Vroeger was dat 160, maar nu dus 140, maar bij de meeste samenstellingen staat er op de wagons toch 160, kheb nog geen wagon gezien waar 140 opstaat (bij den Benelux trein)...
tijdens de week rijd de reeks 11 ook over de 25 weliswaar enkel tot mechelen pas na mechelen nekkerspoel gaat deze over op L27 in de omgekeerde richting hang het van de nr af er zijn er die in mechelen al veranderen, soms is het in vilvoorde
Steven schreef:de reeks 11 is nooit 160 geweest zover ik weet.
tijdens de week rijd de reeks 11 ook over de 25 weliswaar enkel tot mechelen pas na mechelen nekkerspoel gaat deze over op L27 in de omgekeerde richting hang het van de nr af er zijn er die in mechelen al veranderen, soms is het in vilvoorde
Ik zie hem in de week slechts heel uitzonderlijk op perron 7/8/9/10 in mechelen passeren hoor bijna altijd perron 3/4 en dus L27.
In nekkerspoel heb ik er nog nooit 1 weten wisselen trouwens, en ik zie der daar veel passeren
de 616 (tot voor de brand) wisselede altijd in nekkerspoel is door fbmz bediend en hebben de nieuwe dienstregeling liggen bij ons op depot en idd aflos te antwerpen centraal dan zal hij wel volledig over de 25 moeten of ze moeten hem in kontich aldaar net voor de stoptrein steken of zo want anders gaat da ni goed komen vrees ik
Steven schreef:de 616 (tot voor de brand) wisselede altijd in nekkerspoel is door fbmz bediend en hebben de nieuwe dienstregeling liggen bij ons op depot en idd aflos te antwerpen centraal dan zal hij wel volledig over de 25 moeten of ze moeten hem in kontich aldaar net voor de stoptrein steken of zo want anders gaat da ni goed komen vrees ik
Steven,
Aan uw schrijffouten is te zien dat je moe aan het worden bent.
Op tijd gaan slapen, hé.
Steven schreef:de 616 (tot voor de brand) wisselede altijd in nekkerspoel is door fbmz bediend en hebben de nieuwe dienstregeling liggen bij ons op depot en idd aflos te antwerpen centraal dan zal hij wel volledig over de 25 moeten of ze moeten hem in kontich aldaar net voor de stoptrein steken of zo want anders gaat da ni goed komen vrees ik
idd steven, net voorbij het station van nekkerspoel (ter hoogte van het kerkhof)
Als ik me niet vergis, reed de 1189 gisterenavond op z'n eentje van schaarbeek richting brussel noordstation, wat daar de bedoeling van was weet ik ook niet. Enkele minuten eerder stond in het noordstation een beneluxtrein die gewoon op tijd richting brussel-zuid vertrok (kon locnummer niet zien), dus deze leek me geen panne te hebben.
11 doen gemiddeld meer uren dienst per dag dan een 21/27 en doen dus meer km daarboven op het niet zo propere rijgedrag van onze ns collega's met deze loks (iets te veel de ventilatie uitzetten)
Steven schreef:11 doen gemiddeld meer uren dienst per dag dan een 21/27 en doen dus meer km daarboven op het niet zo propere rijgedrag van onze ns collega's met deze loks (iets te veel de ventilatie uitzetten)
Steven,
gelieve iets voorzichtiger te zijn met het beschuldigen van de NS mensen (tenzij je over harde bewijzen beschikt)