arbeider komt om bij ongeluk station Duffel

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: arbeider komt om bij ongeluk station Duffel

Bericht door Steven »

Beste Ralph, vind je uw eigen opmerking niet wat raar in een onderwerp waar men al 14 dagen niets meer in zegt?
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Re: arbeider komt om bij ongeluk station Duffel

Bericht door Asterix »

gysev schreef:Klopt. Normaal moeten werken waarbij een kraan in het vrijeruimteprofiel kan komen op voorhand aangevraagd worden en moet er iemand (met een opleiding en brevet) in contact staan met de beherende blokpost om het profiel vrij te melden. Jammer genoeg zijn er aannemers die dat een overbodige last (en kost) vinden en dan krijg je dit natuurlijk.
Is dat dan met een radioverbinding? Soms ligt een blokpost immers veraf of werkt men met steunzenders naast het spoor of zo? Of gebeurt dit dan via GSM-?
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

arbeider komt om bij ongeluk station Duffel

Bericht door dekooiker »

Zo eenvoudig als mogelijk: per GSM vanop de werf.
De trein.
Alleen voor durvers.
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: arbeider komt om bij ongeluk station Duffel

Bericht door Bibke »

Ralph schreef:Hoi allemaal,

Kunnen we aub eens ophouden met speculeren naar wie er nu fout zat. En laten we wachten tot de officiele instanties met de eindconclusies komen naar aanleiding van hun onderzoek. Ik vind het hier een beetje smakeloos om maar meteen een dader aan te gaan wijzen zonder alle feiten te kennen. Ook met een dodelijk slachtoffer en enkele geschrokken betrokkenen, lijkt me dit wel zo netjes.

Groet,

Ralph.
Ralph,

Ik wens toch te vermelden dat men in België niet de openlijkheid hanteert zoals in Nederland. Vandaar dat je hier meer speculatie gaat tegen komen.
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: arbeider komt om bij ongeluk station Duffel

Bericht door Robin »

tja je kan moeilijk inbeelden dat de trein in fout was :roll:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
gysev
Berichten: 501
Lid geworden op: 10 mar 2008, 11:22

Re: arbeider komt om bij ongeluk station Duffel

Bericht door gysev »

Robin schreef:tja je kan moeilijk inbeelden dat de trein in fout was :roll:
Inderdaad. De aannemer had toelating om te werken op perron 2/3 en werkte op perron 1 zonder toestemming. Dat zijn feiten, geen speculatie. Wie zou er dan verantwoordelijk kunnen zijn ? :roll:
Plaats reactie