ACOD Spoor staakt een uur lang op 26/10

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
pietje

Bericht door pietje »

Bartjedj schreef:DSM zijn reactie was ook die van een olifant in een porseleinenkast.
En de werksfeer bij de NMBS: valt best mee denk ik, zolang de 3 takken uit elkaars buurt blijven :wink:

BDJ
Ge bedoelt dus: zolang de treinen van de NMBS niet over de sporen van Infrabel rijden :?: :!: :wink:
Bert

Bericht door Bert »

pietje schreef:
Bartjedj schreef:DSM zijn reactie was ook die van een olifant in een porseleinenkast.
En de werksfeer bij de NMBS: valt best mee denk ik, zolang de 3 takken uit elkaars buurt blijven :wink:

BDJ
Ge bedoelt dus: zolang de treinen van de NMBS niet over de sporen van Infrabel rijden :?: :!: :wink:
haha :lol: :lol:
rvdborgt
Berichten: 4348
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Bericht door rvdborgt »

Adler schreef:Het ACOD laakt de provocatie van Descheemaecker tijdens de stakingsactie.
Hij zou opdracht gegeven hebben om de namen van de actievoerders te noteren.
Namen noteren van stakers is inderdaad nergens goed voor. namen noteren van de overtreders die de sporen bezet hebben, kan daarentegen geen kwaad, want dat is geen "actie voeren" meer.

Groetjes,
Rian
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

pietje schreef:
Bartjedj schreef:DSM zijn reactie was ook die van een olifant in een porseleinenkast.
En de werksfeer bij de NMBS: valt best mee denk ik, zolang de 3 takken uit elkaars buurt blijven :wink:

BDJ
Ge bedoelt dus: zolang de treinen van de NMBS niet over de sporen van Infrabel rijden :?: :!: :wink:
Zoiets ja :wink:
Neen, ik bedoel zolang de drie takken niet RR mondeling met elkaar in contact komen.
ronny
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:48
Locatie: Ramsel

Bericht door ronny »

rvdborgt schreef:
Adler schreef:Het ACOD laakt de provocatie van Descheemaecker tijdens de stakingsactie.
Hij zou opdracht gegeven hebben om de namen van de actievoerders te noteren.
Namen noteren van stakers is inderdaad nergens goed voor. namen noteren van de overtreders die de sporen bezet hebben, kan daarentegen geen kwaad, want dat is geen "actie voeren" meer.

Groetjes,
Rian
Het is toch een normaal gebruik dat de namen van de stakers worden opgeschreven en doorgegeven aan de personeelsdienst om de wedde te kunnen verminderen. Of werd dit vroeger niet gedaan bij "het spoor" ?
Plaats reactie