bumpersurfen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: bumpersurfen

Bericht door Steven »

melle schreef:Ik vind het best wel leuk wat ze doen! :D

mm enige gevoel voor veiligheid heb jij dus niet, fijn om weten.
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: bumpersurfen

Bericht door HLE 2302 »

melle schreef:Ik vind het best wel leuk wat ze doen! :D
weer zo'n opmerking die op geen ***** trekt :? :roll:

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
LML
Berichten: 1405
Lid geworden op: 07 mar 2009, 17:55
Locatie: LML

Re: bumpersurfen

Bericht door LML »

Wat is er nu plezant aan bumpersurfen? Niks. Alleen dat degene die achter een tram of trein bengelt kan gaan stoeffen bij zijn vrienden. Enkel en alleen om op te vallen en een mentaliteit van: "Zie 'ns wat ik durf!!!" Sukkels...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: bumpersurfen

Bericht door treinbruno »

misschien had hij geen geld bij om een kaartje te kopen :P

maar natuurlijk is dit niet goed te keuren
Afbeelding
dentheo
Berichten: 8183
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: bumpersurfen

Bericht door dentheo »

LML schreef:Enkel en alleen om op te vallen en een mentaliteit van: "Zie 'ns wat ik durf!!!" Sukkels...
Nu nu, dat gebeurt natuurlijk elke dag...met motoren, ski's snowboarden, klimmuren , parachute springen, dat hoort bij de mensheid denk ik , bij sommigen groeit het er nooit uit....
Theo
Groeten vanop de Heide
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: bumpersurfen

Bericht door Steven »

tja de mensheid heeft altijd nood gehad om wat in de kijker te willen lopen bij de andere (de ene wat meer als de andere) maar je kan dat zowel op een positieve als negatieve manier doen. Dat surfen is dus op een negatieve manier in mijn ogen.
Stuka

Re: bumpersurfen

Bericht door Stuka »

Kindjes! Kindjes! :lol: :wink: :lol: :D
timothy_Vermeulen

Re: bumpersurfen

Bericht door timothy_Vermeulen »

on-topic graag !
jymmbco

Re: bumpersurfen

Bericht door jymmbco »

jij vindt dat wel leuk, melle, maarre, als ze zo iemand oppakken, zouden ze die persoon moeten verplichten om eens mee te gaan met de brandweer als er zich een persoonsongeval zich heeft voorgedaan en ze de ...... en ....... moeten gaan opruimen, dat stemt misschien tot nadenken.
pietje

Re: bumpersurfen

Bericht door pietje »

jymmbco schreef:jij vindt dat wel leuk, melle, maarre, als ze zo iemand oppakken, zouden ze die persoon moeten verplichten om eens mee te gaan met de brandweer als er zich een persoonsongeval zich heeft voorgedaan en ze de ...... en ....... moeten gaan opruimen, dat stemt misschien tot nadenken.
Dat kan je van iedereen zeggen die al eens een regeltje negeert.
Als er hier iemand is die beweert nooit een iets gedaan te hebben dat niet mocht, dan is dat ne leugenaar!
Tuurlijk is bumpersurfen gevaarlijk, maar zo is ook te snel rijden (rijdt hier iedereen netjes 30 in alle zone 30's).
En hierbij breng je andere mensen in gevaar, wat bij bumpersurfen niet het geval is.

ik kan hier nog verschillende potentieel gevaarlijke handelingen opnoemen, als iedereen die zich daaraan bezondigt eens met de hulpdiensten moet meegaan om te zien wat het resultaat kan zijn, dan komen die mensen niet meer aan werken toe.

