Hoe dom kunnen de reizigers nu zijn?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Jonathan

Hoe dom kunnen de reizigers nu zijn?

Bericht door Jonathan »

Op de ICT 6854 Oostende-Charleroi, die gereden wordt met twee klassiekskes moest er ene Waal zo dringend roken. Hij mocht dit niet in de trein, dat wist hij wel. Wat deed hij? Je weet wel dat er aan elk klassiekske één doorgang tussen de twee rijtuigen van dat klassiekse is. Awel, daar ging hij bij het vertrek in Oostende van het perron 6 gaan staan, stak een sigaret op en meneer begon te roken :!: :!: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Ik dacht in mijn eigen: als die nu met zijn sigaret tegen iets zit - wat in die heel kleine ruimte wel mogelijk was- dan weet ik dat in ieder hij, maar ook wij er niet zo goed van af zullen komen. Hij jumpte er bij het rangeren wel snel uit, maar dat was niet genoeg om hem te tonen dat hij met zijn leven aan het spelen was. Pas toen hij de treinbegeleider zag, sprong hij eruit. Wat dat zij toch allemaal niet uitspoken om te roken?
SteC
Berichten: 303
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
Locatie: Oostende/Baden-Württemberg

Bericht door SteC »

Ik geloof dat er een stuk van je verhaal te kort is, vriend.
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 522
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:25
Locatie: Sint-Niklaas

Bericht door Bart »

Idd, ik snap ook niets van zijn uitleg ze.
Wover

Bericht door Wover »

Da's gewoon dat West-Vlaams, van nature grammaticaal onverstaanbaar
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2628
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Hoe dom kunnen de reizigers nu zijn?

Bericht door trainfreak »

Jonathan schreef:Hij jumpte er bij het rangeren wel snel uit, maar dat was niet genoeg om hem te tonen dat hij met zijn leven aan het spelen was. Pas toen hij de treinbegeleider zag, sprong hij eruit. Wat dat zij toch allemaal niet uitspoken om te roken?
Hij sprong eruit bij het rangeren, maar toen hij de treinbegeleider zag sprong hij er weer uit.

Ik ga ook eens proberen om 2 keer uit te stappen zonder terug in te stappen :lol:
1607

Re: Hoe dom kunnen de reizigers nu zijn?

Bericht door 1607 »

trainfreak schreef:
Jonathan schreef:Hij jumpte er bij het rangeren wel snel uit, maar dat was niet genoeg om hem te tonen dat hij met zijn leven aan het spelen was. Pas toen hij de treinbegeleider zag, sprong hij eruit. Wat dat zij toch allemaal niet uitspoken om te roken?
Hij sprong eruit bij het rangeren, maar toen hij de treinbegeleider zag sprong hij er weer uit.

Ik ga ook eens proberen om 2 keer uit te stappen zonder terug in te stappen :lol:
this inderdaad wat verwarrend. maar denk dat hij vanuit dat verbindingstuk in de wagon bedoeld.
Jonathan

Re: Hoe dom kunnen de reizigers nu zijn?

Bericht door Jonathan »

1607 schreef:
trainfreak schreef:
Jonathan schreef:Hij jumpte er bij het rangeren wel snel uit, maar dat was niet genoeg om hem te tonen dat hij met zijn leven aan het spelen was. Pas toen hij de treinbegeleider zag, sprong hij eruit. Wat dat zij toch allemaal niet uitspoken om te roken?
Hij sprong eruit bij het rangeren, maar toen hij de treinbegeleider zag sprong hij er weer uit.

Ik ga ook eens proberen om 2 keer uit te stappen zonder terug in te stappen :lol:
this inderdaad wat verwarrend. maar denk dat hij vanuit dat verbindingstuk in de wagon bedoeld.
Juist, stel je voor dat hij dat in brand gestoken had.
poyaud
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:43
Locatie: Aalst

Bericht door poyaud »

jah echt wel ... :roll:
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

Wover schreef:Da's gewoon dat West-Vlaams, van nature grammaticaal onverstaanbaar
West-Vlaams is een goed verstaanbare taal..

vraag eens een liiiiiimbuuurgeeeer in 3 seconden "ik ben moe" te zeggen of een waal vlaams te laten spreken :wink:
Wover

Bericht door Wover »

Ik heb gisteren nog een Waal in de Mc Donalds gehad die vlekkeloos Nederlands praatte. Alleen het accent verraadde dat ze Waals was ;)
SteC
Berichten: 303
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
Locatie: Oostende/Baden-Württemberg

Bericht door SteC »

Dan had hij het beter echt in het westvlaams gezet en niet ergens tussenin, want ik snapte het ideel wel een beetje, maar de samenhang in dit verhaal klopt niet.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

SteC schreef:Dan had hij het beter echt in het westvlaams gezet en niet ergens tussenin, want ik snapte het ideel wel een beetje, maar de samenhang in dit verhaal klopt niet.
Om het dan wat simpeler uit te leggen. Er was dus een Waal die stond te roken in de doorgang om van het ene rijtuig naar het andere te gaan. Toen we over de wissels meereden in Oostende, deed hij rap de deur open van de doorgangen, stapte eruit, en toen het over de wissels rijden gedaan was, sprong hij er weer in. Pas toen de treinbegeleider kwam heeft hij de sigaret gedoofd en waarschijnlijk door het raam gesmeten.
Laatst gewijzigd door Jonathan op 28 aug 2006, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
ThomSten

Bericht door ThomSten »

Ah reden jullie? Das een nieuw element in het verhaal. En sinds wanneer is over wisels rijden rangeren?
Bert

Bericht door Bert »

ThomSten schreef:Ah reden jullie? Das een nieuw element in het verhaal. En sinds wanneer is over wisels rijden rangeren?
Sinds vandaag dan zeker... :lol:
Ik vind het maar een raar verhaal...
Pierre

Bericht door Pierre »

Zeg gerust geen touw aan vast te knopen :lol:
En dan nog, er is hoe lang in gerookt voorheen? 30-40 jaar?
't Is hinderlijk voor de medereizigers ja, maar zo gevaarlijk?
Plaats reactie