Nieuwe dienstregeling vanaf december 2009

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
rvdborgt
Berichten: 4355
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Nieuwe dienstregeling vanaf december 2009

Bericht door rvdborgt »

stefke schreef:
rudi houthooft schreef:Weet er soms iemand al iets over de nieuwe uren (dienstregeling) van de Thalys Brussel-Amsterdam over de L4/HSL Zuid vanaf december ?
ik zou het zo vlug mogelijk willen weten omdat ik op 30 december naar nederland ga om te treinspotten met Thalys
Er is officieel nog niets bekend, maar in de loop van november kun je de nieuwe dienstregeling zeer waarschijnlijk in de bekende planners vinden.

Groetjes,
Rian
stefke

Re: Nieuwe dienstregeling vanaf december 2009

Bericht door stefke »

oke die van de DB stond vorig jaar ergens rond de 16 oktober al online
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Nieuwe dienstregeling vanaf december 2009

Bericht door Steven »

tja 16 oktober zijn we nog niet, de nieuwe dienstregeling is in België altijd aan de latere kant, al kan je voor uw thalys eens kijken op de site van thalys zelf, misschien dat ze daar extra reclame maken eens ze hun dienstregeling zelf kennen voor het nieuwe seizoen.
rudi houthooft

Re: Nieuwe dienstregeling vanaf december 2009

Bericht door rudi houthooft »

Even nagezien op www.thalys.com. De nieuwe dienstregeling vanaf 13 december is daar al terug te vinden hoor !
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Nieuwe dienstregeling vanaf december 2009

Bericht door Steven »

voila, weer een zorg minder voor iemand :-)
stefke

Re: Nieuwe dienstregeling vanaf december 2009

Bericht door stefke »

staat ook in Drehscheibe 218 van September - oktober
dentheo
Berichten: 8183
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Nieuwe dienstregeling vanaf december 2009

Bericht door dentheo »

rudi houthooft schreef:Even nagezien op http://www.thalys.com. De nieuwe dienstregeling vanaf 13 december is daar al terug te vinden hoor !
`

Inderdaad, bijna elk uur stipt een Thalys met enkele uitzonderingen in de namiddag.. 12 paar ofzo.
Staat wel alleen in de grote dienstregeling, de homepage snelkeuze wou bij mij niet werken na november...
Theo
Groeten vanop de Heide
Kristofke
Berichten: 1115
Lid geworden op: 18 jul 2009, 01:24

Re: Nieuwe dienstregeling vanaf december 2009

Bericht door Kristofke »

De laatste trein vanuit Parijs naar Antwerpen van 19u25 wordt met de nieuwe dienstregeling afgeschaft en rijdt enkel op zondag...

Zit er dan echt zo weinig volk op de laatste trein? Nu moeten reizigers al om 18u25 de laatste thalys naar Antwerpen nemen.
dentheo
Berichten: 8183
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Nieuwe dienstregeling vanaf december 2009

Bericht door dentheo »

Kristofke schreef:De laatste trein vanuit Parijs naar Antwerpen van 19u25 wordt met de nieuwe dienstregeling afgeschaft en rijdt enkel op zondag...

Zit er dan echt zo weinig volk op de laatste trein? Nu moeten reizigers al om 18u25 de laatste thalys naar Antwerpen nemen.

Dat weet ik niet, was steeds blij dat de vergadering sneller gedaan waren en ik kon steeds omboeken op de 18u25, was ik 21:40 in Kalmthout knap... :wink: :wink:

Ik had wel de indruk dat er bijna zo'n 100 man omboekte... een late terugreis reserveren staat "vlijtig" , maar dan snel een uurtje vroeger thuis is ook meegenomen.
Theo
Groeten vanop de Heide
K V B
Berichten: 3328
Lid geworden op: 30 jun 2006, 13:20
Locatie: Wengwald, Zwitserland

Re: Nieuwe dienstregeling vanaf december 2009

Bericht door K V B »

Kristofke schreef: Zit er dan echt zo weinig volk op de laatste trein? Nu moeten reizigers al om 18u25 de laatste thalys naar Antwerpen nemen.
Je kan natuurlijk gewoon een latere Thalys naar Brussel nemen en overstappen...
Kristofke
Berichten: 1115
Lid geworden op: 18 jul 2009, 01:24

Re: Nieuwe dienstregeling vanaf december 2009

Bericht door Kristofke »

klopt voor zij die in Antwerpen afstappen, maar de Nederlanders is dit wel zeer nadelig, overstappen op de Benelux kan, maar is veel trager
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Nieuwe dienstregeling vanaf december 2009

Bericht door Steven »

De laatste thalys gaat altijd maar tot Antwerpen en niet meer tot Amsterdam. Dus die Nederlandse toeristen hebben zo al een thalys te nemen die nog iets vroeger vertrekt.
eagleheart
Berichten: 305
Lid geworden op: 18 mar 2009, 05:53
Locatie: Muizen
Contacteer:

Re: Nieuwe dienstregeling vanaf december 2009

Bericht door eagleheart »

gaat er eigenlijk ook eens verbetering komen voor limburg met de nieuwe dienstregeling?
stefanic
Berichten: 871
Lid geworden op: 09 feb 2007, 09:09
Locatie: Antwerpen

Re: Nieuwe dienstregeling vanaf december 2009

Bericht door stefanic »

eagleheart schreef:gaat er eigenlijk ook eens verbetering komen voor limburg met de nieuwe dienstregeling?
Dat kan helaas pas als er dubbelspoor ligt en draad hangt (de vraag is er, we wachten op de uitvoering). Enige dat op korte termijn eventueel voorzien wordt (mogelijk midden volgend jaar) is het verlengen van enkele treinen uit Neerpelt tot Hamont.
spoorwegrealist
Hobbes
Berichten: 748
Lid geworden op: 30 mei 2006, 18:08
Locatie: Hemiksem

Re: Nieuwe dienstregeling vanaf december 2009

Bericht door Hobbes »

Hamont? Dan hebben ze nog wat werk, seinen plaatsen, perron(s) heraanleggen... Seininrichting in Neerpelt overzetten op EBP...
Dat allemaal tegen midden volgend jaar?? Ik geloof er niet in hoor.
Plaats reactie