wat is u meestgeliefde loc (actief)

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!

favo Loc

HLD 55
10
18%
HLD 62-63
4
7%
HLE 11/12/21/27
15
27%
HLE 13
16
29%
HLE 22/23/25/26
10
18%
 
Totaal aantal stemmen: 55

Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Bericht door msts.be »

Tim schreef: Daarentegen lijkt een 13 meer op een stofzuiger die over zijn toeren is.
?????? Hebt ge daarintegen eens zijn Franse zusje de BB36000 gehoord ? Dat is pas een stofzuiger die over zijn toeren is als de verluchting op volle bak staat !! :lol:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

e49memling schreef:
Steven schreef:hehe ja ma in vergelijk met de impuls van een 13 is dat dag en nacht verschil in gevoel :-)
13....??? Is dat dat computergestuurd miskleun op wielen?
zolang je die pc de baas bent is da best aardig om mee te rijden hoor, ik zal ni klagen zolang die pc geen kuren heeft :-) het kan altijd beter maar veel slechter kan het ook altijd :-)
Bert

Bericht door Bert »

groentje schreef:De JH's vind ik het mooist. Als ze mooi gewassen zijn, tenminste.
Als ze vuil zijn zien ze er nog stoerder uit 8)
Mark7758
Berichten: 578
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

55er voor altijd. Al heeft een 77er zijn voordelen. (Airco.)
Maar met een heerlijk miezer buitje en dan een zware trein wil ik toch een 55er.
E-loc's. Leuk, maar ik hou niet van die waslijnen op mijn modelbaan. :lol:
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Steven schreef:
e49memling schreef:
Steven schreef:hehe ja ma in vergelijk met de impuls van een 13 is dat dag en nacht verschil in gevoel :-)
13....??? Is dat dat computergestuurd miskleun op wielen?
zolang je die pc de baas bent is da best aardig om mee te rijden hoor, ik zal ni klagen zolang die pc geen kuren heeft :-) het kan altijd beter maar veel slechter kan het ook altijd :-)
Ha, toch nog IEMAND die mij steunt! :D

Tjah, dat is iedereen zijn smaak, hé! :? Ik vind de 13 gewoon een machtig machien! En dat blazen toont aan dat die machines werken! :wink: :P (Niets zo zalig als het geluid dat een 13 opstart! :D iiiiiieeeeeeeeeew... en dan de machines die aanvliegen! :D Zaaaalig! :D )

En zo moet ik ook niets hebben van de dieselreeks 60! :wink: Ik heb dat al altijd enorm lelijke machines gevonden met hun ingedrukte snuit en er zijn daar toch ook veel liefhebbers van van die locomotieven! :?
Ik ga die daarvoor nu niet in hun gezicht gaan uitschelden omdat ze een slechte smaak hebben, hé! :wink: Ieder zijn eigen keuze ... en voor mij is dit:

Leve de 13! :D

:twisted:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

En trouwens! Den 13 heeft ondertussen wel al het meest aantal stemmen, hé! :wink: :twisted: :twisted: :twisted:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Trainspotterke schreef:En trouwens! Den 13 heeft ondertussen wel al het meest aantal stemmen, hé! :wink: :twisted: :twisted: :twisted:
zolangs het maar geen diesel is die voorop staat :!:
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1212
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Trainspotterke, ge zijt goed bezig me kwaad te krijgen he! :evil:

De rest van mijn commentaar ga ik hier niet plaatsen, ik wil je niet openbaar vernederen :lol:
JPL107
Berichten: 126
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:48
Locatie: Lier
Contacteer:

Bericht door JPL107 »

Bij mij is het de 51 maar die is ondertussen afgeschreven dus heb voor de 55 gekozen. Bij de elektrische is de 20 mijn favoriet.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Trainspotterke schreef:En trouwens! Den 13 heeft ondertussen wel al het meest aantal stemmen, hé! :wink: :twisted: :twisted: :twisted:
en terecht :P daarstraks hebbek een TS van 2 13'nen nog zien (en vooral) horen optrekken aan Y tivoli, machtig gewoon :D
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

reeks 11 :)
Dusty

Bericht door Dusty »

Reeks 77, zonder twijfel!
Wout

Bericht door Wout »

e49memling schreef:
Kris schreef:Type 20 zonder twijfel gevolgd door een Type 16
Duidelijk dat je er nooit mee gereden hebt, geef mij maar T27 zonder concurentie. (en zijn familie T21, T12 en zelfs T11)
Geef mij ook maar den 20 en ik heb er wel mee gereden!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

gij met de loc, of de loc met u :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wout

Bericht door Wout »

Soms het eerste maar meestal het tweede!!!
Plaats reactie