Mechelen naar de broodjeszaak

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Bartjedj

Re: Mechelen naar de broodjeszaak

Bericht door Bartjedj »

Waar is die broodjeszaak, Bruno? Een Délifrance in Brussel-Zuid zegt mij niets.

De tweede Panos is daar al even. Er is er een in de hoofdgang, en een aan de inkom Air France.
De tweede is een aanrader als het druk is aan de eerste, daar staat vaak minder volk.

BDJ
Dietrich

Re: Mechelen naar de broodjeszaak

Bericht door Dietrich »

Heb jij het op Zuid? In Centraal is er ene aan de zij-ingang (waar ook de zij-ingang van de metrotunnel is) en die is pas enkele weken geleden open gegaan.
Bartjedj

Re: Mechelen naar de broodjeszaak

Bericht door Bartjedj »

Sorry, had inderdaad 2 berichten dooreen geslagen.

BDJ
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: Mechelen naar de broodjeszaak

Bericht door treinbruno »

die delifrance op het zuidstation was rechtover de quik, en aan de andere kant van de muur van de frituur
maar nu is die dus weg
Afbeelding
jan_olieslagers
Berichten: 3582
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: Mechelen naar de broodjeszaak

Bericht door jan_olieslagers »

groentje schreef:Nog meer kartonnen broodjes :(
Nu ja, ik weet niet of de huidige broodjes wel smakelijk waren.
Broodjes heb ik er nooit gekocht maar de croissants bij 't Rijzertje waren zeer genietbaar. Ook ik zal die tent missen want de Panos da's geen alternatief, te plastiek-achtig, teveel een broertje van McDonalds en andere smaakverknallers.

En in Vilvoorde recruteren ze in 't Frans wat ik ook al niet vind kunnen - maar misschien mogen we het hier niet over politiek hebben...?
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Glodenox
Berichten: 558
Lid geworden op: 16 sep 2007, 00:33
Locatie: Zemst
Contacteer:

Re: Mechelen naar de broodjeszaak

Bericht door Glodenox »

Ik heb de laatste tijd geen aanschuif rijen meer gezien in Mechelen sinds die Panos er is.
Ofwel halen de mensen elders hun broodjes, ofwel is die Panos gewoon vlotter in service.

Greetings,
Glodenox
jan_olieslagers
Berichten: 3582
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: Mechelen naar de broodjeszaak

Bericht door jan_olieslagers »

Als ik er passeer (meestal zo rond 8h) dan staan er toch wat mensen aan te schuiven, maar ze doen dat nu plotsklaps wel in de gepaste richting ttz zonder de halve gang te blokkeren zoals vroeger. 't Lijkt er me overigens nog rommelig aan toe te gaan, kinderziektes wellicht?
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Bartjedj

Re: Mechelen naar de broodjeszaak

Bericht door Bartjedj »

Ter info: De Panos heeft zijn officiële opening gehad op vrijdag 30/01.

Inderdaad, nu schuiven de mensen wel ineens in de juiste richting aan. Zit de toog daar voor iets tussen? Die was bij de oude zaak redelijk rommelig en donker. Zoals heel de winkel trouwens. De huidige Panos is volledig in het wit uitgewerkt. Goede zaak, een zaak moet licht uitstralen.

Trouwens, is het iemand al opgevallen dat onder de neon's het bijvoegsel 'Rail' is weggelaten? Nochtans is ze in handen van SSP, en baten deze enkel Panos 'Rail' uit.

BDJ
Plaats reactie