Stationsomroepers in Leuven roepen tot in Casablanca

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Wover

Re: Stationsomroepers in Leuven roepen tot in Casablanca

Bericht door Wover »

ronny schreef:
Adler schreef:Gelezen op de VRT-site: :D :D :D

Het geluid van de stationsomroepers in Leuven draagt te ver. Dat vindt een inwoner uit de Casablanca-wijk in Kessel-Lo.
De wijk ligt op zo'n 2 kilometer van het station van Leuven. De omroepers zijn er nog te horen.
Ik stond op spoor 13 te Leuven te wachten op de L-trein van 17u35 naar Aarschot-Hasselt toen er iets werd omgeroepen. Ik had het niet verstaan maar een paar reizigers gingen terug naar de onderdoorgang. De trein was afgeschaft. Dit betekende 32 minuten wachten. Te Aarschot stonden stel 735 en 708 op spoor 1 blijkbaar in panne.
Naar waar moest je, want je kon evt al met een andere trein tot Aarschot rijden waar je dan op een trein komende uit Antwerpen kon stappen ;).
ronny
Berichten: 546
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:48
Locatie: Ramsel

Re: Stationsomroepers in Leuven roepen tot in Casablanca

Bericht door ronny »

Wover schreef:
Naar waar moest je, want je kon evt al met een andere trein tot Aarschot rijden waar je dan op een trein komende uit Antwerpen kon stappen ;).
Ik kwam uit Brugge en moest naar Aarschot. Dus ik kwam om 17u25 toe te Leuven. Ik zag te Brussel Noord de rechtstreekse trein naar Aarschot op spoor 1 staan (had enkele minuten vertraging blijkbaar) maar durfde geen looptocht naar spoor 1 aan te vatten.
Jakke

Bericht door Jakke »

Ik woon achter het stationop 50 meter van spoor 13 en ik slaap;Ik hoor die soms ook maar inder heb ik daar niet van.
Plaats reactie