62 op L207

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Wover

62 op L207

Bericht door Wover »

Voor de liefhebbers: ik heb derjuist een 62 met een steentrein (3/4 wagens) gezien op de L207. Hij is daar steentjes aant smijten tegen een traag tempo dus hij zal nog wel ff bezig zijn. Derjuist was hij ter hoogte van de spoorovergang aan de wijk zonnedauw (juist na de afrit van L15 dus, waar hij naast het kanaal komt).

Ik ga proberen om er straks terug hene te gaan, nu heb ik alleen wat gsm foto's


edit:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Ook de werktrein nr 2 staat nog altijd in het station van Herentals op spoor A
Wover

Bericht door Wover »

niemand geïnteresseerd precies :P?

Anyway, ik denk dat hij de komende paar dagen nog wel zal te vinden zijn op de 207, want hij heeft gisteren blijkbaar over heel den dag 500m gedaan ofzo (tot aan brug herenthoutsesteenweg)

de werktrein staat ook nog altijd in herentals, en de 62 + wagens staat als hij niet weg is op een van de goederenspren (ik gok dat het als ge de reizigersperrons verdertelt hij op 8 of 9 zal staan)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

balasteren ga nu eenmaal vrij traag, je mag tellen aan max 3 km/u
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Steven schreef:balasteren ga nu eenmaal vrij traag, je mag tellen aan max 3 km/u
Ideaal om met een loc reeks 18 te doen :shock: :shock: :shock: :D :D :D :D :oops: :oops:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

niet dus, met een 18 (net zoals een 16 en 15 ook denk ik) mogen zelfs geen goederentreinen gedaan worden :-)
Bert

Bericht door Bert »

Ik heb al een foto van de 1503 gezien met een duiventrein...
Heel uitzonderlijk geval. :P
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1215
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Steven schreef:niet dus, met een 18 (net zoals een 16 en 15 ook denk ik) mogen zelfs geen goederentreinen gedaan worden :-)
Reden is dat de aanzetweerstanden bij het optrekken zo zwaar zouden belast worden dat ze zouden doorsmelten.

De ombouw van de 1806 door Rails & Traction gaat trouwens ook niet meer door.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de belasting is nog ok, het is vooral de tijd da die in de weerstanden zit die van tel is, schijnt dat de laatste aanzetweerstand pas bij meer als 120km/u er uit zou zijn (moet het is navragen bij e49memling)
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

héél jammer van de 1806...
Ik weet wel dat de aanzetweerstanden het zouden begeven... Daarom postte ik die opmerking (Ironie you know)
Plaats reactie