Man( TB FNC) sterft na aanval op bus in Antwerpen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Deanca

Bericht door Deanca »

Deanca schreef:
yannickvw schreef:Simpel: de kans dat 6 Belgen op de bus iemand anders in elkaar gaan kloppen om dat hij hen een opmerking gaf wat minder luidruchtig te zijn, is praktisch NIHIL. Bij Marokanen daarentegen is dat al wat anders. Het zijn in 80% vd gevallen, zij die rel zoeken.

Ik viseer geen bevolkingsgroepen, ik ben realistisch.
of je bent gewoon een puber die maar dingen loopt te bazuinen , omdat jij alleen maar als een kip zonder kop naar de dingen kijkt, sukkeltje :D, en nee ik ben geen marrokaan , ik ben gewoon een nederlander, en dus heel wat slimmer dan dat volk(dat generaliserdende volk dan, niet de belgen hoor) van jou DWAASJE!, maar ook hier in nederland hebben wij last van luidruchtige belgen zo nu en dan , zeg ik dan dat alle belgen moeten opzouten??, jonge jonge jonge , wat ben jij toch achterlijk zeg , ik heb er gewoon geen woorden voor, ik weet dat ik nu hard i n mijn taal ben , maar jij generaliseerd zo erg, ik zeg ook niet ik haat alle domme mensen , waaronder jij , want ik denkt dus echt dat jij het iq heb van een domme gans ,maar ik maak mijn woorden niet meer vuil aan jou , ik heb wel wat beters te doen

Mes Meilleures Salutaions!!
Ruben
Berichten: 346
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:36
Locatie: Brugge

Bericht door Ruben »

Er zijn twee dingen waarmee men moet oppassen:
1) Het veralgemenen van wat enkele allochtonen doen en zo alle allochtonen zwartmaken.
2) Ontkennen dat er een probleem is met allochtonen.

Soms krijg je de indruk dat je ofwel het een of het ander moet doen, maar dat is volgens mij toch niet zo. Het feit dat er blijkbaar allochtonen informatie doorgespeeld hebben aan de politie bewijst dat er ook tussen zitten met goede bedoelingen, en ik zou het dan ook erg vinden moesten die uitgescholden worden door racisten.
Anderzijds is het probleem lang ontkent geweest, en daar is ook een grote fout gemaakt. Je mocht niet zeggen dat er een probleem was of je was een racist. Als er een geval was van criminaliteit van allochtonen, werd er gezegd dat er ook criminele Belgen waren enz. Klopt natuurlijk, maar het is nu eenmaal zo dat allochtonen wel een groter aandeel hebben in de criminaliteitscijfers dan in de bevolkingscijfers, en dan vooral de allochtonen van één bepaalde godsdienst. Het hoge aantal stemmen voor het VB komt volgens mij dan o.a. door het feit dat zij het probleem durfden aankaarten, terwijl men de indruk had dat men in de andere partijen blind bleef voor het allochtonenprobleem. Of het VB de oplossing kan brengen, betwijfel ik en daarom (naast andere redenen)zullen ze ook nooit mijn stem krijgen. Niet dat ik denk dat de andere partijen de directe oplossing kunnen bieden, maar ik heb er toch nog iets meer vertrouwen in.

(Ik weet geen precieze cijfers, dus neem dit met een korreltje zout, het zijn de verhoudingen die tellen):
Als 2% van de autochtonen crimineel is (wat de definitie daar ook van mag zijn) en 20% van de allochtonen, zijn er twee dingen die volgens mij belangrijk zijn:
- beseffen dat 20 meer is dan 2 en er je ogen niet voor dichtdoen
- beseffen dat er nog 80% overblijft, die niet het slachtoffer mag worden van die 20%

En in tegenstelling tot sommigen denk ik niet dat het ene het andere uitsluit.
Ruben
Berichten: 346
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:36
Locatie: Brugge

Bericht door Ruben »

Deanca schreef:
Deanca schreef:
yannickvw schreef:Simpel: de kans dat 6 Belgen op de bus iemand anders in elkaar gaan kloppen om dat hij hen een opmerking gaf wat minder luidruchtig te zijn, is praktisch NIHIL. Bij Marokanen daarentegen is dat al wat anders. Het zijn in 80% vd gevallen, zij die rel zoeken.

