aanwervingen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
TBbart

Bericht door TBbart »

overpoort, lol sleepstraaaat :D
inderdaad Gent leeft 8) ze komen van overal naar hier... veel west vlamingen ook in gent :wink:
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

TBbart schreef:veel west vlamingen ook in gent :wink:
Ja inderdaad, ik heb soms meer de indruk dat ik in West-Vlaanderen op school zit dan in Gent :P
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Wa valt er nu in Leuven of Gent te zien?

Kom tcoh gewoon naar 't Stad. 8)

Btw effe terug komen op men vraag van vorige pagina, geen treinbestuurders hier die morgen moeten rijden?
TBbart

Bericht door TBbart »

denk niet dat er veel gaan reageren hoor, dat vraag je beter vlakaf in het station zelf... :wink: online is dat moeilijker denk ik :D
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Feit. Maar ik kon het is proberen he. Nuja, de meeste tb's hebben geen tijd om op een forum te zitten, die moeten werken he :wink:
TBbart

Bericht door TBbart »

hm, der zijn der genoeg hoor... maar die gaan niet reageren tis altijd een risico hé... zo dingen hangen ze liever niet overal buiten :wink: maar als ik jou was zou ik gewoon eens vriendelijk vragen aan een goederentrein die voort rood staat in een of ander station... of je mee mag, en dat je geintreseert bent :wink: dan gaan ze al rapper 'ja' zeggen ook want online weet je ook nooit met wie je afspreekt hé :wink:
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Kuch, Private Message, kuch. 8) Mja, goederentrein zou wel de max zijn, dat boeit me het meeste, maar lijkt me het minst voor de hand liggende om met mee te kunnen rijden.

Vroeger wanneer ik op reis ging, in de cockpit bij de piloot komen, no problem, zelfs heel de vlucht doen op jumpseat. Maar nu...

Tjah, in deze tijden van terrorisme...
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Steven schreef:wat doet bert in zijn secundair dan? en als ingenieur tb worden? ze gaan u wel is raar bezien dan hoor :-)
Ik ken zelfs onderwijzers en leraars die hun 3 maanden verlof opofferen om TB te worden, als dat kan, kan allles.
:twisted:
TBbart

Bericht door TBbart »

hoe doe je dat???? veel tb's hebben een 2de beroep (veel West-Vlamingen dan toch) maar als leraar??? :?
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

TBbart schreef:hoe doe je dat???? veel tb's hebben een 2de beroep (veel West-Vlamingen dan toch) maar als leraar??? :?
Dat heb je verkeerd begrepen, ik bedoel dat ze het onderwijs hebben laten staan om treinbestuurder te worden, een job met veel minder zekerheid in werkuren, en veel minder verlof.
TBbart

Bericht door TBbart »

haja, ... inderdaad en ook veel universitairen... in de tijd dat ze er nodig hadden kwamen zelfs kappers,beenhouwers,aannemers... erop af :D
het lijkt zo onlogisch maar toen mochten die allemaal beginnen, nu alleen Elektro-Mechanicers :wink:
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

TBbart schreef:haja, ... inderdaad en ook veel universitairen... in de tijd dat ze er nodig hadden kwamen zelfs kappers,beenhouwers,aannemers... erop af :D
het lijkt zo onlogisch maar toen mochten die allemaal beginnen, nu alleen Elektro-Mechanicers :wink:
En rijden die kappers en beenhouwers daarom slechter met een trein? Om maar te zeggen dat gans dat diploma gedoe nu op niks trekt.
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

T'is toch niet alleen electro-mechaniekers? Een gewoon diploma 3e graad ASO volstaat toch ook?
TBbart

Bericht door TBbart »

dat is het, tegenwoordig hoef je geen elektriciteit en mechanica meer te kennen hé... wat kan je nu nog zelf herstellen aan een MS96 of een HLE 13 , niks. Vroeger was dat wel van belang hé... maar inderdaad nu mogen ze daar soepeler mee omspringen... hoewel ik toch EM volg.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22528
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

e49memling schreef:
Steven schreef:wat doet bert in zijn secundair dan? en als ingenieur tb worden? ze gaan u wel is raar bezien dan hoor :-)
Ik ken zelfs onderwijzers en leraars die hun 3 maanden verlof opofferen om TB te worden, als dat kan, kan allles.
:twisted:
het enige wat ik er op kan zeggen is dat ondanks die schijnbaar verlof van drie maand ik me nu als treinbestuurder veel vrijer voel, ik aanvoel veel meer thuis te zijn, weliswaar verspreid in 1000-en stukjes, ik ervaar deze job als minder stresserend, minder belastend voor mijn grijze massa (voor er hier reacties op komen, ja ik heb die grijze cellen :twisted: )
Plaats reactie