VerSeg schreef:
Moest je het volledige verhaal kennen en weten hoe onmenselijk dat mens (die moeder) zich gedragen heeft, dan zou je zelf ook wel anders denken.
Ik was er niet bij, maar ben blij eindelijk een objectief ooggetuigenverslag te kunnen lezen.
En ik blijf erbij dat omgang met klanten een prioriteit is, zowel de makkelijke als de minder makkelijke. Ik neem voor het werk zeer vaak het vliegtuig en wat het personeel daar zonder verpinken, beleefd, maar kordaat en zonder toe te geven kan verdragen is bewonderenswaardig (zeker op de nachtvluchten uit Afrika).
Elgar schreef:In het weekend stopt daar de IR-trein met breaks.
Break heeft toch een omroepsysteem ?
Werd de halte Wijgmaal omgeroepen in de trein ?
Indien TBG gebruik maakt van het omroepsysteem hoeft niemand - ook niet diegenen die de lijn niet kennen - zich zorgen maken over wanneer hij/zij zich moet klaarmaken.
Als ik me niet vergis, was de vrouw van Wijgmaal (want haar man is van thuis naar het station gegaan om het kind op te halen). In dat geval zal ze wel geweten hebben dat ze in Wijgmaal waren, zelfs als het niet omgeroepen werd.
Ruben schreef:Als ik me niet vergis, was de vrouw van Wijgmaal (want haar man is van thuis naar het station gegaan om het kind op te halen). In dat geval zal ze wel geweten hebben dat ze in Wijgmaal waren, zelfs als het niet omgeroepen werd.
OK, maar mijn opmerking was algemeen bedoeld... Veel van deze problemen zouden vermeden worden als er iets meer omroepen zouden gebeuren.
VerSeg schreef:
Als reiziger moet je toch ook weten dat je vooraf klaar moet zijn hé ... een klein beetje gezond verstand.
Met hetzelfde gezond verstand vraag ik me af waarom - als dienstverlening aan de klant - de omroepinstallatie niet wat meer gebruikt wordt...
bw494674 schreef:
Met hetzelfde gezond verstand vraag ik me af waarom - als dienstverlening aan de klant - de omroepinstallatie niet wat meer gebruikt wordt...
Oké, maar een beetje opletten is voor veel mensen ook te veel gevraagd blijkbaar. Alles moet voorgekauwd worden, en zelfs dan nog ... Kijk maar eens hoeveel mensen er nog in door de week de dienstregeling aan het zoeken zijn op de weekendaffiches (ik heb het over de bekende gele affiches). Zeg niet dat het er in kleine letters op staat. En dan klagen dat de trein niet komt ...
tja de reeds rotverwende mens wil altijd maar meer meer en meer en hoe meer je ze geeft hoe minder gebruik ze er van maken, in vele grote stations zitten mensen nog meer vragen te stellen nadat alle info op schermen is verschenen en 2 X is afgeroepen
Steven schreef:tja de reeds rotverwende mens wil altijd maar meer meer en meer en hoe meer je ze geeft hoe minder gebruik ze er van maken, in vele grote stations zitten mensen nog meer vragen te stellen nadat alle info op schermen is verschenen en 2 X is afgeroepen
En dan heb je 2 soorten mensen ...
1) Die hebben het niet begrepen en gaan gewoon info vragen met de woorden "Sorry, ik heb het niet goed begrepen, kan u mij even helpen ..."
2) Die hebben het ook niet begrepen maar gaan het even net iets anders vragen "Uw kl*tesysteem trekt op niks, wa's dat nu voor een service, kunt ge uw job niet doen zoals het moet neen, bende xyz ..."
Wover schreef:als de tbg juist zijn sleutel in de deurpost omdraaide toen het meisje uitstapte, kon hij het niet weten e. Natuurlijk moet hij het dan gezien hebben als hij de AVG draaide (als die er is in Wijgmaal?), maja...