Nieuwe prijzen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

voor de twijfelaars er bestaat een gids waarin staat hoever je vanuit een bepaald station mag rijden met je keycard, je zoekt je vertrekstation op en je vind er steeds het bijhorend lijstje van de toegestane stations
Bert

Bericht door Bert »

Trainspotterke schreef:rit! :wink: De opschriften in de stations "Met de Key Card kunt u vanuit dit station reizen naar..." zijn stations die in een straal van 15 km rond je vertrekstation liggen! :wink:
Is het niet 15km spoor afleggen, anders zou ik vanuit Torhout ook naar Oostkamp kunnen met de Key Card en dat is niet het geval :wink:
Slos

Bericht door Slos »

Trainspotterke schreef: Een Key Card had dacht ik een maximumafstand van 15 km per rit! :wink: De opschriften in de stations "Met de Key Card kunt u vanuit dit station reizen naar..." zijn stations die in een straal van 15 km rond je vertrekstation liggen! :wink:
Ik kan van Aalter naar Gent St Pieters, da's rond de 20 km. Fout gedacht dus. :wink:
Bert

Bericht door Bert »

Slos schreef:
Trainspotterke schreef: Een Key Card had dacht ik een maximumafstand van 15 km per rit! :wink: De opschriften in de stations "Met de Key Card kunt u vanuit dit station reizen naar..." zijn stations die in een straal van 15 km rond je vertrekstation liggen! :wink:
Ik kan van Aalter naar Gent St Pieters, da's rond de 20 km. Fout gedacht dus. :wink:
Ah ja Van Torhout tot Brugge-St-Pieters is ook meer dan 15 km
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de regel is +-15 km , trouwens gent sint pieters behoort tot zone gent en dan hangt het af waar de grens van die zone ligt, het is het grenspunt da dan telt, ik kan van merchtem naar brussel zuid, maar brussel zuid behoort tot zone brussel, de grens van zone brussel is er 14 km maar brussel zuid is per spoor dik 20 km
Slos

Bericht door Slos »

Steven schreef:de regel is +-15 km , trouwens gent sint pieters behoort tot zone gent en dan hangt het af waar de grens van die zone ligt, het is het grenspunt da dan telt, ik kan van merchtem naar brussel zuid, maar brussel zuid behoort tot zone brussel, de grens van zone brussel is er 14 km maar brussel zuid is per spoor dik 20 km
Vanuit Aalter is Gent St Pieters toch het eerste station van zone Gent? Of hoort Drongen daar nog bij?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Slos schreef:
Steven schreef:de regel is +-15 km , trouwens gent sint pieters behoort tot zone gent en dan hangt het af waar de grens van die zone ligt, het is het grenspunt da dan telt, ik kan van merchtem naar brussel zuid, maar brussel zuid behoort tot zone brussel, de grens van zone brussel is er 14 km maar brussel zuid is per spoor dik 20 km
Vanuit Aalter is Gent St Pieters toch het eerste station van zone Gent? Of hoort Drongen daar nog bij?
geen idee of ze drongen bij zone gent rekenen, het mag dan wel het eerste station zijn, het station zelf is niet de zone op zich he :-)
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Drongen hoort bij zone Gent.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

voila probleem van de baan :-)
Plaats reactie