Problemen met de bovenleiding tussen Turnhout en Herentals ?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Cipallieter

Problemen met de bovenleiding tussen Turnhout en Herentals ?

Bericht door Cipallieter »

In Herentals zag ik vanmorgen treinstel 427 waarvan de pantograaf beschadigd was. Dit stel was gekoppeld aan de 4130.

Een gele werktrein reed richting Turnhout.

Problemen met de bovenleiding ?
bartolomew
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:39
Locatie: Turnhout

Bericht door bartolomew »

Alle treinen stonden om 11u in Turnhout nog in het station. Ik dacht ook onmiddellijk aan bovenleidingsproblemen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

bovenleidingsbreuk, hierbij hebben twee breaks hun panto verloren, trein richting turnhout deze morgen. ik deed trein 3406 brussel zuid => turnhout, deze is beperkt te lier aangezien herentals geen treinen kon binnenlaten alle perrons waren al volzet met de reeds aanwezig treinen.
5941

Bericht door 5941 »

nu rijdt alles min of meer maar de break 42+345 staan nog altijd hier en daar voor staat de break 412


enkele foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de laatste foto toon 412+421+345 wachtend op de break om de andere breaks naaar hasselt te kunnen slepen

gr hans
Wover

Bericht door Wover »

Die stam M6'en zag ik daarstraks door Herentals rijden (denk leeg, want hij reed redelijk snel). Dat was rond 16.00u. Kan ook zijn dat hij juist was vertrokken uit Herentals, maar hij reed best snel, dus ik denk dat hij leeg naar Brussel reed.
5941

Bericht door 5941 »

klopt den M5en M6 zijn los naar brussel vertrokken
ronny
Berichten: 542
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:48
Locatie: Ramsel

Bericht door ronny »

5941 schreef:klopt den M5en M6 zijn los naar brussel vertrokken
De M5 kwam pas om 17u10 uit Brussel in Lier toe (+12 min) zodat de stoptrein naar Leuven van 17u05 reeds weg was en ik kon wachten tot 17u39.
Plaats reactie