Dus mijn mening over bumpersurfen is: ge moet er goe zot voor zijn, maar als ze dat graag doen ga ik ze er niet afhalen (toch niet terwijl de trein rijdt :wink: )
Als ze zo iemand pakken mogen ze die een goei boete geven, maar ge moet nu niet doen alsof het een grove misdaad is, want ze brengen enkel zichzelf in gevaar.
hetzelfde kan gezegd worden over basejumpen, maar bv straatracen vind ik vele malen erger, om nog maar te zwijgen van echte misdaden.
gysev
Berichten: 501
Lid geworden op: 10 mar 2008, 11:22

Re: bumpersurfen

Bericht door gysev »

Jaja, en als één van die randdebielen tijdens de rit valt mag de lijn weer een paar uur dicht voor het parket en zijn er weer eens honderden (of duizenden) reizigers gekl****. En dan maar weer op het forum komen klagen dat er te veel vertragingen zijn :roll:
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: bumpersurfen

Bericht door HLE 2302 »

pietje schreef:En hierbij breng je andere mensen in gevaar, wat bij bumpersurfen niet het geval is.
nee, je brengt anderen idd niet in gevaar, maar als er iets gebeurd zitten die mensen wel voor de rest van hun leven met die beelden in hun hoofd ...

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
pietje

Re: bumpersurfen

Bericht door pietje »

HLE 2302 schreef:
pietje schreef:En hierbij breng je andere mensen in gevaar, wat bij bumpersurfen niet het geval is.
nee, je brengt anderen idd niet in gevaar, maar als er iets gebeurd zitten die mensen wel voor de rest van hun leven met die beelden in hun hoofd ...

greetz 2302
Zoals ik dus zei, wat ga je doen met alle mensen die te snel door de zone 30 rijden, eens een paar kinderlijkjes laten bezichtigen of wat?
Te snel rijden is nog erger dan bumpersurfen, want je brengt mensen in gevaar die er niet voor gekozen hebben!!!

Ik bedoel dus dat ik het belachelijk vind om altijd met die uitleg af te komen van ze moeten maar eens met de MUG of brandweer mee gaan om op te kuisen wat een gelijkaardige zot heeft aangericht.
STOOMLOK

Re: bumpersurfen

Bericht door STOOMLOK »

al van bij de planning en het ontstaan van het tramrijtuig had men moeten rekening
houden met zulke (ontoelaatbare) gevaarlijke toeren.
de projektleiders verdienden als ingenieur e.d. kapitale verloningen maar zoals we nu bemerken deden ze hun werk niet grondig genoeg.
en...
BTW de opmerking :
"als ik wist dat ze er opstaan ik zou een noodremming geven"
... zal als bezwarend element in grote dank aanvaard worden door de
advokaat van de tegenpartij indien er een ongeval zou gebeuren en de rechter zal hier zeker ook rekening mee houden bij zijn uitspraak.
"ONopzettelijke" en "opzettelijke" termen kunnen door duivelse advokaten in hun betoog duchtig vervangen worden met alle gerechtelijke en zeker financieele gevolgen voor de beklaagde.

:P
wie mij niet gelooft...ga eens een dagje rechtbank doen (in Dendermonde bijvoorbeeld) en verbaas u hoe advokaten uitspraken van de rechter kunnen beinvloeden
let bij de uitspraak vooral op het gezicht van "de sukkel die dacht in zijn gelijk te staan" !
13'erke

Re: bumpersurfen

Bericht door 13'erke »

STOOMLOK schreef:al van bij de planning en het ontstaan van het tramrijtuig had men moeten rekening
houden met zulke (ontoelaatbare) gevaarlijke toeren.
de projektleiders verdienden als ingenieur e.d. kapitale verloningen maar zoals we nu bemerken deden ze hun werk niet grondig genoeg.
en...
BTW de opmerking :
"als ik wist dat ze er opstaan ik zou een noodremming geven"
... zal als bezwarend element in grote dank aanvaard worden door de
advokaat van de tegenpartij indien er een ongeval zou gebeuren en de rechter zal hier zeker ook rekening mee houden bij zijn uitspraak.
"ONopzettelijke" en "opzettelijke" termen kunnen door duivelse advokaten in hun betoog duchtig vervangen worden met alle gerechtelijke en zeker financieele gevolgen voor de beklaagde.

:P
wie mij niet gelooft...ga eens een dagje rechtbank doen (in Dendermonde bijvoorbeeld) en verbaas u hoe advokaten uitspraken van de rechter kunnen beinvloeden
let bij de uitspraak vooral op het gezicht van "de sukkel die dacht in zijn gelijk te staan" !
Mijn excuses, maar als "de ingenieurs" alle toekomstige stommiteiten van de jeugd moeten gaan opvangen, kunnen ze maar beter geen trams meer laten rijden!
Plaats reactie