Nieuwe treinkaart

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Stijn91
Berichten: 3385
Lid geworden op: 08 feb 2011, 18:02

Re: Nieuwe treinkaart

Bericht door Stijn91 »

In het station geweest, mijn jaarabonnement staat er wel op, maar op de trein vrijdag kon de TBG het niet lezen/vinden.
loic1811
Berichten: 1445
Lid geworden op: 30 dec 2011, 19:20
Locatie: Londerzeel

Re: Nieuwe treinkaart

Bericht door loic1811 »

Jeroen schreef:Je kan aan het loket ook een dikker pocheke (dus plastic kaarthouder) vragen waardoor er minder contact met lichaamswarmte is. Dat helpt zeer goed :)
Ik heb hem hier terug gevonden . :lol:
Stijn91
Berichten: 3385
Lid geworden op: 08 feb 2011, 18:02

Re: Nieuwe treinkaart

Bericht door Stijn91 »

Zaterdag de trein genomen, abonnement op mijn MOBIB kaart kon niet gevonden worden. Volgens de TBG moet ik mijn papieren abonnement tonen tot zolang het verloopt. Logica is hier toch niet aanwezig.
Glodenox
Berichten: 558
Lid geworden op: 16 sep 2007, 00:33
Locatie: Zemst
Contacteer:

Re: Nieuwe treinkaart

Bericht door Glodenox »

Dat was mij aan het loket nochtans heel duidelijk gezegd toen ik mijn abonnement ging verlengen. Op zich vind ik het ook wel vrij jammer dat men niet dat oude abonnement op de MOBIB kaart bij zet, wat veel handiger zou zijn voor de reiziger.
Stijn91
Berichten: 3385
Lid geworden op: 08 feb 2011, 18:02

Re: Nieuwe treinkaart

Bericht door Stijn91 »

Glodenox schreef:Dat was mij aan het loket nochtans heel duidelijk gezegd toen ik mijn abonnement ging verlengen. Op zich vind ik het ook wel vrij jammer dat men niet dat oude abonnement op de MOBIB kaart bij zet, wat veel handiger zou zijn voor de reiziger.
In Ninove zijn ze niet zo slim aan het loket.
Plaats reactie