Kruidvat verkoopt treintickets

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
tom007

Bericht door tom007 »

dat is handig. Ik zal eens gaan kijken in het kruidvat van Westerlo
Fles

Bericht door Fles »

Voor haar vijftiende verjaardag in ons land biedt de winkelketen Kruidvat in september goedkope treintickets voor het weekend aan. Van 4 tot 15 september betaal je bij Kruidvat 8,99 euro voor een treinticket dat geldig is tussen twee Belgische stations. Reizen kan enkel op weekenddagen tussen 8 september en 11 november. Het ticket van Kruidvat is een stuk goedkoper dan het officiële tarief. Kruidvat benadrukt dat de actie tijdelijk is en dat de winklketen geen treintickets zal opnemen in haar vaste assortiment.
Vanaf hoeveel kilometer? :roll:

Trouwens, gaat dat om een enkel of een retour? Als het geen retour is lijkt het me helemaal onzin. Voor een retour is het precies EEN cent goedkoper dan 2 enkeltjes op een Go-Pass, die ook buiten het weekend geldig is (voor de jeugdigen onder ons ;) )
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Fles schreef:
Voor haar vijftiende verjaardag in ons land biedt de winkelketen Kruidvat in september goedkope treintickets voor het weekend aan. Van 4 tot 15 september betaal je bij Kruidvat 8,99 euro voor een treinticket dat geldig is tussen twee Belgische stations. Reizen kan enkel op weekenddagen tussen 8 september en 11 november. Het ticket van Kruidvat is een stuk goedkoper dan het officiële tarief. Kruidvat benadrukt dat de actie tijdelijk is en dat de winklketen geen treintickets zal opnemen in haar vaste assortiment.
Vanaf hoeveel kilometer? :roll:

Trouwens, gaat dat om een enkel of een retour? Als het geen retour is lijkt het me helemaal onzin. Voor een retour is het precies EEN cent goedkoper dan 2 enkeltjes op een Go-Pass, die ook buiten het weekend geldig is (voor de jeugdigen onder ons ;) )
Het gaat effectief om een heen- en terugreis! :wink:
En toch nog even zeggen dat niet alle Kruidvat-klanten nog met GoPass mogen rijden, hé! :wink:
groentje
Berichten: 7305
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Bovendien is een Gopass 45 euro in aankoop. Je mag er nog 10 enkele reizen mee maken, als je maar een zeer occasionele reiziger bent, lijkt dit me een gunstiger tarief.
Fles

Bericht door Fles »

Hmm, okee :) Het schiet inderdaad al snel op ja. Boven ca. 65 kilometer is het al voordeliger dan een Weekendbiljet :)
Plaats reactie