Zomerregeling

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Stijn91
Berichten: 3385
Lid geworden op: 08 feb 2011, 18:02

Zomerregeling

Bericht door Stijn91 »

Sinds maandag is de zomerregeling van kracht en het is opvallend om te zien dat de treinen gewoon vol zitten of net niet, dit hangt natuurlijk ook van de samenstelling af.

Vandaag zag ik IR3527 (Brussel-Luchthaven - Gent), in Brussel-Centraal zat er niemand op de 2 Desiro's, Hoeveel volk moet er op de heenrit zitten (IR3504) als die trein met 2 Desiro's is?
L1586 (Dendermonde - Geraardsbergen) reed tot vorige week met 2 Desiro's, nu met 1, in Brussel-Centraal zit die al zo vol als iets en dan moet die nog in Brussel-Zuid stoppen. IR3536 (Brussel-Luchthaven - Gent) was tot vorige week met 3 klassiekjes, sinds deze week met 2 wat veel te weinig is, in Brussel-Centraal is die trein al zo vol als iets, als je dan andere treinen ziet waar er geen volk op zit maar wel met de gewone samenstelling is. Hoe het zit met IR3535 weet ik niet, maar vorige week bestond deze uit 2 Desiro's (ze zouden het beter wisselen). Gisteren en vandaag heb ik dan ook de TBG van IR3536 niet gezien, omdat hij amper door de massa kan stappen door het volk dat zit en rechtstaat. Gisteren vroeg ik aan de TBG van de trein of hij dat kon melden, hij zei dat hij dat kon doen maar dat er een samenstelling is en dat men die niet zomaar kan veranderen, ja daar is de reiziger vet mee.
Retard
Berichten: 2980
Lid geworden op: 30 jun 2012, 11:23
Locatie: De Kust

Re: Zomerregeling

Bericht door Retard »

E690 bestaat nu weer uit vier klassiekskes i.p.v. één. Dit zijn twee die van de bundel komen, en twee die van E669 komen. E670 bestaat uit twee stellen i.p.v. één. De meeste andere treinen tussen (Blankenberge) - Brugge - Kortrijk en Zottegem bestaan uit meer of minder klassiekskes.
Over een treinbegeleider die aan iets niets kan doen, hebben we het al gehad.
Stijn91
Berichten: 3385
Lid geworden op: 08 feb 2011, 18:02

Re: Zomerregeling

Bericht door Stijn91 »

Retard schreef: Over een treinbegeleider die aan iets niets kan doen, hebben we het al gehad.
L1586 is sinds maandag met 2 Desiro's, tot vorige week vrijdag met 1 stel, wat betekent dat men toch de samenstelling nog kan wijzigen van de treinen.
Plaats reactie