Gent

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
hloko

Gent

Bericht door hloko »

Hallo,

ik ben volgende week in Gent en wil daar graag goederentreinen zien. Waar moet ik erheen rijden??
Dank voor reakties!

hloko
Retard
Berichten: 2980
Lid geworden op: 30 jun 2012, 11:23
Locatie: De Kust

Re: Gent

Bericht door Retard »

In Gent-Sint-Pieters zijn er tussen 22:52 en 23:38 veel goederentreinen te zien :D, zelfs één die glucose vervoert met een zeveneenvijfftig vanvoor

Ook daarachter waarschijnlijk, want als ik dan E544 neem, passeert die tussen Gent en Brugge ook veel goederentreinen.
hloko

Re: Gent

Bericht door hloko »

Retard schreef:In Gent-Sint-Pieters zijn er tussen 22:52 en 23:38 veel goederentreinen te zien :D, zelfs één die glucose vervoert met een zeveneenvijfftig vanvoor

Ook daarachter waarschijnlijk, want als ik dan E544 neem, passeert die tussen Gent en Brugge ook veel goederentreinen.
Dank je, maar ik ben alleen tussen 10.00 en 14.00 in Gent- St.Pieters . Heb ik
een kans ??
Dank je !

Helmuth
2012
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 aug 2006, 22:22
Locatie: Deinze
Contacteer:

Re: Gent

Bericht door 2012 »

hloko schreef:
Retard schreef:In Gent-Sint-Pieters zijn er tussen 22:52 en 23:38 veel goederentreinen te zien :D, zelfs één die glucose vervoert met een zeveneenvijfftig vanvoor

Ook daarachter waarschijnlijk, want als ik dan E544 neem, passeert die tussen Gent en Brugge ook veel goederentreinen.
Dank je, maar ik ben alleen tussen 10.00 en 14.00 in Gent- St.Pieters . Heb ik
een kans ??
Dank je !

Helmuth
Er rijden gans de dag door wel goederen treinen door de statie, ene moment al wa meer dan de andere
hloko

Re: Gent

Bericht door hloko »

2012 schreef:
hloko schreef:
Retard schreef:In Gent-Sint-Pieters zijn er tussen 22:52 en 23:38 veel goederentreinen te zien :D, zelfs één die glucose vervoert met een zeveneenvijfftig vanvoor

Ook daarachter waarschijnlijk, want als ik dan E544 neem, passeert die tussen Gent en Brugge ook veel goederentreinen.
Dank je, maar ik ben alleen tussen 10.00 en 14.00 in Gent- St.Pieters . Heb ik
een kans ??
Dank je !

Helmuth
Er rijden gans de dag door wel goederen treinen door de statie, ene moment al wa meer dan de andere
Bedankt!!! hloko
Plaats reactie