Berlin/Hamburg <> Paris 2008/2009 via Saarbrücken!

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Terminus
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:31

Re: Berlin/Hamburg <> Paris 2008/2009 via Saarbrücken!

Bericht door Terminus »

De nieuwe CNL-brochure is nu te vinden op hun website, www.citynightline.de!
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: Berlin/Hamburg <> Paris 2008/2009 via Saarbrücken!

Bericht door Accelerat »

Ik krijg een error te zien bij het openen van de PDF... Kan iemand mij vertellen of Amsterdam-Milano blijft rijden?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Berlin/Hamburg <> Paris 2008/2009 via Saarbrücken!

Bericht door Steven »

die staat nog steeds op de lijst.
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: Berlin/Hamburg <> Paris 2008/2009 via Saarbrücken!

Bericht door Joris »

Hallo,
sncf-sncb schreef:Ik krijg een error te zien bij het openen van de PDF... Kan iemand mij vertellen of Amsterdam-Milano blijft rijden?
Enkel in het weekend, Aankomt in Amsterdam op donderdag-zaterdag en vertrek uit Amsterdam op vrijdag-zondag. De andere dagen rijdt de Apus/Eridanus (ex Donau Kurier) van en naar Dortmund.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: Berlin/Hamburg <> Paris 2008/2009 via Saarbrücken!

Bericht door Joris »

Hallo,
Kris schreef:
Joris schreef:Hallo,
Fijn dat de mensen van het Europees parlement weer eens aan hun eigen confort denken :roll: .
Hoedanook, het zal weinig uithalen vrees ik...
En een ICE Brussel-Berlin, dat is nu ook niet waar ik op wacht...
Een CNL 242/243 Oostende-Berlin daarentegen...
Groeten,
Joris De Mol
En zeggen dat het DANKZIJ de EU is dat alle internationale treinen uitsterven
Klopt, eerst maken ze het voor de internationale treinen moeilijk, en dan als er plots aan hun eigen trein geraakt wordt, schieten de damens en de heren in paniek...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
FLV-FGSP
Berichten: 1898
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:36
Locatie: Leuven

Re: Berlin/Hamburg <> Paris 2008/2009 via Saarbrücken!

Bericht door FLV-FGSP »

In de Drehscheibe Online postte iemand een plakaat dat op Paris Nord zou hangen:
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... ?3,4077797

Zou er in Brussel ook een actie zijn?
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: Berlin/Hamburg <> Paris 2008/2009 via Saarbrücken!

Bericht door treinbruno »

Vandaag rijden ook voor de allerlaatste dag de treintjes quevy-aulnoye/maubeuge :( :roll:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: Berlin/Hamburg <> Paris 2008/2009 via Saarbrücken!

Bericht door Joris »

Hallo,
FLV-FGSP schreef:In de Drehscheibe Online postte iemand een plakaat dat op Paris Nord zou hangen:
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... ?3,4077797

Zou er in Brussel ook een actie zijn?
Raar dat men in Frankrijk actie voert, voor hen verandert er toch niet zo vreselijk veel... Ze moeten nu gewoon naar Paris-Est ipv Paris-Nord, en zij die naar Hamburg willen vliegen wat vroeger uit hun bed...
Of er hier in België aandacht aan gewijdt wordt, ik vrees ervoor...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Antoine

Re: Berlin/Hamburg <> Paris 2008/2009 via Saarbrücken!

Bericht door Antoine »

Gisteren voor de laatste maal met de CNL naar Berlijn meegeweest. In het Bistro-rijtuig heerste een goede sfeer met allerlei NMBS-medewerkers, die net als ik en verschillende wagonverantwoordelijken dachten dat dit de laatste via Brussel was...

Onbegrijpelijk om te zien dat deze trein niet meer via Brussel zal rijden terwijl het net daar is/was dat er het meeste volk op stapt(e)... Echt doodzonde... :( :( :(
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: Berlin/Hamburg <> Paris 2008/2009 via Saarbrücken!

Bericht door Joris »

Hallo,
Antoine schreef:Gisteren voor de laatste maal met de CNL naar Berlijn meegeweest. In het Bistro-rijtuig heerste een goede sfeer met allerlei NMBS-medewerkers, die net als ik en verschillende wagonverantwoordelijken dachten dat dit de laatste via Brussel was...

Onbegrijpelijk om te zien dat deze trein niet meer via Brussel zal rijden terwijl het net daar is/was dat er het meeste volk op stapt(e)... Echt doodzonde... :( :( :(
De Laatste CNL uit Brussel vertrokken inderdaad vandaag (gisteren), op 13/12. Maar de laatste Paris-Hamburg was wel op 12/12, aangezien de CNL 237 van 13/12 beperkt was tot Dortmund, wat overigens nergens in Brussel vermeld was. In de rijtuigen van de 237 zag het er ook donkerder uit, en er hingen geen koersborden voor het raam in die rijtuigen. In het gedeelte Berlijn was er wel beweging te zien, en hing er voor elk raam een papier dat het de laatste trein was. Er stapten nog tamelijk wat mensen op.
Uiteindelijk vertrok de laatste CNL uit Brussel met een 13tal minuten vertraging, en een onversieerde 2705.
Komm bald wieder!
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Antoine

Re: Berlin/Hamburg <> Paris 2008/2009 via Saarbrücken!

Bericht door Antoine »

Bedankt voor je uitleg!
Plaats reactie