Roze trein

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

Stijn D.C. schreef:Als der niemand op mag, waarom laten ze die dan rijden :evil:

mag er dan nooit iemand op ofzo ???

bijv. gisteren zat hij op Lille-Hasselt en dan mocht er niemand op als k dit goed snap ??
260689
Berichten: 3392
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

OO-MSS schreef:
Stijn D.C. schreef:Als der niemand op mag, waarom laten ze die dan rijden :evil:

mag er dan nooit iemand op ofzo ???

bijv. gisteren zat hij op Lille-Hasselt en dan mocht er niemand op als k dit goed snap ??
nene der mocht niemand op op 23 maart omdat dit testrit was of da die stickers er bleven aanhangen aan 160

vrijdag 24 maart was het voorstelling op de HST sporen van de eurostar en sinds gisteren is die in de gewone omloopdienst van de reizigers
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Ruben schreef:
260689 schreef:
Stijn D.C. schreef: En ik hou mijn grapje proper voor de mensen op het forum die zo zijn :wink:
kben zelf zo dusja en dat is ook niet op meerdere persoonen bedoeld he als we al nekeer ni meer mogen lachen :oops: :oops: :? :?
'k Denk wel niet dat Stijn D.C. dat nu kwaad bedoeld had hoor. Er staat toch een :wink: achter? :? 't Kwam bij mij toch alleszins niet zo over...
Was zeker niet kwaad bedoeld hoor :wink:
Moi

Bericht door Moi »

Idd. Hij zit in de gewone reizigersdienst, heb er gisteren mee gebold. Ze hebben wel moeten koppelen met een ander stel omdat hij eigenlijk defect was, maar hij moest blijven rijden!
260689
Berichten: 3392
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Moi schreef:Idd. Hij zit in de gewone reizigersdienst, heb er gisteren mee gebold. Ze hebben wel moeten koppelen met een ander stel omdat hij eigenlijk defect was, maar hij moest blijven rijden!
dus jij moest er ook mee naar lille gaan?
rond hoelaat was je in lille? want die is gekoppeld met een gewone 400 in lille toegekomen.
die heb ik gezien om 18:00 en had al goeie 8 min vertraging erbij
1607

Bericht door 1607 »

wat is dan een ongewone 400? :?: :lol: nen break is ook nen 400 he. :roll:
:twisted:
260689
Berichten: 3392
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

1607 schreef:wat is dan een ongewone 400? :?: :lol: nen break is ook nen 400 he. :roll:
:twisted:
euh oeps sorry vergeten maar geweet wel wa ik wil bedoelen he :lol:
1607

Bericht door 1607 »

kan enkel maar tussen de 441 en de 490 liggen. aangezien het in lille was.
Moi

Bericht door Moi »

260689 schreef:dus jij moest er ook mee naar lille gaan?
rond hoelaat was je in lille? want die is gekoppeld met een gewone 400 in lille toegekomen.
die heb ik gezien om 18:00 en had al goeie 8 min vertraging erbij
Ik heb die gedaan tussen Hasselt & Luik en terug 's avonds van Luik tot Hasselt. In den depot werd ie ook al direct omgedoopt tot de janetten-express dus de kleur is toch iets.... Och ja, ik heb mijne stem maar een beetje aangepast om de aankondigingen te doen en heb es ne keer met een los polske mijne control gedaan :D

Die vertraging is waarschijnlijk is ontstaan doordat ie maar halve tractie had, onderweg hebben ze hem blijkbaar toch ergens gekoppeld met een goed stel....
260689
Berichten: 3392
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

onderweg want hij kwam gekoppeld binnen in lille.
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Bericht door Patrick »

260689 schreef:vrijdag 24 maart was het voorstelling op de HST sporen van de eurostar en sinds gisteren is die in de gewone omloopdienst van de reizigers
Amaai, ik begrijp hier precies niet veel vandaag :lol:

Ik dacht dat de Eurostar-terminal met zijn 2 sporen "superbeveiligd" was, dus daar kan je enkel naartoe nadat je door de controle bent gegaan. Waarom gebruiken ze dan één van die sporen voor een persvoorstelling?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Patrick schreef:
260689 schreef:vrijdag 24 maart was het voorstelling op de HST sporen van de eurostar en sinds gisteren is die in de gewone omloopdienst van de reizigers
Amaai, ik begrijp hier precies niet veel vandaag :lol:

Ik dacht dat de Eurostar-terminal met zijn 2 sporen "superbeveiligd" was, dus daar kan je enkel naartoe nadat je door de controle bent gegaan. Waarom gebruiken ze dan één van die sporen voor een persvoorstelling?
das juist ideaal, enkel de pers doorlaten en de rest blijft dan vanzelf op afstand he :-)
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Bericht door overweg13 »

Hallo,

In de Metro van vandaag staat te lezen dat de hele roze trein op 2 dagen "versierd" is. Als dit zo vlot gaat, waarom overkleeft men graffiti dan niet, i.p.v. te proberen ze te verwijderen? Meestal lukt dat laatste toch niet, en is er veel verfschade.
Met vriendelijke groet

overweg13
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

omdat ik vermoed da de prijs van die stickers vrij kostelijk, misschien zelfs kostelijker dan het produkt om die wildpsuiters hun werk weg te krijgen. onlangs was ik in vorst toen ze er bezig waren die wildschilders hun werk te verwijderen op een M4 en ik moet zeggen, mits de juist dosering, komt die verf er echt schoon af zonder schade aan het ruituig te maken, ik zag zelfs da als ze da produkt ni te afgressief gebruikte ma gewoon wa lieten inwerken gedurende 5-10 minuten en dan goed schuren, veel naspoelen en de M4 was gered :-) echt prachtig om zien
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Bericht door overweg13 »

Hoe komt het dan dat sommige stellen maanden aan ene stuk met graffiti rond rijden?
Met vriendelijke groet

overweg13
Plaats reactie