Overbezetting

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

260689 schreef:
Shrek schreef:wat voor rijtuig is die bovenste foto? dat heb ik nog nooit gezien precies :shock:
das een MW41 en ik hoop uit de grond van men hart dage daar nooit moet inzitten want tzijn slechte zenne

hehehe.....
u bent een echte kenner 260689
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de zetels op zich zijn ni slecht want ik vind ze beter als die van sprinters (die schuiven namelijk te veel, je kan er dus ni echt stil op zitten), het comfort intern is dus iets beter, de indeling op zich is wat raar en iets te open bij een MW41 en ze hadden in begin nogal wat kuren met motor, rem en klimatisering
260689
Berichten: 3327
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Steven schreef:de zetels op zich zijn ni slecht want ik vind ze beter als die van sprinters (die schuiven namelijk te veel, je kan er dus ni echt stil op zitten), het comfort intern is dus iets beter, de indeling op zich is wat raar en iets te open bij een MW41 en ze hadden in begin nogal wat kuren met motor, rem en klimatisering
In het begin, zeg maar nu nog zenne.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

moest da nu nog zijn da er rem probs zijn hadden we daar al lang iets van gehoord zeker vanuit de bestuurders hun kant, ze hebben er indertijd wel degelijk om geprotesteer toen da probleem zich voordeed
260689
Berichten: 3327
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Steven schreef:moest da nu nog zijn da er rem probs zijn hadden we daar al lang iets van gehoord zeker vanuit de bestuurders hun kant, ze hebben er indertijd wel degelijk om geprotesteer toen da probleem zich voordeed
En dat vindt ik erg, dat er niet word geluister naar het eigen personeel.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

der is toen wel geluisterd want die mannen hielden een traagheidsactie, ze reden nooit sneller als 80 of 90 (weet ni meer goed welk van beide getallen het was) waardoor er vertraging was.
Plaats reactie