oudere technische netkaarten

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Horatio
Berichten: 140
Lid geworden op: 22 apr 2011, 22:14

oudere technische netkaarten

Bericht door Horatio »

Hallo,
Ik ben eens op zoek naar oudere versies van de technische netkaarten zoals deze: http://www.infrabel.be/sites/default/fi ... 9700_2.pdf
Dus duidelijke kaarten met lijnnummers, stationsnamen, stopplaatsnamen, bundels, blokposten,...
Gewoon om eens een idee te hebben wat er de afgelopen decennia allemaal al verdwenen is. :(

Wie heeft er nog :?:
mvg
spoorfreak

Re: oudere technische netkaarten

Bericht door spoorfreak »

ik bezit nog twee oudere versies.
Ik wil ze U overmaken op Uw emailadres
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: oudere technische netkaarten

Bericht door Shrek »

Horatio schreef:Hallo,
Ik ben eens op zoek naar oudere versies van de technische netkaarten zoals deze: http://www.infrabel.be/sites/default/fi ... 9700_2.pdf
Dus duidelijke kaarten met lijnnummers, stationsnamen, stopplaatsnamen, bundels, blokposten,...
Gewoon om eens een idee te hebben wat er de afgelopen decennia allemaal al verdwenen is. :(

Wie heeft er nog :?:
mvg
Ik weet niet of er vroeger zo'n kaarten gemaakt werden. In het pré-computer tijdperk lijkt het mij zeer moeilijk om zoiets gedetailleerd bijeen te krijgen.
Horatio
Berichten: 140
Lid geworden op: 22 apr 2011, 22:14

Re: oudere technische netkaarten

Bericht door Horatio »

spoorfreak schreef:ik bezit nog twee oudere versies.
Ik wil ze U overmaken op Uw emailadres
Ik heb zelf wat gegoogeld en heb er een gevonden van 1/12/2002. Dus als de jouwe nog ouder zijn zou ik die graag ontvangen. M'n mail zit in je pb

Alvast dank
Horatio
Berichten: 140
Lid geworden op: 22 apr 2011, 22:14

Re: oudere technische netkaarten

Bericht door Horatio »

Shrek schreef:Ik weet niet of er vroeger zo'n kaarten gemaakt werden. In het pré-computer tijdperk lijkt het mij zeer moeilijk om zoiets gedetailleerd bijeen te krijgen.
Maar een kaart van net na de opkomst van de computer zou mij ook interesseren hoor :D Dat is nu toch ook al een goeie 25 jaar geleden, maar misschien niet bij het spoor :-p
Plaats reactie