Idd. Hij zit in de gewone reizigersdienst, heb er gisteren mee gebold. Ze hebben wel moeten koppelen met een ander stel omdat hij eigenlijk defect was, maar hij moest blijven rijden!
Moi schreef:Idd. Hij zit in de gewone reizigersdienst, heb er gisteren mee gebold. Ze hebben wel moeten koppelen met een ander stel omdat hij eigenlijk defect was, maar hij moest blijven rijden!
dus jij moest er ook mee naar lille gaan?
rond hoelaat was je in lille? want die is gekoppeld met een gewone 400 in lille toegekomen.
die heb ik gezien om 18:00 en had al goeie 8 min vertraging erbij
260689 schreef:dus jij moest er ook mee naar lille gaan?
rond hoelaat was je in lille? want die is gekoppeld met een gewone 400 in lille toegekomen.
die heb ik gezien om 18:00 en had al goeie 8 min vertraging erbij
Ik heb die gedaan tussen Hasselt & Luik en terug 's avonds van Luik tot Hasselt. In den depot werd ie ook al direct omgedoopt tot de janetten-express dus de kleur is toch iets.... Och ja, ik heb mijne stem maar een beetje aangepast om de aankondigingen te doen en heb es ne keer met een los polske mijne control gedaan
Die vertraging is waarschijnlijk is ontstaan doordat ie maar halve tractie had, onderweg hebben ze hem blijkbaar toch ergens gekoppeld met een goed stel....
260689 schreef:vrijdag 24 maart was het voorstelling op de HST sporen van de eurostar en sinds gisteren is die in de gewone omloopdienst van de reizigers
Amaai, ik begrijp hier precies niet veel vandaag
Ik dacht dat de Eurostar-terminal met zijn 2 sporen "superbeveiligd" was, dus daar kan je enkel naartoe nadat je door de controle bent gegaan. Waarom gebruiken ze dan één van die sporen voor een persvoorstelling?
260689 schreef:vrijdag 24 maart was het voorstelling op de HST sporen van de eurostar en sinds gisteren is die in de gewone omloopdienst van de reizigers
Amaai, ik begrijp hier precies niet veel vandaag
Ik dacht dat de Eurostar-terminal met zijn 2 sporen "superbeveiligd" was, dus daar kan je enkel naartoe nadat je door de controle bent gegaan. Waarom gebruiken ze dan één van die sporen voor een persvoorstelling?
das juist ideaal, enkel de pers doorlaten en de rest blijft dan vanzelf op afstand he
In de Metro van vandaag staat te lezen dat de hele roze trein op 2 dagen "versierd" is. Als dit zo vlot gaat, waarom overkleeft men graffiti dan niet, i.p.v. te proberen ze te verwijderen? Meestal lukt dat laatste toch niet, en is er veel verfschade.
omdat ik vermoed da de prijs van die stickers vrij kostelijk, misschien zelfs kostelijker dan het produkt om die wildpsuiters hun werk weg te krijgen. onlangs was ik in vorst toen ze er bezig waren die wildschilders hun werk te verwijderen op een M4 en ik moet zeggen, mits de juist dosering, komt die verf er echt schoon af zonder schade aan het ruituig te maken, ik zag zelfs da als ze da produkt ni te afgressief gebruikte ma gewoon wa lieten inwerken gedurende 5-10 minuten en dan goed schuren, veel naspoelen en de M4 was gered echt prachtig om zien