Man( TB FNC) sterft na aanval op bus in Antwerpen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

KB schreef:
MGRoverdriver schreef:Het cordon sanitaire heeft het andere topic gesloten :wink:

Ook al zijn het moordenaars,geen kwaad woord van de alochtonen hoor. Hoe lang gaat duren of VB krijgt de fout.

Oja,WOII betrekken in de discutie is erg goedkoop,een typische linkse zet als ze geen gegronde argumenten kunnen inbrengen tegen VB
Het dringt blijkbaar niet tot je door dat het niet is omdat 1 allochtoon (of een groep) iets mis doet, ze allemaal schurken zijn? Als je die logica doortrekt zijn alle Belgen kindermisbruikers, Dutroux was immers een Belg. En als je denkt dat door het terugsturen van allochtonen de problemen in ons land verdwijnen, dan ben je pas naïef. Bovendien zijn vele zgn. allochtonen in België geboren, dus waar ga je die terug naar toe sturen?
Volledig eens met KB. Eigenlijk is iedereen wel fout. En je hebt genoeg autochtonen die ook voor elkaar opspringen hoor..kijk maar naar de Extreem rechtse gasten.

Ik vind het onterecht dat gelijk alle allochtonen 'hen' worden beledigd.
HasheLTee

Bericht door HasheLTee »

Maakt het nu echt uit of die arme man is vermoord door allochtonen of autochtonen :roll: ?
Feit is dat de daders gepakt en gestraft moeten worden PUNT.
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Ja, dat maakt uit want het zijn altijd de dezelfden. Meerderheid van gevangenissen steekt vol met Noord-Afrikanen. En dan zwijg ik nog van degenen die geen misdrijven plegen maar van ons sociale zekerheid model profiteren. WAKE - UP !
HasheLTee

Bericht door HasheLTee »

yannickvw schreef:Ja, dat maakt uit want het zijn altijd de dezelfden.
Denk je nu echt dat als de daders Belgen waren geweest heel dit voorval
minder erg was geweest?
Komaan jongen, ik denk dat het voor jou tijd is om wakker te worden.
Criminaliteit aanpakken, zeer zeker. Maar bevolkingsgroepen viseren?
Alstublieft zeg... :roll:
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Simpel: de kans dat 6 Belgen op de bus iemand anders in elkaar gaan kloppen om dat hij hen een opmerking gaf wat minder luidruchtig te zijn, is praktisch NIHIL. Bij Marokanen daarentegen is dat al wat anders. Het zijn in 80% vd gevallen, zij die rel zoeken.

Ik viseer geen bevolkingsgroepen, ik ben realistisch.
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Je mag pas spreken als dat 100% zou zijn..
Ieder mens is een mens. heeft afkomst nu echt wat te maken met je karakter? Of dat je iemand wilt gaan vermoorden? Volgens mij ontstaat zo de haat: Allochtonen die arm zijn kunnen dat soort dingen uithalen. Maar vergeet niet dat de armere autochtonen ook zo zijn. Meestal zien die jongeren weinig toekomst. En dan maar mensen met een kleurtje haten (dingen aandoen).
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

akkoord, maar waarom zijn er dan (procentueel) véél meer jonge allochtonen zonder toekomst dan autochtonen zonder toekomst? Of zie ik dat verkeerd in?
Het is een héél jammer geval van zinloos geweld... Ik hoop dat het snel stopt met al deze gevallen!
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Maar toch, het is ook aktie, reaktie! achtig

GROEP A HAALT UIT! GROEP B SLAAT TERUG. GROEP A KOMT DAN WEER. Hoe meer er word gehoort van dat er op jouzelf gehaat word. Hoe meer er een haat terug ontstaat. En haat is echt niet goed.
KB
Berichten: 637
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:43

Bericht door KB »

yannickvw schreef:Simpel: de kans dat 6 Belgen op de bus iemand anders in elkaar gaan kloppen om dat hij hen een opmerking gaf wat minder luidruchtig te zijn, is praktisch NIHIL. Bij Marokanen daarentegen is dat al wat anders. Het zijn in 80% vd gevallen, zij die rel zoeken.

Ik viseer geen bevolkingsgroepen, ik ben realistisch.
Ooit gehoord van (rechtse) skinheads of motorbendes? Ik denk dat het percentage allochtonen daar om en bij de 0 ligt, en toch doen die van alles wat niet mag en als je hen zou durven terechtwijzen is de kans ook groot dat je daar niet zonder kleerscheuren van af komt.
zugfahrer

Bericht door zugfahrer »

