Wat doet de 6238 in Oostende?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

De 6222, 6228 en 6238 wisselen mekaar constant af in het station van Brugge bij de rangeringen bij de modernisering van het station. Vorige weekend stonden ze zelfs alledrie naast elkaar in de bundel van Brugge (met nog eens een 20 ernaast! :P ) en ik moet wel zeggen dat die 6228 er splinternieuw uitzag in vergelijking met de 6222! :P
't Seinerke
Berichten: 276
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:10
Locatie: Brugge

Bericht door 't Seinerke »

[quote="Trainspotterke"]De 6222, 6228 en 6238 wisselen mekaar constant af in het station van Brugge bij de rangeringen bij de modernisering van het station. Vorige weekend stonden ze zelfs alledrie naast elkaar in de bundel van Brugge (met nog eens een 20 ernaast! :P ) en ik moet wel zeggen dat die 6228 er splinternieuw uitzag in vergelijking met de 6222! :P[/quote]

maar tis juust alsof ie een nose-job gekregen heeft, niet? Mooi geel & groen, maar de flanken vd loc hebben al wat uurtjes zon achter de rug.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Ik zag de 6222 en de 6228 tesamen in Oostende staan. De 6228 zag er wel veel mooier uit dan de 6222 :!: :D
Plaats reactie