eerst in bulk in lowerscript gezet (inclusief verwijderen alle accenten ed.) waarna de eerste letter van elk woord weer in hoofdletter gezet wordt. Vandaar de Cs, Hs... Of dat eenvoudig aan te passen is betwijfel ik...
spoorwegrealist
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door Adler »

Als je op 'Noorderkempen' klikt in de treinplanner wordt de pagina over het station niet gevonden en kom je terecht op een pagina die er niets mee te maken heeft.

Nochtans bestaat die pagina wel.
dentheo
Berichten: 8183
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door dentheo »

Adler schreef:Als je op 'Noorderkempen' klikt in de treinplanner wordt de pagina over het station niet gevonden en kom je terecht op een pagina die er niets mee te maken heeft.

Nochtans bestaat die pagina wel.


Ontbrekende info op dat blad.... er is inderdaad GEEN lift, maar alle perrons zijn toegankelijk via hellingen... maar daarvoor is er geen symbool blijkbaar...
Theo
Groeten vanop de Heide
jan_olieslagers
Berichten: 3582
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door jan_olieslagers »

stefanic schreef:Of dat eenvoudig aan te passen is betwijfel ik...
Tsja, over "eenvoudig" heeft eenieder zo zijn norm, hé...
Het huis kennende zeg ik verder maar niks.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
rvdborgt
Berichten: 4355
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door rvdborgt »

stefanic schreef:Dat van die NS-stations: blijkbaar worden voor de routeplanner alle stationsnamen eerst in bulk in lowerscript gezet (inclusief verwijderen alle accenten ed.) waarna de eerste letter van elk woord weer in hoofdletter gezet wordt. Vandaar de Cs, Hs... Of dat eenvoudig aan te passen is betwijfel ik...
"CS" bestaat in Nederland al lang niet meer. Het is "Centraal" voor de grote stations (en zonder verbindingsstreepje). Dat zou zelfs zelfs met dat quick-and-dirty scriptje goed moeten gaan.

Groetjes,
Rian
dentheo
Berichten: 8183
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door dentheo »

rvdborgt schreef:"CS" bestaat in Nederland al lang niet meer. Het is "Centraal" voor de grote stations (en zonder verbindingsstreepje).
Laatst gehoord dat de discussie over de naam van het nieuwe Rotterdamse station ook geeindigd is in die richting...
Theo
Groeten vanop de Heide
wimpiespoor
Berichten: 238
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:58
Locatie: Zeist, Nederland

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door wimpiespoor »

Maar iedereen heeft het gewoon over Utrecht CS, Rotterdam CS, Amsterdam CS.
En terecht. Het juiste alternatief zou zijn: Utrecht Centrum, Rotterdam Centrum en Amsterdam Centrum. Net zoals je hebt: Rotterdam Alexander, Utrecht Terwijde en Amsterdam Muiderpoort.
Wim
dentheo
Berichten: 8183
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door dentheo »

wimpiespoor schreef:Maar iedereen heeft het gewoon over Utrecht CS, Rotterdam CS, Amsterdam CS.
En terecht. Het juiste alternatief zou zijn: Utrecht Centrum, Rotterdam Centrum en Amsterdam Centrum. Net zoals je hebt: Rotterdam Alexander, Utrecht Terwijde en Amsterdam Muiderpoort.
Wim
Laatst bij bezoek werken Rotterdam gehoord dat de NS beslissing was overal "naam vd stad + centraal" was, in Rotterdam al een langlopende discussie... op alle stedebouwkundige plannen en 3D animaties stond ook nog CS.....
Theo
Groeten vanop de Heide
260689
Berichten: 3392
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door 260689 »

Ging dit niet over noorderkempen????
rvdborgt
Berichten: 4355
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door rvdborgt »

wimpiespoor schreef:Maar iedereen heeft het gewoon over Utrecht CS, Rotterdam CS, Amsterdam CS.
Niet iedereen. "Centraal" was ook al gangbaar toen die stations nog "CS" in hun naam hadden.

Groetjes,
Rian
Plaats reactie