Afkomst heeft inderdaad invloed op het karakter.
Zuiderse origines zijn nu éénmaal heetgeblakender dan wij.
Dit is al meer dan eens bewezen.
Dit op zich is geen probleem, maar de personen waar we hier in Antwerpen zoveel problemen mee hebben, zijn er gewoon op uit om keet te schoppen.
Ik kan u verzekeren dat ik verdomd goed weet waarover ik het heb.
Ik heb ongeveer acht jaar in Borgerhout op school gezeten en leef op enkele minuten rijden van de stad.
In de eerste plaats moet je aan de'n lijve ondervinden hoe deze personen zich superieur voelen en oppermachtig in bepaalde wijken.
Dit was al zo tien jaar geleden in mijn studententijd en is er zeker niet op verbeterd.
Een voorbeeld van toen :
In onze school zaten er ongeveer 60 % vreemdelingen.
Sommige eerste jaren bestonden voor 90 % uit vreemdelingen en over onze school lag er de BO school, voor ongeveer 90 % bevolkt door vreemdelingen.
Als je 's morgens naar school toe ging, kwam er meestal een jonge marokaan van 13 of 14 jaar op je toe gestapt met de vraag :
" Hedde gij een saf voor mij ? ( een sigaret )
Was je antwoord dan nee, stonden er binnen de kortste keren 10 tot 15 man rond u, om u verbaal te intimideren en meer dan eens vielen er dan ook klappen.
Had je de moed om zelf als eerste een mot uit te delen, zoals mij overkwam, dan stond 's avonds heel de school u buiten op te wachten en dat was niet om over koetjes en kalfjes te praten.
Ik kon gelukkig terug de school in vluchten maar vele andere werden er meer dan eens serieus in elkaar geslagen.
leraars werden toen al bedreigd en éénmaal werd er zelfs één in elkaar geslagen.
Het probleem is dus niet alleen van deze tijd maar het is alleen maar in vorm toegenomen en verergerd.
Of waarom denk je dat het VB hier verkiezing na verkiezing groeit, Niet omdat De Winter zoveel charme's heeft hoor.
De bevolking is het beu. Waarom dat er dan niets tegen gebeurd ?
De politiek heeft het hier in Antwerpen veel te druk om hun geblunder weg te moffellen en om zichzelf te belonen ( visa-affaire)
Ze zitten allemaal met een serieus ei in hun broek voor het VB.
Of het VB de oplossing is laat ik in het midden maar ik moet toegeven dat zij de enigen zijn die hun nek uit durven steken.
TBbart

Bericht door TBbart »

dit is absoluut een fragment van hoe het werkelijk is...
ik zit ook op zo'n school en zie hetzelfde gedrag,
beginnende leraars die zichzelf opsluiten in een leeg lokaal uit schrik is geen uitzondering, massa vechtpartijen tussen verschillende nationaliteiten ... vandalisme van de schoolbussen, lokalen, alles word gewoon kapot gedaan er word gespuwd op de Echte Belgen en de Leraren, ... ik heb der minder last van omdat ik in de TSO richting zit, maar wel dat m'n school sterk achteruit gaat, en dat magazijn,werkhuis,... gereedschap, ... gestolen worden, tot zelfs eindwerken in brand gestoken worden, ... dat zorgt ervoor dat er geen financiele streun meer is, alles word toch kapot gedaan, ... en wat word eraan gedaan => niks,
integendeel, ... nu zetten ze op den opendeur de Islam-leraar aan de poort om zo nieuwe ( - ) leerlingen aan te trekken :cry:
MGRoverdriver

Bericht door MGRoverdriver »

1° Ik hoor hier praten over Mechelen Nekkerspoel (het station van... Mechelen Noord :wink:),de situatie is daar dus bekend

2° De laatste 2 reacties schetsen een waar beeld van allohtonen jongeren. Die moordenaars moeten zwaar gestraft worden
Deanca

Bericht door Deanca »

TBbart schreef:jaja, maar daarna bleven ze maar toestromen... en toen werkten ze , maar nu doppen en profiteren ze van alle werkende mensen :cry:
wat is dit voor een achterlijke generaliserende reactie???
Als ik het zo zie ben j ij ook iemand uit de lagere klasse''if u know what i mean'', maargoed, ik denk dat je niet zo slim bent , je moet beter naar de feiten kijken en n iet naar zo een achterlijke partij te luisteren HET VLAAMS BELANG :evil:
Deanca

Bericht door Deanca »

-----
Laatst gewijzigd door Deanca op 27 jun 2006, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Deanca

Bericht door Deanca »

break-driver schreef:dit gaat volgens mij echt wel te ver!!!! :evil:
wij hebben hen niet naar hier gevraagd, dus zij moeten zich houden aan onze gewoonten en levensomstandigheden EN onze wet!

dan zijn die gasten meestal verwonderd dat er rascisme en haat is tegen hen, we gaven hen nog een kans na dat incident in brussel (mp3), maar dit is nu echt wel te ver gegaan! :evil:
mensen die ongelukken willen vermijden door hen te kalmeren krijgen dan de klappen dubbel en dik terug...
WAAR GAAN WE NAARTOE ??? :cry:

* steun aan alle familieleden en kennissen *
en als marc dutroux kindjes verkracht , dan is het wat anders, ik zeg toch ook niet dat bijna alle belgen pedo zijn?? :x
wat dom ben jij zeg , ON-GE-LOOF-LIJK,BAH!
Gesloten