Averijen ==> deel 2

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
OO-MSS

Averijen ==> deel 2

Bericht door OO-MSS »

Hallo,

hier hadden we op het vorig forum een topic waar we alle mankementen van de treinen konden neerzetten (meerbepaald ging het over de Mw 41

ondertussen kan je hier men lijstje volgen

de 4187 trilt ondertussen zo erg dat als je een sms naar huis wilt sturen dan trilt je gsm mee

de 4178 zijn verwarming is al een tijdje kapot vorige week is die eindlijk hersteld geweest

de 4195 heeft een zetel die er gewoon los trilt
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
oeie :D ni gezien :) :shock: :oops: :oops:
Jonathan

Re: Averijen ==> deel 2

Bericht door Jonathan »

OO-MSS schreef:Hallo,

hier hadden we op het vorig forum een topic waar we alle mankementen van de treinen konden neerzetten (meerbepaald ging het over de Mw 41

ondertussen kan je hier men lijstje volgen

de 4187 trilt ondertussen zo erg dat als je een sms naar huis wilt sturen dan trilt je gsm mee

de 4178 zijn verwarming is al een tijdje kapot vorige week is die eindlijk hersteld geweest

de 4195 heeft een zetel die er gewoon los trilt
Toen ik een keer naar Geraadsbergen ging met mijn Pa, Oma en Opa zaten we op de nieuwste: De 4196. Mijn pa sprak over een gratis massage. en dit wordt dan op de NMBS-pagina gezet over de MW 41: Dat hij bijzonder confortabel is. Ja, amai, ben ik blij dat we teruggekeerd zijn langs Denderleeuw :!:
Ja, dit wordt echt gezegt op die site, les het maar zelf:
http://www.b-rail.be/projects/pagesnl/inv04.htm
Wover

Bericht door Wover »

de 41'ers die op die L-diensten in Oost-Vlaanderen worden ingezet zijn er wel een pak erger aan toe dan die op L15 (Neerpelt/Hasselt - Antwerpen), daar zijn er misschien 1 of 2 die problemen hebben, maar het is nu toch al een tijdje geleden dat ik nog een 41 met problemen heb gezien...
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

Wover schreef:de 41'ers die op die L-diensten in Oost-Vlaanderen worden ingezet zijn er wel een pak erger aan toe dan die op L15 (Neerpelt/Hasselt - Antwerpen), daar zijn er misschien 1 of 2 die problemen hebben, maar het is nu toch al een tijdje geleden dat ik nog een 41 met problemen heb gezien...
da klopt ik was vrijdag 20 minuten in Antwerpen-Centraal en ben eventjes de 4130+4142+4139+4140 doorgelopen om te zien hoe erg die zijn. Geen vuiltje in de lucht

maar het is nu toch al een tijdje geleden dat ik nog een 41 met problemen heb gezien...
hier is het juist het omgekeerde :!:
Wover

Bericht door Wover »

het zal wel geen averij geweest zijn, maar dit heb ik juist meegemaakt:

als je op de L15 richting Antwerpen rijdt, kom je in Herentals zo'n grote 180° bocht tegen, hier geldt een zone 80kph. Nu, daarjuist remde de TB niet af, volgens mij moet hij het waarschuwingsbord gemist hebben, want toen we het bord met begin zone 80 voorbijreden smeet hij ineens alles dicht tot 60kph. Volgens mij was hij zelf nogal geschrokken, maar gelukkig liggen de sporen int begin van die bocht veel te scheef voor 80kph, maar hij reed er volgens mij toch wel nog tegen 105-110kph over, want hij had nog niks geremd...
Plaats reactie