Another 11 Bites the dust in Wildert

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Vroeger was dat 160, maar nu dus 140, maar bij de meeste samenstellingen staat er op de wagons toch 160, kheb nog geen wagon gezien waar 140 opstaat (bij den Benelux trein)...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de reeks 11 is nooit 160 geweest zover ik weet.

tijdens de week rijd de reeks 11 ook over de 25 weliswaar enkel tot mechelen pas na mechelen nekkerspoel gaat deze over op L27 in de omgekeerde richting hang het van de nr af er zijn er die in mechelen al veranderen, soms is het in vilvoorde
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Steven schreef:de reeks 11 is nooit 160 geweest zover ik weet.

tijdens de week rijd de reeks 11 ook over de 25 weliswaar enkel tot mechelen pas na mechelen nekkerspoel gaat deze over op L27 in de omgekeerde richting hang het van de nr af er zijn er die in mechelen al veranderen, soms is het in vilvoorde
Ik zie hem in de week slechts heel uitzonderlijk op perron 7/8/9/10 in mechelen passeren hoor :wink: bijna altijd perron 3/4 en dus L27.
In nekkerspoel heb ik er nog nooit 1 weten wisselen trouwens, en ik zie der daar veel passeren :)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de 616 (tot voor de brand) wisselede altijd in nekkerspoel :-) is door fbmz bediend :-) en hebben de nieuwe dienstregeling liggen bij ons op depot en idd aflos te antwerpen centraal dan zal hij wel volledig over de 25 moeten of ze moeten hem in kontich aldaar net voor de stoptrein steken of zo want anders gaat da ni goed komen vrees ik
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2955
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Bericht door Bibke »

Steven schreef:de 616 (tot voor de brand) wisselede altijd in nekkerspoel :-) is door fbmz bediend :-) en hebben de nieuwe dienstregeling liggen bij ons op depot en idd aflos te antwerpen centraal dan zal hij wel volledig over de 25 moeten of ze moeten hem in kontich aldaar net voor de stoptrein steken of zo want anders gaat da ni goed komen vrees ik
Steven,

Aan uw schrijffouten is te zien dat je moe aan het worden bent.
Op tijd gaan slapen, hé.
bobby

Bericht door bobby »

Steven schreef:de 616 (tot voor de brand) wisselede altijd in nekkerspoel :-) is door fbmz bediend :-) en hebben de nieuwe dienstregeling liggen bij ons op depot en idd aflos te antwerpen centraal dan zal hij wel volledig over de 25 moeten of ze moeten hem in kontich aldaar net voor de stoptrein steken of zo want anders gaat da ni goed komen vrees ik
idd steven, net voorbij het station van nekkerspoel (ter hoogte van het kerkhof)
Elgar
Berichten: 624
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41

Bericht door Elgar »

Vandaag de 2505 met op sleep loc 1189 zien voorbijrijden in Sint-Katelijne-Waver.

Bestemming? Schaarbeek zeker...
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Ook kapot? 1190 staat die al in FSR?
Stijn82
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 sep 2006, 17:17

Bericht door Stijn82 »

Als ik me niet vergis, reed de 1189 gisterenavond op z'n eentje van schaarbeek richting brussel noordstation, wat daar de bedoeling van was weet ik ook niet. Enkele minuten eerder stond in het noordstation een beneluxtrein die gewoon op tijd richting brussel-zuid vertrok (kon locnummer niet zien), dus deze leek me geen panne te hebben.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de normale overdracht , elke avond gaat er een loc los van schaarbeek naar brussel zuid. deze heeft een normaal onderhoud gekregen
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2628
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Er zouden er vandaag 3 uitgevallen zijn:
1184, 1188, 1189.

Hoeveel blijven er nu nog over? 7? 8?
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

trainfreak schreef:Er zouden er vandaag 3 uitgevallen zijn:
1184, 1188, 1189.

Hoeveel blijven er nu nog over? 7? 8?
3 in 1 dag?
damn, da ziet er niet goed uit.

Misschien een domme vraag, maar waarom lijken die 11's zoveel meer kapot te gaan dan een 21 of een 27?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

11 doen gemiddeld meer uren dienst per dag dan een 21/27 en doen dus meer km daarboven op het niet zo propere rijgedrag van onze ns collega's met deze loks (iets te veel de ventilatie uitzetten)
carlos

Bericht door carlos »

Steven schreef:11 doen gemiddeld meer uren dienst per dag dan een 21/27 en doen dus meer km daarboven op het niet zo propere rijgedrag van onze ns collega's met deze loks (iets te veel de ventilatie uitzetten)
Steven,
gelieve iets voorzichtiger te zijn met het beschuldigen van de NS mensen (tenzij je over harde bewijzen beschikt)
SteC
Berichten: 303
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
Locatie: Oostende/Baden-Württemberg

Bericht door SteC »

Dat belooft weer voor als ik terug naar de belgiek kom. 1189 heeft mijn zondag nog naar hier geduwd.
Plaats reactie