Ik viseer geen bevolkingsgroepen, ik ben realistisch.
of je bent gewoon een puber die maar dingen loopt te bazuinen , omdat jij alleen maar als een kip zonder kop naar de dingen kijkt, sukkeltje :D, en nee ik ben geen marrokaan , ik ben gewoon een nederlander, en dus heel wat slimmer dan dat volk(dat generaliserdende volk dan, niet de belgen hoor) van jou DWAASJE!, maar ook hier in nederland hebben wij last van luidruchtige belgen zo nu en dan , zeg ik dan dat alle belgen moeten opzouten??, jonge jonge jonge , wat ben jij toch achterlijk zeg , ik heb er gewoon geen woorden voor, ik weet dat ik nu hard i n mijn taal ben , maar jij generaliseerd zo erg, ik zeg ook niet ik haat alle domme mensen , waaronder jij , want ik denkt dus echt dat jij het iq heb van een domme gans ,maar ik maak mijn woorden niet meer vuil aan jou , ik heb wel wat beters te doen

Mes Meilleures Salutaions!!
Dit bericht brengt nog veel minder bij tot de discussie dan die waar je commentaar op geeft. Geen enkele opmerking over de inhoud, enkel over de persoon zijn IQ. Zielig.
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Voor ge mij "loemp" noemt, leert eerst eens serieus typen, nooit in't middelbaar gezeten of zo? Ach ja, het niveau van onderwijs in Nederland is ook niet van wat het hier is, om even te generaliseren. Soit, ik gaan ni beginnen schelden zoals u, maar als gij u wilt verlagen, ik hou u niet tegen...

Weet ge waarom ik zogezegd "veralgemeen" he? Ik zal u enkele redenen geven:

Vorige week stond in de GVA een artikel over de leerachterstand van allochtonen, en enkele cijfers:
-50% vaders van allochtonen is werkloos. Wie betaalt die denkt ge?
-70% moeders allochtonen heeft geen diploma hoger dan lager onderwijs.

Er zijn dus inderdaad problemen met hun opvoeding, en dat is een grote oorzaak tot ontsporen. Máár, ik ben het wel kotsbeu dat zij telkens opnieuw in de slachtofferrol kruipen, en zeggen dat het onze schuld is dat ze geen kansen krijgen. Me dunkt dat wij hen genoeg kansen geven en het niet alleen van één kant moet komen.

Daarstraks op tv: reactie van enkele van hun vrienden: "Ja, het was niet hun bedoeling van die man te doden, ze zijn erg geschrokken..." Oh ja, nu moet ik medelijden krijgen of wat? Die man en zijn nabestaanden is er vet mee dat het niet hun bedoeling was hem te doden. Miss hadden ze op dat moment beter hun verstand is uit hun reet gehaald...

En dan zwijg ik over het feit dat een meerderheid van Antwerpse politieagenten voor Vlaams Belang stemt en de meerderheid in onze gevangenissen niet-Belg zijn. Da's ook zonder reden zeker? Maar men mag niet veralgemenen hoor, ho nee, want dat zou onfair zijn tov de wel goede geïntegreerden. Welke modelgeïntegreerden? Die 5%...?!

Ik kan u dan alleen zeggen dat er heel veel "domme puberkes met het IQ van een gans" hetzelfde denken, als ik. Zeer veel zelfs. En we zullen wel zien wie er in oktober gelijk zal krijgen.
Laatst gewijzigd door yannickvw op 27 jun 2006, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Deanca

Bericht door Deanca »

Ruben schreef:
Deanca schreef:
Deanca schreef: of je bent gewoon een puber die maar dingen loopt te bazuinen , omdat jij alleen maar als een kip zonder kop naar de dingen kijkt, sukkeltje :D, en nee ik ben geen marrokaan , ik ben gewoon een nederlander, en dus heel wat slimmer dan dat volk(dat generaliserdende volk dan, niet de belgen hoor) van jou DWAASJE!, maar ook hier in nederland hebben wij last van luidruchtige belgen zo nu en dan , zeg ik dan dat alle belgen moeten opzouten??, jonge jonge jonge , wat ben jij toch achterlijk zeg , ik heb er gewoon geen woorden voor, ik weet dat ik nu hard i n mijn taal ben , maar jij generaliseerd zo erg, ik zeg ook niet ik haat alle domme mensen , waaronder jij , want ik denkt dus echt dat jij het iq heb van een domme gans ,maar ik maak mijn woorden niet meer vuil aan jou , ik heb wel wat beters te doen

Mes Meilleures Salutaions!!
Dit bericht brengt nog veel minder bij tot de discussie dan die waar je commentaar op geeft. Geen enkele opmerking over de inhoud, enkel over de persoon zijn IQ. Zielig.

zielig??
die politiek in je land is zielig!
ten 1e wil men het land in tweeen delen en ten tweede worden alle allochtonen zwart gemaakt , en je ziet hoe verdomd veel invloed dat heeft op de bevolking , dus hou AUB op met die rare mening over mij , die jongen die dat schreef van dat 80% van de marokkanen zo aggresief zijn IS gewoon dom, sorry , maar ik heb er geen andere woorden voor ....
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Sorry, gij hebt gewoon geen realiteitsbesef en leeft in een droomwereldje van roze lollys waarin iedereen leuk hand in hand loopt en zingt.

