aanwervingen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

yannickvw schreef:Ja, ikke, MTWI (moderne talen wiskunde dus). Geen slechte richting, mooi algemeen. Spijtig genoeg niet zo technisch.

Waar zou je EM willen verderstuderen?
Ha, ik doe ook MTWI! :D

Tjah, waarom! :P Heb me al altijd wat voor techniek geïnteresseerd! Maar ik heb niet bepaald als doel TB te worden! :wink:
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Nene, niet waarom, maar waar? :o
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

yannickvw schreef:Nene, niet waarom, maar waar? :o
Ah, ofwel Gent, ofwel Oostende! :wink:
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Trainspotterke schreef:
yannickvw schreef:Nene, niet waarom, maar waar? :o
Ah, ofwel Gent, ofwel Oostende! :wink:
Dan zou ik vast en zeker voor Gent kiezen, uit ervaring weet ik dat daar altijd iets te beleven is (een student gaat nu eenmaal niet enkel naar de les... :wink: ) maar in Oostende...?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

in oostende is er naar schijnt veel water? is da ni genoeg? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
groentje
Berichten: 7277
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Let op, Oostende is wel aan het werken aan zijn imago als studentenstad. Een echte stad is het daarmee natuurlijk nog altijd niet, en in Gent zal er altijd wel meer te beleven zijn, maar Oostende is al lang niet meer dat gat dat het ooit was tijdens de wintermaanden.
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Bericht door Patrick »

En waarom niet Haaaaaaaaaaseult? :wink: Onlangs was er hiervoor nog een promocampagne.
tom007

Bericht door tom007 »

dinsdag heb ik een formulier moeten opsturen om mee te doen voor rangeerder voor de antwerpse haven. Ik sta al een tijdje op de wachtlijst van ongeschoolden. En nu mag ik mee doen aan een examen. en als ik slaag moet ik in september mijn medische controle doen. :D

Ik moet bij de exaam een extra examen doen van lezen, schrijven en rekenen.
TBbart

Bericht door TBbart »

ik zou zeggen, ga ervoor grijp die kans... bereid je goed voor... en succes :wink:
Tux

Bericht door Tux »

tom007 schreef:dinsdag heb ik een formulier moeten opsturen om mee te doen voor rangeerder voor de antwerpse haven. Ik sta al een tijdje op de wachtlijst van ongeschoolden. En nu mag ik mee doen aan een examen. en als ik slaag moet ik in september mijn medische controle doen. :D

Ik moet bij de exaam een extra examen doen van lezen, schrijven en rekenen.

veel succes


grtz
Bert

Bericht door Bert »

Tim schreef:
Trainspotterke schreef:
yannickvw schreef:Nene, niet waarom, maar waar? :o
Ah, ofwel Gent, ofwel Oostende! :wink:
Dan zou ik vast en zeker voor Gent kiezen, uit ervaring weet ik dat daar altijd iets te beleven is (een student gaat nu eenmaal niet enkel naar de les... :wink: ) maar in Oostende...?
Volgend jaar ga ik industrieel ingenieur elektro-mechanica doen in Oostende.
Er is daar meer te doen dan je denkt. :wink: Vroeger was het er idd wel veel rustiger.
Oorspronkelijk wilde ik direct voor tb gaan, maar dat kan ik er na nog doen en dan heb ik zeker al een diploma. :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

wat doet bert in zijn secundair dan? en als ingenieur tb worden? ze gaan u wel is raar bezien dan hoor :-)
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Moet woe a.s. trein nemen van Antwerpen Centraal naar Brussel Noord. Tussen half elf en elf uur. Toevallig geen tb's hier die dan rijden? :wink:
Wover

Bericht door Wover »

tussen half elf en elf uur zullen er wel een stuk of 3 treinen van antwerpen naar brussel zijn denk ik :p (L - IR - (BNL) - IC)
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

Tim schreef:Dan zou ik vast en zeker voor Gent kiezen, uit ervaring weet ik dat daar altijd iets te beleven is (een student gaat nu eenmaal niet enkel naar de les... :wink: ) maar in Oostende...?
Nja, Gent is dan ook een mooie studentenstad. Leuven begint stilaan minder en minder populair te worden tegenover Gent.

Soms is Gent zelfs te druk in de studentenbuurten (denk maar aan de weekends in de overpoort. Een ramp om nog ergens fatsoenlijk binnen te geraken :? )
Plaats reactie