huidige trafiek lijn 12

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
doggys2
Berichten: 455
Lid geworden op: 19 sep 2006, 21:41
Locatie: Berchem - Antwerpen
Contacteer:

huidige trafiek lijn 12

Bericht door doggys2 »

Hoe groot is de gemiddelde trafiek momenteel op lijn 12 of is dat ook veel geminderd de laatste twee jaar (crisis!!)?
Deze vraag omdat ik de laatste maanden een paar keer heb gespot in Lissewege en dat was telkens bedroevend 2 of 3 goederenloks op 4 uur tijd is toch een pak minder dan vroeger en dit manifesteert zich misschien ook op andere lijnen.
Zijn er nog echt drukke lijnen qua goederenverkeer buiten lijn 27A?
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
LHOON
Berichten: 619
Lid geworden op: 30 dec 2008, 21:30
Locatie: FM

Re: huidige trafiek lijn 12

Bericht door LHOON »

doggys2 schreef:Hoe groot is de gemiddelde trafiek momenteel op lijn 12 of is dat ook veel geminderd de laatste twee jaar (crisis!!)?
Deze vraag omdat ik de laatste maanden een paar keer heb gespot in Lissewege en dat was telkens bedroevend 2 of 3 goederenloks op 4 uur tijd is toch een pak minder dan vroeger en dit manifesteert zich misschien ook op andere lijnen.
Zijn er nog echt drukke lijnen qua goederenverkeer buiten lijn 27A?
Lissewege, lijn 12? Ik kan even niet meer volgen.
doggys2
Berichten: 455
Lid geworden op: 19 sep 2006, 21:41
Locatie: Berchem - Antwerpen
Contacteer:

Re: huidige trafiek lijn 12

Bericht door doggys2 »

Sorry dat heb ik nogal onhandig geschreven.
Door mijn ervaring in Lissewege op lijn 51A (Brugge - Zeebrugge)vroeg ik mij af of er op lijn 12 van en naar Nederland ook zo'n trafiekvermindering is.
Want driemaal praktisch niets gezien kan toch geen toeval zijn en ik wou binnenkort nog eens spotten op Kijkuit of zo.
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1212
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Re: huidige trafiek lijn 12

Bericht door Tim »

In Lissewege zal je overdag niet veel zien aangezien de meeste treinen daar 's morgens aankomen en 's avonds weer vertrekken.
De meeste trafiek zit tegenwoordig op bundel Ramskapelle en Pelikaan.
Volgende keer dus beter in de buurt van Brugge-St-Pieters of Dudzele fotograferen :wink:
doggys2
Berichten: 455
Lid geworden op: 19 sep 2006, 21:41
Locatie: Berchem - Antwerpen
Contacteer:

Re: huidige trafiek lijn 12

Bericht door doggys2 »

Bedankt Tim voor de info want dan ga ik daar een volgende maal rekening mee houden.
Vermits ik het openbaar vervoer gebruik zal Brugge Sint Pieters het beste zijn.
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
Plaats reactie