Reisadvies tegen de regels, wat nu?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Reisadvies tegen de regels, wat nu?

Bericht door overweg13 »

FireSea schreef:Ik denk dat de kans dat dat mag inderdaad kleiner is, aangezien je in Pepinster niet die ene bepaalde aansluiting hoeft te hebben... Ik ga ervan uit dat er vanuit Pepinster ook treinen vertrekken die in Liège Guillemins aansluiting geven op de IC naar Oostende. Maar misschien zit ik ernaast...
De reden voor de uitzondering was, dat je zonder de uitzondering in Pepinster zou moeten overstappen om uiteindelijk in dezelfde trein (IC naar Oostende) terecht te komen die je ook al in Verviers had kunnen nemen. Als dat op de letter nageleefd wordt, mag je inderdaad niet naar Verviers doorrijden als je alleen maar naar Liège moet. Dat zou trouwens ook dom zijn omdat de L-trein toch voor de IC in Liège aankomt.
Nu zijn er op lijn 37 zo vaak wijzigingen door grootscheepse werken, dat deze redenering niet altijd meer vol te houden is. Men schuift immers duchtig met treinen om vlot kruisen toe te laten, bijvoorbeeld op dit moment n.a.v. exploitatie op enkelspoor tussen Olne en Pepinster.
Met vriendelijke groet

overweg13
groentje
Berichten: 7305
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Reisadvies tegen de regels, wat nu?

Bericht door groentje »

Pepinster-Brussel is inderdaad niet mogelijk via Verviers, Pepinster-Cité naar Brussel echter wél :mrgreen:
Plaats reactie