EC Iris blokkeert uitrit FMBZ

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Wover

EC Iris blokkeert uitrit FMBZ

Bericht door Wover »

Daarjuist ben ik eens op en af naar Turnhout gegaan (voor de "fun" :P).

Toen ik de trein terug wou pakken (Turnhout - Manage dus), werd hij aangekondigd met 20 minuten vertraging. In de trein was ons Margrietje (Margriet Hermans) zo vriendelijk om aan de TBG te vragen wat de oorzaak was en blijkbaar had de EC Iris om een of andere reden een wissel geblokkeert (de TBG zei "de trein naar zwitserland, dus ik neem aan dat het de Iris was). Blijkbaar moesten alle passagiers daardoor uitstappen, en daardoor is er zoveel vertraging gemaakt.

Aangezien er veel andere trein ndie uitrit wss moeten nemen, zullen er de komende 2u nog wel vetragingen zijn op enkele lijnen (de IR kwam in Herentals een kleine 15 minuten te laat aan).

Ik vraag mij wel aff wat de TBG bedoelde met "geblokkeerde wissel" en waarom de reizigers dan allemaal uit de trein moesten, misschien weet iemand hier meer over?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de eerste trein naar zwitserland was deze morgen om 7.01 de volgende is om 12.16 in brussel die laatste is ma net weg, en als het tijdens de ochtenspits was was het de eerste en dan is da de vauban, die van 12.16 is de iris en dan heb ge rond 17.30 nog is de jean monet tot basel
Wover

Bericht door Wover »

De TBG zei gewoon "de trein uit zwitserland", ik ken persoonlijk niet veel EC's, enkel de Iris naar Bern, maar de Vauban gaat daar dan ook heen ofwa?

ik denk dat het rond 10u moet gebeurd zijn
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de iris gaat naar zurich, de vauban gaar naar brig
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Wover schreef:De TBG zei gewoon "de trein uit zwitserland", ik ken persoonlijk niet veel EC's, enkel de Iris naar Bern, maar de Vauban gaat daar dan ook heen ofwa?

ik denk dat het rond 10u moet gebeurd zijn
als het rond 10 u was heeft er zich iemand schrommelijk vergist vrees ik :-)
Greg

Bericht door Greg »

Er is vandaag een speciale trein uit zwitserland die rijd voor de rekening van Intersoc met 15 rijtuigen en HLE20. Misschien was het die, moest rond 10u in brussel-zuid zijn.
Laatst gewijzigd door Greg op 15 feb 2006, 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Wover

Bericht door Wover »

ja tzal die zijn dan, want de TBG zei dat het "een hele lange" trein was :)

Sorry voor de onduidelijkheid, ik moet ook nog veel leren e :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Wover schreef:ja tzal die zijn dan, want de TBG zei dat het "een hele lange" trein was :)

Sorry voor de onduidelijkheid, ik moet ook nog veel leren e :P
probleem uitgeklaard :-)
Greg

Bericht door Greg »

Héhé :P
Plaats reactie