Pagina 2 van 2

Re: calamiteiten <=> enkelspoor <=> communicatie

Geplaatst: 04 mei 2011, 13:06
door Jani
Normaal staat de PAT van Infrabel in voor de coördinatie en veiligheid op het terrein, er zal ook wel iemand van Mobility aanwezig geweest zijn (om te controleren of er geen reizigers vergeten werden ;-) ).
Het defect stel staat in Lier op lorries en zal naar het atelier van Hasselt moeten voor herstelling.

Re: calamiteiten <=> enkelspoor <=> communicatie

Geplaatst: 04 mei 2011, 13:08
door dentheo
Cipallieter schreef: Ik neem aan dat dit het treinstel is dat schade opliep in dit incident want bij één van de rijtuigen waren de normale wielen vervangen door een soort trolleys met kleine wieltjes.
Normaal wordt het normale wiel niet vervangen, maar op een soort rolschaats gezet, met kleine wieltjes voor en achter het geblokkeerde wiel.

Re: calamiteiten <=> enkelspoor <=> communicatie

Geplaatst: 04 mei 2011, 13:30
door Asterix
Wat is de Vmax met die trolleys?

Re: calamiteiten <=> enkelspoor <=> communicatie

Geplaatst: 04 mei 2011, 14:31
door Steven
5 km/u in de wissels en als ik me niet vergis 20 km/u op de gewone stukken.

Re: calamiteiten <=> enkelspoor <=> communicatie

Geplaatst: 04 mei 2011, 14:43
door Mark7758
Je heb het goed.