I 11 over de grens.

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

I 11 over de grens.

Bericht door Joris »

Hallo,
Op volgende link een foto van I11 in het buitenland, met een BR 103 ervoor!Mooi is dat!
http://www.bahn-halle.de/images/sichtung/imgv85.jpg
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22509
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

en eind dit jaar voor het eerst commerciel in NL te zien :-) meer bepaald maastricht
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Steven schreef:en eind dit jaar voor het eerst commerciel in NL te zien :-) meer bepaald maastricht
Maarja, dat is 'maar' met een 13, in Duitsland, envooral die BR 103 ervoor maakt het wel mooi vind ik.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Geef mij maar 13+I11 of nog liever I11+13.
Teach2
Berichten: 418
Lid geworden op: 10 jul 2006, 16:25

Bericht door Teach2 »

en eind dit jaar voor het eerst commerciel in NL te zien meer bepaald maastricht
Is dat al zeker? Bij de voorstelling van de nieuwe dienstregeling door de bttb zei men juist dat die verlenging naar Maastricht er waarschijnlijk niet zou komen. Is dat ondertussen dan veranderd?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22509
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de uuregeling en al staat op de site van de bttb
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2626
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Steven schreef:en eind dit jaar voor het eerst commerciel in NL te zien :-) meer bepaald maastricht
Dan hebben de Nederlanders teminste iets deftigs om te spotten! :lol:
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

oe, dat was een zware belediging, maar een terechte :wink:
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Jongens, qua locs heb je gelijk (omdat er hier zulke oude knarren nog rijden), maar qua stelletjes, waar ze er ginder duidelijk teveel van hebben, is de Virm toch echt wel een pareltje. Of de koplopers...
Jonathan

Bericht door Jonathan »

groentje schreef:Jongens, qua locs heb je gelijk (omdat er hier zulke oude knarren nog rijden), maar qua stelletjes, waar ze er ginder duidelijk teveel van hebben, is de Virm toch echt wel een pareltje. Of de koplopers...
Dat is waar, en dat geel staat ze erg goed.
rvdborgt
Berichten: 4325
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Bericht door rvdborgt »

Teach2 schreef:
en eind dit jaar voor het eerst commerciel in NL te zien meer bepaald maastricht
Is dat al zeker? Bij de voorstelling van de nieuwe dienstregeling door de bttb zei men juist dat die verlenging naar Maastricht er waarschijnlijk niet zou komen. Is dat ondertussen dan veranderd?
Er is inmiddels een dienstregeling inderdaad, maar van NS heb ik nog geen bevestiging gezien dat het ook inderdaad doorgaat.

Groetjes,

Rian
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Bericht door msts.be »

Jonathan schreef:
groentje schreef:Jongens, qua locs heb je gelijk (omdat er hier zulke oude knarren nog rijden), maar qua stelletjes, waar ze er ginder duidelijk teveel van hebben, is de Virm toch echt wel een pareltje. Of de koplopers...
Dat is waar, en dat geel staat ze erg goed.
De Koplopers hé , schilder die nieuwe V-IRM's maar in de Sprinter-bis liverij .. op die IRM's staat die oude liverij dus niet goed meer hé ..

Maar om terug tot de topic te komen : de 103 rijdt blijkbaar wel snel genoeg met die I11 , zou niet verschieten als hij daar 200 reed want de foto is duidelijk aan een HSL genomen (dit is te merken aan de aanwezigheid van de kabel van de LZB in het spoor)..
Taurus

Bericht door Taurus »

Wat betreft het verlengen van de IC naar Maastricht vraag ik me alleen nog af hoe het met de reeks 13 zit, die kan toch niet zomaar onder 1.500V rijden?
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Taurus schreef:Wat betreft het verlengen van de IC naar Maastricht vraag ik me alleen nog af hoe het met de reeks 13 zit, die kan toch niet zomaar onder 1.500V rijden?
in de voorstelling van de 13 staat wel degelijk dat hij dat mag, het is alleen nog nooit gedaan denk ik :roll: Afbeelding
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

De nederlanders hebben dan wel degelijk iets deftigs om te spotten!
Tenzij... ach er is niet voor niets het spreekwoord:"Wat de boer niet kent, dat eet hij niet!" :lol:
Plaats reactie