gewoon betalen of prutsen om gratis te rijden?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

voila soms krijg ik hier de indruk da iedereen met alles en nog wat wil foefelen wat niet mag volgens de regels wat een gedachte, doe gewoon wat je moet doen zeg ik steeds en zit ni 24/24 en 7/7 achterdeurtjes te zoeken
Bert

Bericht door Bert »

Steven schreef:voila soms krijg ik hier de indruk da iedereen met alles en nog wat wil foefelen wat niet mag volgens de regels wat een gedachte, doe gewoon wat je moet doen zeg ik steeds en zit ni 24/24 en 7/7 achterdeurtjes te zoeken
De laatste dagen krijg ik hier ook die indruk... :?
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Bert schreef:
Steven schreef:voila soms krijg ik hier de indruk da iedereen met alles en nog wat wil foefelen wat niet mag volgens de regels wat een gedachte, doe gewoon wat je moet doen zeg ik steeds en zit ni 24/24 en 7/7 achterdeurtjes te zoeken
De laatste dagen krijg ik hier ook die indruk... :?
Soms moet ge durven iets doen dat niet mag, zeg nu niet dat ge dat nog nooit gedaan hebt. Maar om terug te keren op het onderwerp, gisteren was er een duitse conducteur op mijn trein, die tegen iedereen in het Duits aan het praten was. Het klonk wel erg grappig, hij sprak ook heel luid.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ik zeg ni da ik nog nooit heb proberen iets te verzuimen, maar sommige maken er een nationale sport van als ik da hier zo lees, da wil ook zeggen da je nadien niet moet klagen als je gepakt word
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Ik zie sommige mensen zelf in de WC kruipen om de conducteur niet te moeten zien. Die worden in die sport dan wel wereldkampioen :!: Ooit is er een treinbegeleider geweest die dan de deur van de WC wou openmaken :!:
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Ik heb zo-een bende gezien op L69, de TBG zat er de hele tijd achter, ze hebben het een 3-tal haltes volgehouden. Dokken mochten ze!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ja tuurlijk, je moet al idioot zijn om te denken da de wc uw oplossing is, da is "zo doorzichtig als het groot is" om ni te zeggen da ge het van ver voelt aankomen da er zich per dienst wel iemand op de wc verstopt om aan de controle te ontsnappen
Wover

Bericht door Wover »

Steven schreef:ja tuurlijk, je moet al idioot zijn om te denken da de wc uw oplossing is, da is "zo doorzichtig als het groot is" om ni te zeggen da ge het van ver voelt aankomen da er zich per dienst wel iemand op de wc verstopt om aan de controle te ontsnappen
maar als ge met twee op de wc gaat zitten, en als de tbg komt schuifde één ticket onder de deur... :P
Justinian

Bericht door Justinian »

Jonathan schreef:En dan durft die vrouw nog te beweren dat iedereen Frans verstaat. Die heeft daar EEN KWARTIER de treinbegeleider uitgekaffert. Uw ferm uitschieten is er niets bij, vergeleken met de die.
Zou genoemde treinbegeleider dat allemaal verstaan hebben???? Groetjes uit Nederland van Justinian....
Justinian

Bericht door Justinian »

Wover schreef:
Steven schreef:ja tuurlijk, je moet al idioot zijn om te denken da de wc uw oplossing is, da is "zo doorzichtig als het groot is" om ni te zeggen da ge het van ver voelt aankomen da er zich per dienst wel iemand op de wc verstopt om aan de controle te ontsnappen
maar als ge met twee op de wc gaat zitten, en als de tbg komt schuifde één ticket onder de deur... :P
Dat hebben ze bij deze dus nu ook door.... :shock:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

da heeft men al langer door als vandaag die mensen zijn niet seniel hoor
groentje
Berichten: 7276
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Justinian schreef:
Wover schreef:
Steven schreef:ja tuurlijk, je moet al idioot zijn om te denken da de wc uw oplossing is, da is "zo doorzichtig als het groot is" om ni te zeggen da ge het van ver voelt aankomen da er zich per dienst wel iemand op de wc verstopt om aan de controle te ontsnappen
maar als ge met twee op de wc gaat zitten, en als de tbg komt schuifde één ticket onder de deur... :P
Dat hebben ze bij deze dus nu ook door.... :shock:
Jaja, en dan klopt een ander op de deur, en gaat zo met het kaartje lopen :wink:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Stel je voor dat je een een WC van Oostende naar Eupen moet met drie man ... Acharmen als er dan een naar de grote WC moet. gelukkig roepen ze nog om waar men zit. Anders zou ze niet weten waar af te stappen, die WC-zwartrijders.
JPL107
Berichten: 126
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:48
Locatie: Lier
Contacteer:

Bericht door JPL107 »

Je kan natuurlijk wel van wc wisselen want er is er één in elk rijtuig. Gewoon een ticket kopen kost veel minder moeite en je kunt nog genieten van uw reis zonder te moeten stressen dat ze gaan controleren of niet.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

JPL107 schreef:Je kan natuurlijk wel van wc wisselen want er is er één in elk rijtuig. Gewoon een ticket kopen kost veel minder moeite en je kunt nog genieten van uw reis zonder te moeten stressen dat ze gaan controleren of niet.
voila, en al de rest is gezever :-)
Plaats reactie