Chinese TBG

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Vooral Engelsen. En die maken dan lawaai voor heel de wagon. Mijn ma heeft dat ooit mee gemaakt. Eerst gaf de Treinbegeleider hun een waarschuwing, maar toen ze daar toch bleven zitten, heeft hij zich ferm kwaadgemaakt :!:
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

Nonkelronnie schreef:
Jonathan schreef:Bij de NMBS frouderen gaat in iedergeval gemakkelijk. Met mijn abonnement Oostende-Brugge kun je heel het land doorreizen :!: :!:
bij 90% van de TBG's graak je volgens mij zelfs met een abonnement van 3jaar geleden nog weg
nog geen 1 op de 10 kijkt daar langer dan een halve seconde naar, die vorm een foto en die lichtblauwe kleur zijn genoeg

probeer dat eens in Oudenaarde :D :D :D :D
onmiddelijk den bon op


@ JPL107 het snelste traject in afstand niet in reistijd

ik kan met mijn abbonnement heel wat treinen nemen

IC A Oostende-Eupen
IC C Oostende-Kortrijk
IC E Knokke/Bl'Berge-Tongeren
IC G Oostende-Antwerpen
IC L Poperinge- St-Niklaas
L Brugge-Kortrijk
L Brugge-Gent
L Gent-Ronse
1607

Bericht door 1607 »

ik kan er eigenlijk ook wel een aantal nemen.
IC E Blankenberge-Tongeren
P Blankenberge-Brugge
P Brugge-Knokke
L Brugge-Zeebrugge
8)
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2625
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Ik moest ooit eens naar Gent en de elektriciteit was hier net uitgevallen: geen ticket!

TBG kwam net af, vroeg papiertje enzo maar er was nog iemand die ook was opgestapt die kon meepraten :)
Davy

Bericht door Davy »

Even ter info:

Gisteren weer een abo gevonden dat vervallen was sinds 24/02/2006. 8)
Wover

Bericht door Wover »

Davy, de niet te misleiden conducteur

Zelfs niet die keer dat ik mijn Buzzypass liet zien ipv mijn abonnement e :P

maar ik was gewoon wat verward, want ik wordt soms maar één keer per week gecontroleerd (niet dat ik het de TBG's verwijt, want voor die 10 minuutjes dat ik op de trein zit ;))
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 522
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:25
Locatie: Sint-Niklaas

Bericht door Bart »

Jonathan schreef:Bij de NMBS frouderen gaat in iedergeval gemakkelijk. Met mijn abonnement Oostende-Brugge kun je heel het land doorreizen :!: :!:
Ze zouden die boetes daarop veel hoger moeten maken. Als je in de GB 6 flessen cola koopt moet je er ook niet 5 in u rugzak steken en 1 betalen.
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 522
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:25
Locatie: Sint-Niklaas

Bericht door Bart »

Jonathan schreef:Bij de NMBS frouderen gaat in iedergeval gemakkelijk. Met mijn abonnement Oostende-Brugge kun je heel het land doorreizen :!: :!:
Ze zouden die boetes daarop veel hoger moeten maken. Als je in de GB 6 flessen cola koopt moet je er ook niet 5 in u rugzak steken en 1 betalen.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Bart schreef:
Jonathan schreef:Bij de NMBS frouderen gaat in iedergeval gemakkelijk. Met mijn abonnement Oostende-Brugge kun je heel het land doorreizen :!: :!:
Ze zouden die boetes daarop veel hoger moeten maken. Als je in de GB 6 flessen cola koopt moet je er ook niet 5 in u rugzak steken en 1 betalen.
Dat vindt ik ook. Ze zijn bij de NMBS veel te mild voor fraudeurs.
Davy

Bericht door Davy »

Wover schreef:Davy, de niet te misleiden conducteur

Zelfs niet die keer dat ik mijn Buzzypass liet zien ipv mijn abonnement e :P

maar ik was gewoon wat verward, want ik wordt soms maar één keer per week gecontroleerd (niet dat ik het de TBG's verwijt, want voor die 10 minuutjes dat ik op de trein zit ;))
Da's juist ja. Je had idd je buzzypass laten zien. Maar moesten er nu collega's zijn die dat goedkeuren dan zijn ze toch echt scheel :)

We zullen eens wat meer controleren tussen Geel en Herentals ;)
Wover

Bericht door Wover »

Jonathan schreef:
Bart schreef:
Jonathan schreef:Bij de NMBS frouderen gaat in iedergeval gemakkelijk. Met mijn abonnement Oostende-Brugge kun je heel het land doorreizen :!: :!:
Ze zouden die boetes daarop veel hoger moeten maken. Als je in de GB 6 flessen cola koopt moet je er ook niet 5 in u rugzak steken en 1 betalen.
Dat vindt ik ook. Ze zijn bij de NMBS veel te mild voor fraudeurs.
vorige week was er iemand die zijn ticket zogezegd op voorhand de dag voordien had gekocht, maar het was al geknipt de dag zelf, dus heeft de TBG er eerst wel wat over gezegd en iets van "normaal zijn we wel erg streng over vervoersbewijzen", maar heeft het uiteindelijk toch ook maar geknipt.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Ik had eens om 6u 's morgens de dag ervoor op mijn go-pass geschreven, enkel het cijfertje, (dus dag-naam was correct). Ik had het dan maar aangepast, had het nog nét gezien, en dus was het 'doorhaald'. Ik heb dan van de TBG een hele instructiecursus gekregen, maar ik was wel verkeerd. Maar toch heb ik er van af gekomen, TBG heeft er handtekening bij gezet voor de volgende trein dat het in orde was.
groentje
Berichten: 7272
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Ik ben donderdag naar Brussel geweest, en had op mijn Gopass ook WOENSDAG 9/3/06 gezet. De tbg vond het blijkbaar wel grappig :roll:

:wink:
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2625
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Ik heb eens gehad dat de TBG (het was een vrouw) mijn Go-Pass verkeerd knipte.
Ze knipte hem als een gewoon biljet. Ze heeft dan een papiertje geschreven.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

trainfreak schreef:Ik heb eens gehad dat de TBG (het was een vrouw) mijn Go-Pass verkeerd knipte.
Ze knipte hem als een gewoon biljet. Ze heeft dan een papiertje geschreven.
zeker op ne maandag :-) lol
Plaats reactie