M6 rijtuigen op de icg

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

260689 schreef:in de spits rijden ze al met hun max samenstelling als ze een 96 bij steken kan die nimeer aan de perrons
Toch wel, hoor

Trein die aankomt te FLK richting FGSP om 7u36 = 3 AM96's => Stampvol
Trein die aankomt te FLK richting FGSP om 8u36 = 4 AM96's => plek met hopen :?


Max samenstelling een uur te laat ja :P
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

SIMPY.be schreef:Gaat niet hé, of er moet worden overgestapt dan in Kortrijk, want M6'en zijn niet toegelaten in Lille, en met welke locs zouden ze die dan nog daar kunnen krijgen... Dus de IC C blijft voorlopig met AM96, en max 2 gekoppeld in Frankrijk!
Mja, ze gaan altijd iets moeten ontkoppelen of veranderen als ze naar Lille rijden. Momenteel worden de stellen ook al ontkoppeld omdat ze te lang zijn :?
TBbart

Bericht door TBbart »

zo dingen gebeuren bij de spoorweg... en logica kennen ze daar al evenmin, ze redeneren altijd: waarom makkelijk doen al moeilijk ook gaat, :lol:
Ari

Bericht door Ari »

Sommige samenstellingen kunnen nu 1x niet meer versterkt worden,niet omdat de maximumsamenstelling nog niet bereikt is,maar omdat er gewoon geen materieel niet meer om handen is....
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

vandaag deed was de 2125 en 2160 van dienst. de 2160 werd meegesleept met de 10 M6'en.

vermoedelijk ging het om deze treinen
IC 1810 Oostende 10h49-Antwerpen-Centraal 12h22
IC 1834 Antwerpen-Centraal 12h38-Oostende 14h12
...
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

Ik zie die trein steeds om 11u55 voorbij rijden te FLK richting FN
TGV4513

Bericht door TGV4513 »

Ja inderdaad de trein stond om 11.50 in het station Lokeren met de 2160 kant antwerpen en de 2125 kant Oostende. Maar waarom rijden ze hier nog niet met de 2 machines in dienst?
260689
Berichten: 3392
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

die rijtuigen zijn daarvoor nog niet aangepast
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

Blijkbaar verzekert hij ook Antwerpen-Centraal van rond 18u30 richting Oostende


*edit*

Nee, toch niet. Hij rijdt nu voorbij de FLK richting FN :oops:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

IC G 1839 wordt nog altijd met I11'en en een HLE 13 gedaan. Vandaag was het de 1330 en hij had 5 minuten vertraging.
IC G 1818 werd met M6'ssen gedaan. Die was op tijd en de 2160 lag vanvoor en de 2125 lag vanachter.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Het is het derde jaar op rij dat in de zomerdienst één van de vier treinstammen op de IC G samengesteld is uit M6'en! :wink:
hein
Berichten: 352
Lid geworden op: 30 apr 2006, 21:08
Locatie: oostende

Bericht door hein »

deze week heb ik nog M6 gezien op de IC G
260689
Berichten: 3392
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

hein schreef:deze week heb ik nog M6 gezien op de IC G
ja de vraag is voor hoelang er zijn nu al 2 diensten met AM96 1 dienst met M6en en 1 dienst met 13 en I11
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Bericht door overweg13 »

Ongetwijfeld tot het begin van de winterperiode, en dat is t/m zondag 24 september. Het is pas van dan af dat alles opnieuw in een niet-toeristische plooi valt. Zie voor de afbakening van de periodes ook het papieren spoorboekje.
Met vriendelijke groet

overweg13
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Volgens TB dat ik goed ken:

De HLE 21/27 met ingesloten M6 wordt verzekerd door TB's van Oostende. Op IC-G. Beiden machines mogen enkel in TS rijden van Antwerpen naar Charerloi, op L59-L50A is dat niet nodig, net zoals op L25-27 omdat het platter ligt zegt hij.

En normaal gezien kunnen er met de HLE 12 & de 25kv M4 stuurstanden ook naar lille, gelijk vroeger, maar nu gaat het niet, met dat ze op HKM zitten...
Plaats reactie