aanwervingen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Steven schreef:
e49memling schreef:
Steven schreef:wat doet bert in zijn secundair dan? en als ingenieur tb worden? ze gaan u wel is raar bezien dan hoor :-)
Ik ken zelfs onderwijzers en leraars die hun 3 maanden verlof opofferen om TB te worden, als dat kan, kan allles.
:twisted:
het enige wat ik er op kan zeggen is dat ondanks die schijnbaar verlof van drie maand ik me nu als treinbestuurder veel vrijer voel, ik aanvoel veel meer thuis te zijn, weliswaar verspreid in 1000-en stukjes, ik ervaar deze job als minder stresserend, minder belastend voor mijn grijze massa (voor er hier reacties op komen, ja ik heb die grijze cellen :twisted: )
:wink: Je zit rap op uw (ijzeren)paard, Steven :wink: :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22550
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

welk van men ijzeren paarden bedoel je dat met 1 pk of dat met 95 pk :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: de kleur maakt ni uit beide zijn blauw :-)
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Steven schreef:welk van men ijzeren paarden bedoel je dat met 1 pk of dat met 95 pk :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: de kleur maakt ni uit beide zijn blauw :-)
Een blauw schommelpaard van 1 pk uit metaal????? :D
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22550
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

e49memling schreef:
Steven schreef:welk van men ijzeren paarden bedoel je dat met 1 pk of dat met 95 pk :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: de kleur maakt ni uit beide zijn blauw :-)
Een blauw schommelpaard van 1 pk uit metaal????? :D
bijna juist, u kan nog drie keer raden (en eventueel een hulplijn inroepen :-))
Bert

Bericht door Bert »

Steven schreef:wat doet bert in zijn secundair dan? en als ingenieur tb worden? ze gaan u wel is raar bezien dan hoor :-)
Industriële wetenschappen :wink:
Tja, Die job wou ik al doen van toen ik nog heel klein was en dat zit nog altijd in mijne kop :)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22550
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

dan moet je er voor gaan :-)
tom007

Bericht door tom007 »

op dinsdag 27 juni ben ik uitgenodigd bij de nmbs in Antwerpen voor een mondeling examen. :D Maar ik moet wel een kleine extra examen doen van lezen en rekenen.

Wie is er nog uitgenodigd voor die mondeling examen?
prahsharp
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:06

Bericht door prahsharp »

veel succes!
Plaats reactie