goederentrein ontspoord

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

goederentrein ontspoord

Bericht door 5307 »

net gesms doorgekregen van een tb die nu in denderleeuw zit:
dag mattias, een goederentrein ontspoord in denderleeuw, groetjes

verzonden om 17.15
TBbart

Bericht door TBbart »

ge kunt misschien nog eens de naam van de tb erbij zetten :?: en vande eerste keer zn adres... :roll:
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

ik ben vrij te publiceren wat ik wil :!:
het is nog steeds niet illegaal om een nieuwsfeit online te zetten :?
ik heb de bron verteld, een tb die passeerde in denderleeuw...
hij weet dat ik een trein'freak' ben en houdt me soms wel eens op de hoogte van pasgebeurde dingen, al is dat een kappotte overweg, een defecte break, en zoals nu een ontsporing.
tis een ongeluk, SHIT HAPPENS, gaan ze daarom mij en de tb een gevangenisstraf geven omdat ik zeg op een vrij en openbaar forum wat er is gebeurt, dan moeten journalisten ook een straf krijgen...
sorry maar ik vind uw antwoord nogal kinderachtig

tot zover mijn mening, vuur maar een antwoord of een gedetailleerde versie van het nieuwsfeit af!
TBbart

Bericht door TBbart »

doe wa ge niet laten kunt :wink:
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

zal ik zeker doen :wink:
Wimpie

Bericht door Wimpie »

Dus om up to date te blijven en niet te veel af te wijken... :lol: Er zijn dus 10 wagons ontspoord waar er 2 gekanteld zijn en 2 containers (ronde) met lijnolie tegen elkaar gebotst zijn waarvan 1 lekte het goedje werd ingedamd door de brandweer en meerendeels werd overgeladen naar andere containers. De brandweer blijft ter plaatse tot de bergingswerken afgelopen zijn


Mvg WImpie
Pieter

Bericht door Pieter »

Iemand foto's?
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

zo zie je maar dat ieder nieuws vroeg of laat online komt...
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

TBbart schreef:ge kunt misschien nog eens de naam van de tb erbij zetten :?: en vande eerste keer zn adres... :roll:
Nu vond ik toch ook dat je overdreef hoor, Bart! :?

Er is toch niets mis mee dat 5307 via een andere TB die er niets mee te maken had het (toch wel sensationele) nieuws online te plaatsen! :wink:

Nuja, het is stom om over zo'n onnozelheden ruzie te beginnen maken, er zouden hier beter wat foto's verschijnen van het accident! :P
Wimpie

Bericht door Wimpie »

Heb fotos maar kan ze nie online zetten
Wover

Bericht door Wover »

Stuur ze maar naar mij door via mail anders, dan zet ik ze wel online... ;)
TBbart

Bericht door TBbart »

Trainspotterke schreef:
TBbart schreef:ge kunt misschien nog eens de naam van de tb erbij zetten :?: en vande eerste keer zn adres... :roll:
Nu vond ik toch ook dat je overdreef hoor, Bart! :?

Er is toch niets mis mee dat 5307 via een andere TB die er niets mee te maken had het (toch wel sensationele) nieuws online te plaatsen! :wink:

Nuja, het is stom om over zo'n onnozelheden ruzie te beginnen maken, er zouden hier beter wat foto's verschijnen van het accident! :P
Jaja, had hoofdpijn oké :wink: sorry voor de stoeme reactie oké,
snubber

Bericht door snubber »

Ik heb foto's van iemand die is moeten uitrukken, maar kan ze niet online zetten. Kan ik ze naar iemand mailen die dit wel kan?
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

snubber schreef:Ik heb foto's van iemand die is moeten uitrukken, maar kan ze niet online zetten. Kan ik ze naar iemand mailen die dit wel kan?
heb je een pm gestuurd
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Op Wallorail Staat er ook een foto van de twee Gottwald-hersporingskranen die de ontspoorde wagens terug rails onder hun wielen geeft! :wink:
Plaats reactie