Misschien waren de bijdragen niet altijd pH-neutraal, en sinds ze korter moesten zijn waren we ook wel wat rommelig, maar Welter is in ieder geval altijd goed geïnformeerd.
De blog van Spoorvreter merkt hierover op:
Ik stel voor dat we - los van wat we van Welter vinden - een mailtje sturen aan de hoofdredacteur van Metro en vragen of er een vervangende rubriek kan komen, voor en door de klanten van het openbaar vervoer. Metro wordt weliswaar niet meer uitsluitend op de stations verdeeld, maar nog wel hoofdzakelijk.Ik kan alleen maar alle kritische geesten oproepen hun stem te laten horen via de lezersbrieven. De gratis krant Metro mag dan wel meer dan 800.000 lezers tellen, die pendelaar of toevallige reiziger heeft zelf weinig of niets in de pap te brokken over zijn ervaringen met het openbaar vervoer (ontbreken van een rubriek Lezersbrieven) in tegenstelling tot de gratis kranten die in Nederland worden verspreid. Metro heeft nog een serieuze weg af te leggen.
Volgens het colofon is de hoofdredacteur Arnaud Dujardin (adujardin@metrotime.be).