spoorweg 12

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Glennie

spoorweg 12

Bericht door Glennie »

Misschien een raar vraagje:
Zaterdag gaat mijn vrijgezellen door en deze week krijg ik dagelijks tips om de vertreklocatie van zaterdag te raden. Gisteren was dit een foto, vandaag luidde de tip: "spoorweg 12".
Iemand een idee waar dit naar kan verwijzen, behalve naar de lijn van Antwerpen naar Nederland?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
SteC
Berichten: 303
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
Locatie: Oostende/Baden-Württemberg

Re: spoorweg 12

Bericht door SteC »

Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: spoorweg 12

Bericht door Steven »

Behlave lijn 12 was zijn vraag, alles lezen wat hij schrijft :mrgreen:
stefanic
Berichten: 870
Lid geworden op: 09 feb 2007, 09:09
Locatie: Antwerpen

Re: spoorweg 12

Bericht door stefanic »

tja, en die foto van gisteren kan ons ook misschien wel helpen om je hint 'spoorlijn 12' te ontcijferen, en waar je woont (want vermoedelijk zal je vrijgezellen wel min of meer 'in de buurt van waar je woont' vertrekken).
spoorwegrealist
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: spoorweg 12

Bericht door overweg13 »

Ik weet niet hoe goed je maten het spoorwegwezen kennen, maar als er spoorweg 12 staat en ze bedoelen spoorlijn 12, dan is dat waarschijnlijk niet erg goed. Andere 12'en: een snelheidsbord in de buurt, stoomloc 12.004, elektrische loc reeks 12.
Met vriendelijke groet

overweg13
profke
Berichten: 629
Lid geworden op: 09 sep 2009, 14:26

Re: spoorweg 12

Bericht door profke »

of "overweg". nr 12. wordt hier ook ooit spoorweg genoemd.
SteC
Berichten: 303
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
Locatie: Oostende/Baden-Württemberg

Re: spoorweg 12

Bericht door SteC »

Steven schreef:Behlave lijn 12 was zijn vraag, alles lezen wat hij schrijft :mrgreen:
Damn, ik moet een keer leren lezen wat er staat :oops:

Misschien tramlijn 12 (er is er een in antwerpen, maar ik weet niet in andere steden)
deadlock
Berichten: 579
Lid geworden op: 10 nov 2008, 21:11
Locatie: Zwolle, Nederland

Re: spoorweg 12

Bericht door deadlock »

Ik weet het: Vrijgezellenfeest in Amsterdam. Knijterstoned worden en liters smerig Nederlands bocht wat voor bier moet doorgaan hijsen. Omdat Hoegaarden niet te betalen is.
Bordensteker
Berichten: 1291
Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:03

Re: spoorweg 12

Bericht door Bordensteker »

Tussen Antwerpen en de grens met Nederland ligt in de middenberm van het weggedeelte A12 tussen het knooppunt Antwerpen Haven en Zandvliet een grotendeels enkelsporige niet-geëlektrificeerde goederenspoorlijn, die bij de spoorwegen echter Lijn 11 heet.
Plaats reactie