Dan krijg ik tussen Herentals en Geel (waar ik naar school ga) een perfecte halfuurdienst. Netjes!
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Hmmm.... een perfecte halfuurdienst is bij de NMBS natuurlijk wel veel gevraagd, maar het komt toch aardig in de buurt:Wover schreef:En de IR-e ging ook enkele minuutjes verschuiven zeker?
Dan krijg ik tussen Herentals en Geel (waar ik naar school ga) een perfecte halfuurdienst. Netjes!
aangezien het station van Lier een flessenhals is, waarvan de maximum capaciteit bereikt is kan een vraag om extra treinen richting herentals enkel tot een positief resultaat leiden door treinen richting Heist/Aarschot af te schaffen.turnhoutmanage schreef:Beste Carlos,
Graag luister ik naar uw voorbeelden. Ik neem aan dat ik u ook reeds een mail stuurde ondanks het feit dat u eerder anoniem door het leven gaat.
Ter info: de "uithaal" naar de BTTB was een gevolg van omstandigheden en werd ondertussen met de BTTB persoonlijk uitgeklaard.
Mvg,
Meneer Celis zeg gerust Bert.
Je mag al blij zijn dat die 3de trein erbij is gekomen.MaiKeg schreef:En slagen ze er nu weer niet in een fatsoenlijke kadans te maken op de lijn Antwerpen-Gent??
Laat ik maar weer eens een lans breken voor een afzonderlijke goederenspoorlijn Zeebrugge - Zelzate - Antwerpen. Volgens mij een betere investering dan het geheel op vier sporen brengen van Gent - Brugge.Bart schreef: Van zodra de Gentboog volledig afgewerkt is, zal het aantal hkm treinen nog meer gaan toenemen.
Voor dat er concurrentie was, was op tijd rijden niet belangrijk? Lijkt me dat het goed is dat er nu concurentie is dan...Ook die treinen hebben rijpaden nodig, en ook voor hkm wordt op tijd rijden steeds belangrijker om te kunnen opboksen tegen de concurrentie.