aanwervingen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22553
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

klopt, aangezien dat als je u nu inschrijft toch ten vroegste ergens eind dit jaar zal effectief aangeworden worden
TBbart

Bericht door TBbart »

hm, volgend schooljaar dan al inschrijven hé... :D wijs , kijk er al naar uit... maja eerst er nog door zijn vandejaar :wink:
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Yes, bemerk net dat ze terug vacatures voor treinbestuurders open hebben. Is dit al lang? Had het de voorbije maanden nog eens gecheckt en toen niks opgemerkt
Tux

Bericht door Tux »

ik wil graag treinbestuurder worden, zit nu op mijn laatste jaar middelbaar maar ben er nog niet uit of ik zou verder studeren of al meteen treintjes ga besturen. en stel datk me kandidaat stel en niet in aanmerking kom ofzo.. ik weet niks af van die job en tis nogal moeilijk om zo'n keuze te maken. is het mogelijk om ergens bij de nmbs inlichtingen en informatie te krijgen?


grtz
Wover

Bericht door Wover »

de dienst aanwervingen zeker. Telefoonnummer of email zal wel op de B website staan, zoniet heb ik die hier ook wel liggen ;)
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1217
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

yannickvw schreef:Yes, bemerk net dat ze terug vacatures voor treinbestuurders open hebben. Is dit al lang? Had het de voorbije maanden nog eens gecheckt en toen niks opgemerkt
Zo'n 3 weken denk ik.

Een interessante site is http://members.lycos.nl/pardumo/index.html, deze site is wel al enkele jaren oud en de opleiding tot treinbestuurder is intussen ook gewijzigd. Maar wel eens leuk :wink:
TBbart

Bericht door TBbart »

Tux schreef:ik wil graag treinbestuurder worden, zit nu op mijn laatste jaar middelbaar maar ben er nog niet uit of ik zou verder studeren of al meteen treintjes ga besturen. en stel datk me kandidaat stel en niet in aanmerking kom ofzo.. ik weet niks af van die job en tis nogal moeilijk om zo'n keuze te maken. is het mogelijk om ergens bij de nmbs inlichtingen en informatie te krijgen?


grtz
als je in de richting Elektro - Mechanica afstudeert zal je ongetwijfeld tb worden, maar als je iets anders doet weet ik niet zeker of je aangeworven kan worden... de ene keer niet andere keer wel... hangt ervan af of ze er dringend nodig hebben... wat nu niet het geval is... nu hebben ze veel tb's nodig op lange termijn :wink:
Tux

Bericht door Tux »

Ik behaal volgende maand mijn diploma elektro mechanica.. denk dat ik deze week maar eens achter inlichtingen ga.. kwil echt graag treinbestuurder worden.


grtz
Tux

Bericht door Tux »

Tim schreef:
yannickvw schreef:Yes, bemerk net dat ze terug vacatures voor treinbestuurders open hebben. Is dit al lang? Had het de voorbije maanden nog eens gecheckt en toen niks opgemerkt
Zo'n 3 weken denk ik.

Een interessante site is http://members.lycos.nl/pardumo/index.html, deze site is wel al enkele jaren oud en de opleiding tot treinbestuurder is intussen ook gewijzigd. Maar wel eens leuk :wink:

is idd een handige site, bedankt!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22553
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Tux schreef:Ik behaal volgende maand mijn diploma elektro mechanica.. denk dat ik deze week maar eens achter inlichtingen ga.. kwil echt graag treinbestuurder worden.


grtz
stel is op een blaadje papier of mail uw weetvragen op en stuur ze mij is door ik beantwoord ze met plezier.
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Thanks voor de link.

Zit nu nog wel in men eerste jaar ind. ingenieur. Maar wou als kind altijd piloot of treinbestuurder worden. 'k Hou tb als back-up moest het misgaan met ingenieur. (mja, diploma is toch eerste prioriteit...)

Is het eigenlijk toegelaten om mee te rijden met een treinbestuurder? Kwestie van de job eens van heel dichtbij te zien?
Wover

Bericht door Wover »

in principe niet, maar veel controle is er niet op, en als je't heel lief vraagt zal het misschien wel mogen.

In principe mag alleen bevoegd personeel in de stuurpost.
Tux

Bericht door Tux »

lijkt mij ook wel eens intressant zo meerijden


grtz
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

yannickvw schreef:Zit nu nog wel in men eerste jaar ind. ingenieur. Maar wou als kind altijd piloot of treinbestuurder worden. 'k Hou tb als back-up moest het misgaan met ingenieur. (mja, diploma is toch eerste prioriteit...)
Zo denk ik ook! :wink:

Ik ben trouwens nog aan het nadenken wat ik kan studeren volgend jaar in het hoger onderwijs, en elektromechanica hoort wel bij de voorkeuren (industrieel ingenieur).

P.S. Zijn er eigenlijk nog andere hier buiten ik die ASO doen of gevolgd hebben? :? (Niet dat ik me hierdoor superieur voel, ze! 8) :P :lol: :mrgreen: )
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Ja, ikke, MTWI (moderne talen wiskunde dus). Geen slechte richting, mooi algemeen. Spijtig genoeg niet zo technisch.

Waar zou je EM willen verderstuderen?
Plaats reactie