Kind achtergelaten op perron in Wijgmaal

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Goya

Bericht door Goya »

VerSeg schreef: Moest je het volledige verhaal kennen en weten hoe onmenselijk dat mens (die moeder) zich gedragen heeft, dan zou je zelf ook wel anders denken.
Ik was er niet bij, maar ben blij eindelijk een objectief ooggetuigenverslag te kunnen lezen.

En ik blijf erbij dat omgang met klanten een prioriteit is, zowel de makkelijke als de minder makkelijke. Ik neem voor het werk zeer vaak het vliegtuig en wat het personeel daar zonder verpinken, beleefd, maar kordaat en zonder toe te geven kan verdragen is bewonderenswaardig (zeker op de nachtvluchten uit Afrika).
Gebruikersavatar
Portbou
Berichten: 1781
Lid geworden op: 06 mar 2006, 23:24
Locatie: Mechelen
Contacteer:

Bericht door Portbou »

Elgar schreef:In het weekend stopt daar de IR-trein met breaks.
Break heeft toch een omroepsysteem ?
Werd de halte Wijgmaal omgeroepen in de trein ?

Indien TBG gebruik maakt van het omroepsysteem hoeft niemand - ook niet diegenen die de lijn niet kennen - zich zorgen maken over wanneer hij/zij zich moet klaarmaken.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

ze roepen alleen vlak na leuven/mechelen om waar de trein allemaal stopt, niet per halte :roll:
Ruben
Berichten: 344
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:36
Locatie: Brugge

Bericht door Ruben »

Als ik me niet vergis, was de vrouw van Wijgmaal (want haar man is van thuis naar het station gegaan om het kind op te halen). In dat geval zal ze wel geweten hebben dat ze in Wijgmaal waren, zelfs als het niet omgeroepen werd.
VerSeg

Bericht door VerSeg »

Shrek schreef:ze roepen alleen vlak na leuven/mechelen om waar de trein allemaal stopt, niet per halte :roll:
Na Mechelen werd inderdaad afgeroepen welk de volgende haltes waren. Enkel Leuven werd als eindstation nog eens afzonderlijk afgeroepen.

Maar feit is dat ze gewoon niet oplettend was ... alles pas beginnen bijeen pakken als het al te laat was.

Als reiziger moet je toch ook weten dat je vooraf klaar moet zijn hé ... een klein beetje gezond verstand.
Gebruikersavatar
Portbou
Berichten: 1781
Lid geworden op: 06 mar 2006, 23:24
Locatie: Mechelen
Contacteer:

Bericht door Portbou »

Ruben schreef:Als ik me niet vergis, was de vrouw van Wijgmaal (want haar man is van thuis naar het station gegaan om het kind op te halen). In dat geval zal ze wel geweten hebben dat ze in Wijgmaal waren, zelfs als het niet omgeroepen werd.
OK, maar mijn opmerking was algemeen bedoeld... Veel van deze problemen zouden vermeden worden als er iets meer omroepen zouden gebeuren.
VerSeg schreef: Als reiziger moet je toch ook weten dat je vooraf klaar moet zijn hé ... een klein beetje gezond verstand.
Met hetzelfde gezond verstand vraag ik me af waarom - als dienstverlening aan de klant - de omroepinstallatie niet wat meer gebruikt wordt...
KB
Berichten: 636
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:43

Bericht door KB »

bw494674 schreef: Met hetzelfde gezond verstand vraag ik me af waarom - als dienstverlening aan de klant - de omroepinstallatie niet wat meer gebruikt wordt...
Oké, maar een beetje opletten is voor veel mensen ook te veel gevraagd blijkbaar. Alles moet voorgekauwd worden, en zelfs dan nog ... Kijk maar eens hoeveel mensen er nog in door de week de dienstregeling aan het zoeken zijn op de weekendaffiches (ik heb het over de bekende gele affiches). Zeg niet dat het er in kleine letters op staat. En dan klagen dat de trein niet komt ...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

tja de reeds rotverwende mens wil altijd maar meer meer en meer en hoe meer je ze geeft hoe minder gebruik ze er van maken, in vele grote stations zitten mensen nog meer vragen te stellen nadat alle info op schermen is verschenen en 2 X is afgeroepen
VerSeg

Bericht door VerSeg »

Steven schreef:tja de reeds rotverwende mens wil altijd maar meer meer en meer en hoe meer je ze geeft hoe minder gebruik ze er van maken, in vele grote stations zitten mensen nog meer vragen te stellen nadat alle info op schermen is verschenen en 2 X is afgeroepen
En dan heb je 2 soorten mensen ...

1) Die hebben het niet begrepen en gaan gewoon info vragen met de woorden "Sorry, ik heb het niet goed begrepen, kan u mij even helpen ..."

2) Die hebben het ook niet begrepen maar gaan het even net iets anders vragen "Uw kl*tesysteem trekt op niks, wa's dat nu voor een service, kunt ge uw job niet doen zoals het moet neen, bende xyz ..."
Ro

Bericht door Ro »

Wover schreef:als de tbg juist zijn sleutel in de deurpost omdraaide toen het meisje uitstapte, kon hij het niet weten e. Natuurlijk moet hij het dan gezien hebben als hij de AVG draaide (als die er is in Wijgmaal?), maja...
Er is geen AVG in Wijgmaal...
Plaats reactie