bumpersurfen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
b-loc
Berichten: 1233
Lid geworden op: 17 feb 2008, 12:09
Contacteer:

Re: bumpersurfen

Bericht door b-loc »

een paar weken geleden heb ik iemand zien deursurfen op een AM96.
Opzij aan een deur hangen en op het opstapje staan.
Van Lokeren tot sint-niklaas of misschien zelf verder.
Dietrich

Re: bumpersurfen

Bericht door Dietrich »

Dat heeft er ene van Ede naar Burst ook geprobeerd. Hij kan het niet meer navertellen, onderweg op een paaltje terechtgekomen en op slag dood.
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: bumpersurfen

Bericht door Joris »

Hallo,
Dietrich schreef:Dat heeft er ene van Ede naar Burst ook geprobeerd. Hij kan het niet meer navertellen, onderweg op een paaltje terechtgekomen en op slag dood.
Natuurlijke selectie.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
b-loc
Berichten: 1233
Lid geworden op: 17 feb 2008, 12:09
Contacteer:

Re: bumpersurfen

Bericht door b-loc »

Dietrich schreef:Dat heeft er ene van Ede naar Burst ook geprobeerd. Hij kan het niet meer navertellen, onderweg op een paaltje terechtgekomen en op slag dood.
Staan die paaltjes dan zo dicht bij de sporen?
Wover

Re: bumpersurfen

Bericht door Wover »

Bovenleidingspalen meestal wel ja. Snelheidsbordjes staan zelfs nog dichter denk ik.

En aan de andere kant heb je wellicht nog minder geluk, want daar rijdt het tegemoetkomend verkeer :P.
Dietrich

Re: bumpersurfen

Bericht door Dietrich »

Heb het overdekte lijk spijtig genoeg gezien, van een bordje op die plaats weet ik niet direct iets. Het kan ook zijn dat hij heeft losgelaten en daarbij op een paal (bvb bovenleiding- of hectometerpaal) is terechtgekomen. Hoedanook geen slimme beslissing. Opmerkelijk dat niemand aan de noodrem heeft getrokken.
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: bumpersurfen

Bericht door HLE 2302 »

b-loc schreef:een paar weken geleden heb ik iemand zien deursurfen op een AM96.
Opzij aan een deur hangen en op het opstapje staan.
Van Lokeren tot sint-niklaas of misschien zelf verder.
je moet echt je leven beu zijn man ! aan 140 achteraan een trein gaan gangen :shock: :evil:

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: bumpersurfen

Bericht door treinbruno »

b-loc schreef:een paar weken geleden heb ik iemand zien deursurfen op een AM96.
Opzij aan een deur hangen en op het opstapje staan.
Van Lokeren tot sint-niklaas of misschien zelf verder.
ik hoop dat die zich zeer goed vastgehouden heeft, wat bijna onmogelijk is aan 140
anders las ik het wel in de krant :)

zal er morgen eens op letten of er soms een lijk naast de lijn ligt :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2067
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Re: bumpersurfen

Bericht door Dieselfreak »

jan_olieslagers schreef:
OMC schreef:Waar gaat dat met die generatie na mij toch naar toe vraag ik mij soms af :roll:
Tsja, dat vroeg de generatie voor u zich ook al af. En die dààrvoor, en... en...... en ......... Inderdaad beangstigend dat het totale volume aan kennis alsmaar toeneemt, terwijl het individuele gezond verstand wegslinkt!
Naar het schijnt bestond het fenomeen van: "Waar gaat het naartoe met de jeugd van tegenwoordig, in mijn tijd..." al vóór het begin van onze jaartelling.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Bartjedj

Re: bumpersurfen

Bericht door Bartjedj »

Uiteraard. Dat is al even oud als het generatieconflict, en dat is al zo oud als de mensheid :wink:

BDJ
enrico8509

Re: bumpersurfen

Bericht door enrico8509 »

je kan dat toch niet houden aan zo een snelheid...
en als je aan de andere kant hangt en er komt een trein voorbij ben je mischien al verpletterd door het druk verschil en slinger je van de trein...
tomdg
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008, 13:40

Re: bumpersurfen

Bericht door tomdg »

bij de breaks kan het percies ook met 3 tegelijk :o :
http://www.youtube.com/watch?v=jSutvI7rlB8
Dietrich

Re: bumpersurfen

Bericht door Dietrich »

Ja er zijn genoeg handgrepen aan om u aan vast te houden. Maar het blijft dom. Je moet maar eens last krijgen van iets... in het ergste geval bewusteloos vallen en ze kunnen u van de sporen komen opscheppen.
jotie
Berichten: 365
Lid geworden op: 06 aug 2008, 17:17

Re: bumpersurfen

Bericht door jotie »

Toevallig gisterenavond nog zo'n 'deurklever' aan het werk gezien: hij wachtte op het perron tot de TBG de laatste deur had gesloten en liep dan op een deur toe. Op dat moment was hij buiten mijn gezichtsveld; ik hoorde wel wat bonken op de deur, dacht bij mezelf 'godverdomme, idioot' en ik liep al richting noodrem toen ik die jonge gast gelukkig ongedeerd zijn evenwicht zoekend terug op het perron zag strompelen.

Eerder die dag had ik zal enkele jongedames tegen elkaar horen spreken over het bumpersurfen op de Gentse tram. Hun analyse: och, dat kan toch geen kwaad, die trams schokken toch niet zoveel?

Gezien de aandacht ervoor in de media, kan je er donder op zeggen dat de volgende dagen en weken nog wat meer waaghalzen eens zullen laten zien wat ze 'aandurven' :roll:
Plaats reactie