Vraagje over trein vanuit De Panne

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Merijn
Berichten: 477
Lid geworden op: 05 jul 2006, 19:40
Locatie: Haacht

Vraagje over trein vanuit De Panne

Bericht door Merijn »

Kan iemand mij helpen? Ik fotografeer af en toe de toeristentreinen die in De Panne binnenkomen tijdens het weekend. De laatste tijd doen ze in De Panne iets "vreemd". De trein die uit Luxemburg komt, rijdt als IR naar Schaarbeek (normaal blijft die dan de hele dag staan in De Panne).

Voor deze dienst worden dus MS96 gebruikt, ipv de gebruikelijke breaks. Mensen die binnen de NMBS werken, zullen wellich weten dat men het materieel dat gebruikt wordt voor een bepaalde trein, op artweb kunnen opzoeken. Daar vind ik niets terug....

Weet iemand hier meer van?
Bert

Bericht door Bert »

Ze kunnen beter materieel gebruiken die in de bundel staat zoals die am 96 in dit geval voor een treintje te verzekeren dan nog een extra trein over te brengen en dan die trein te doen hé. :wink:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Misschien ook dezelfde treinbestuurder, zodat die niet in De Panne 45 minuten niets moet doen.
Laatst gewijzigd door Jonathan op 23 aug 2006, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
2012
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 aug 2006, 22:22
Locatie: Deinze
Contacteer:

Bericht door 2012 »

Mja, gebeurd da regelmatig dan ? kan zijn dat dit een omwisseling is of zo hé ... Als dit gebeurd moeten ze rekening houden dan de TB's van De Panne da materieel niet kennen ook... MOeten al TB's zijn van Gent (mss ook Schaarbeek) die daar dan weer mee vertrekken
Plaats reactie