Pagina 2 van 3

Geplaatst: 03 feb 2006, 19:55
door Steven
harde bijsteken, zo ne 21 pakt wa plek in zenne :-)

Geplaatst: 04 feb 2006, 20:21
door Jochen
Maf...
Dienen stond daar nog altijd ofwa :o

Geplaatst: 04 feb 2006, 20:26
door trainfreak
Ik was er vorige zondag, ziehier 2 foto's:
Afbeelding Afbeelding

Geplaatst: 04 feb 2006, 21:42
door Mechanik
ondertussen staat de 2140 in FSR afgesteld.
Wonderlijk genoeg hebben ze de 2140 niet op "rollen" moeten plaatsen maar kon hem gewoon voortgesleept worden, weliswaar aan 10 km/u

Geplaatst: 05 feb 2006, 04:50
door Steven
allez da zal wa moois geweest zijn, twas toch ni in de spits :-)

Geplaatst: 05 feb 2006, 11:03
door trainfreak
Hebben ze de 2140 uit het perron getrokken of hebben ze hem met een kraan op de sporen gezet?

Geplaatst: 05 feb 2006, 16:54
door Mechanik
met 2 100ton's Gottwald kranen

Geplaatst: 06 feb 2006, 12:33
door el_barto
hij lijkt me ernstiger beschadigt dan dat ik op't eerste zicht dacht.

Geplaatst: 06 feb 2006, 14:04
door Pieter
nu weten we natuurlijk wel welke zin zo'n stootblokken hebben...

niets dus :d

Geplaatst: 06 feb 2006, 14:57
door Wout
92 ton in beweging is natuurlijk niet makkelijk om te stoppen.

Geplaatst: 06 feb 2006, 19:58
door Slos
Wout schreef:92 ton in beweging is natuurlijk niet makkelijk om te stoppen.
+ die kudde wagons die erachter hingen. :wink:

Geplaatst: 06 feb 2006, 20:00
door Stijn D.C.
2719 heeft onlangs ook zo een deuk gehad hé, weet wel niet meer waar het was, en hoe het gebeurd is.

Hoe ze het allemaal toch kunnen zulke dingen herstellen, amai.

Het zijn cracks in Mechelen/Salzinnes... :wink:

Geplaatst: 06 feb 2006, 20:12
door SIMPY.be
Dit stond op wallorail: Afbeelding

Geplaatst: 07 feb 2006, 03:24
door Shrek
Pieter schreef:nu weten we natuurlijk wel welke zin zo'n stootblokken hebben...

niets dus :d
misschien stond hij midden op het perron zonder stootblok he :P

Geplaatst: 07 feb 2006, 22:42
door Transalp
deze link in mailbox gekregen:
http://bxltrain.eurower.net/2140/