Het is dat het daar in Nederland zo goed loopt tussen vreemdelingen en autochtonen he?
Deanca

Bericht door Deanca »

sorry yannickvw

maar ik zit nu op de universiteit in Leiden.... voor de universiteit heb je de middelbare school dus ECHT WEL nodig....
Deanca

Bericht door Deanca »

en jij komt zeker uit belgisch limburg??
waar het zo slecht gaat, en de schuld naar de allochtonen gaat , kijk eerst naar jezelf AUB!
Deanca

Bericht door Deanca »

dus yannickvw eigenlijk kan ik uit jouw antwoorden slechts 1 conclusie trekken.

je bent het zat dat marrokkanen telkens ''aggresief'' zijn , nou dan kan ik ook zeggen dat ik het beu ben dat ''alle belgen'' kinderen verkrachten en ontvoeren.
Want ja jij beoordeeld ook gelijk mensen uit een heel land toch?????
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Nee, wat ik zeg:

Situatie Antwerpen (waar jij blijkbaar dus niet van bent en weinig recht over hebt om hier een uitspraak te doen...)

-een minderheid van allochtonen is aggressief, steelt, verkracht,...
-een groot deel hangt heel de dag rond, baat corrupte telefoonwinkeltjes en nightshops uit, presteert niet goed op school, spreekt gebrekkig Nederlands, doet amper moeite zich te integreren, leeft van het OCMW.

MAAR, er zijn er ook goede. Wat versta ik onder "goed"?
Werken, goed Nederlands spreken, studeren, cultureel aanpassen...
Spijtig genoeg zijn deze in de minderheid.

Maar blijkbaar zijn er nog altijd die zeer naïef zijn, en dit niet willen of kunnen zien. Wel dan stel ik voor dat jij hun sociale zekerheid blijft betalen en ze blijft onderhouden, als ze dan toch zoveel moeite doen om zich te integreren.

En btw u voorbeeldje van die pedofielen is enorm kinderachtig. Ach ja, was dat één persoon die in verdenking staat van Kimberly en Stacy te hebben ontvoerd ook gene Marokaan, die een kinderverkrachter was en die vroegtijdig vrij was gekomen?
Laatst gewijzigd door yannickvw op 27 jun 2006, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

@Yannick: Niet zomaar over onderwijs spreken van NL waar je zelf niet van weet / ervaringen mee hebt.
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Deanca

Bericht door Deanca »

yannickvw schreef:Nee, wat ik zeg:

Situatie Antwerpen (waar jij blijkbaar dus niet van bent en weinig recht over hebt om hier een uitspraak te doen...)

-een minderheid van allochtonen is aggressief, steelt, verkracht,...
-een groot deel hangt heel de dag rond, baat corrupte telefoonwinkeltjes en nightshops uit, presteert niet goed op school, spreekt gebrekkig Nederlands, doet amper moeite zich te integreren, leeft van het OCMW.

MAAR, er zijn er ook goede. Wat versta ik onder "goed"?
Werken, goed Nederlands spreken, studeren, cultureel aanpassen...
Spijtig genoeg zijn deze in de minderheid.

Maar blijkbaar zijn er nog altijd die zeer naïef zijn, en dit niet willen of kunnen zien. Wel dan stel ik voor dat jij hun sociale zekerheid blijft betalen en ze blijft onderhouden, als ze dan toch zoveel moeite doen om zich te integreren.

En btw u voorbeeldje van die pedofielen is enorm kinderachtig. Ach ja, was dat één persoon die in verdenking staat van Kimberly en Stacy te hebben ontvoerd ook gene Marokaan, die een kinderverkrachter was en die vroegtijdig vrij was gekomen?
in elke stad zijn wel problemen , al is het in Rio of New York of Taipei ,overal is wel wat , en dan nog die domme nazi's doe ONZE koningin stoorde met een achterlijke demonstratie ,maar voor de rest maakt het me niet uit , marc dutroux is geen marrokkaan....ja en die andere misschien wel maar dat kan me niks schelen , het wa smaar een voorbeeld over het generaliseren, wat JIJ doet, en gaf ik een voorbeeld dat ik dat dan ook zou kunnen zeggen over belgen , wat natuurlijk niet zo is
Laatst gewijzigd door Deanca op 27 jun 2006, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Deanca

Bericht door Deanca »

is het al 2020 dan????? :? :?
doemdenkers dachten ook dat de wereld verging in 2000, is dat gebeurd????
Deanca

Bericht door Deanca »

-------ho! dubbelpost-------
Gesloten