Another 11 Bites the dust in Wildert

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
dentheo
Berichten: 8173
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Another 11 Bites the dust in Wildert

Bericht door dentheo »

phantom27 schreef:Ok dat maakt het duidelijker.
Ik heb gisteren trouwens nog een traxx met stuurstand+priorijtuigen+stuurstand op de foto gezet,en zo zijn er de afgelopen dagen al heel wat vage varianten op het spoor voorbij gekomen.
Zolang het duurt maak ik van de aparte varianten maar een plaatje,voor je t weet is het over :wink:
Klopt maar er waren ook veel klachten over overbezetting van de prio's die toch één rijtuig minder hebben ...
Theo
Groeten vanop de Heide
Daniël
Berichten: 145
Lid geworden op: 14 sep 2006, 18:03
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Another 11 Bites the dust in Wildert

Bericht door Daniël »

De Prio-stammen die met Traxx rijden hebben als het goed is allemaal een B-rijtuig erbij gekregen wat de Bs vervangt, dus van een rijtuig minder is geen sprake :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Another 11 Bites the dust in Wildert

Bericht door Steven »

normaal rijden alle benelux rijtuigen met 7 (zeven) rijtuigen, de stammen die het stuurrijtuig kwijt zijn moeten in princiepe altijd een ander tweede klasse rijtuig in de plaats gekregen hebben, op deze manier (als ze in volgorde hangen) zal de tekening aan de buitenkant ook veel beter kloppen (wat met zes rijtuigen niet mogelijk was)
dentheo
Berichten: 8173
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Another 11 Bites the dust in Wildert

Bericht door dentheo »

Daniël schreef:De Prio-stammen die met Traxx rijden hebben als het goed is allemaal een B-rijtuig erbij gekregen wat de Bs vervangt, dus van een rijtuig minder is geen sprake :wink:
Ik dacht dat er een actie liep om elke week in Maastricht één treinstam compleet te maken, die wordt dan tijdens het weekend gewisseld.
Ik wist niet dat ze allemaal al klaar waren...
Theo
Groeten vanop de Heide
AlexNL
Berichten: 2186
Lid geworden op: 15 jun 2008, 02:34
Locatie: Breda, Nederland

Re: Another 11 Bites the dust in Wildert

Bericht door AlexNL »

Ik vind die tekeningen op de zijkant van de Prio-stellen en de V250 echt mooi, nu ze op volgorde staan, staat echt heel nice :-)
Luc

Re: Another 11 Bites the dust in Wildert

Bericht door Luc »

dentheo schreef:Ik dacht dat er een actie liep om elke week in Maastricht één treinstam compleet te maken, die wordt dan tijdens het weekend gewisseld.
Ik wist niet dat ze allemaal al klaar waren...
Dat heeft te maken met meldlampen aan de buitenzijde van de rijtuigen, niet met het op de juiste lengte brengen van rijtuigstammen.
Plaats reactie