M2 rijtuigen weg uit Oostende

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Wout

Bericht door Wout »

Trainspotterke schreef: De rijtuigen moeten nog in goede (rijvaardige) staat zijn, want de trein reed doorheen het station van Brugge toch wel met een snelheid van 90 à 700 :?: km/u! :wink: Ze maakten alleszins minder lawaai dan M4-rijtuigen aan dezelfde snelheid! :P
Verdorie en zo n rijtuigen doet men naar de sloper.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Trainspotterke schreef: want de trein reed doorheen het station van Brugge toch wel met een snelheid van 90 à 700 km/u! :wink: Ze maakten alleszins minder lawaai dan M4-rijtuigen aan dezelfde snelheid! :P

mmm aan die laatste snelheid wil ik er liever niet in zitten hoor :-)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Steven schreef:
Trainspotterke schreef: want de trein reed doorheen het station van Brugge toch wel met een snelheid van 90 à 700 km/u! :wink: Ze maakten alleszins minder lawaai dan M4-rijtuigen aan dezelfde snelheid! :P

mmm aan die laatste snelheid wil ik er liever niet in zitten hoor :-)
:mrgreen:

Foutje al veranderd! :wink: :P
Bert

Bericht door Bert »

Steven schreef:zelden ga je merken da bewaard materieel in de beste omstandigheden geparkeerd staat
Gisteren toch nog de 204.004 in TW Antwerpen gezien die momenteel een nieuw verflaagje krijgt. 8)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de uitzondering bevestigd de regel
tt44ta46
Berichten: 239
Lid geworden op: 03 feb 2006, 17:55
Locatie: Maldegem

Bericht door tt44ta46 »

"Gisteren toch nog de 204.004 in TW Antwerpen gezien die momenteel een nieuw verflaagje krijgt. "

Een nieuw verflaagje??? Na de 201.010 en 5166 wordt de kast van de 5404 grondig onder handen genomen, hele stukken plaatwerk zijn vernieuwd!
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

En waar zijn de HLE & HLD stuurstanden eigenlijk terug te vinden?

En is het gemakkelijk om daar stuurpostfoto's van te nemen.

Of staan deze in een bundel = toestemming vragen.

:wink:
poyaud
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:43
Locatie: Aalst

Bericht door poyaud »

HLE : aalst kerrebroek = toestemming vragen

HLD : gent zeehaven
Greg

Bericht door Greg »

Ja in Aalst best vragen, maar die ingang via de straat staat wagenweid open, niks van poort of plaat dat het nmbs terrein is. :?
In die M2 kunde nu binnen want ze hebben die blijkbaar opengebroken en het leer van de zetels gepikt, is mooi uitgesneden. :roll:
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2626
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Die in Gent-Zeehaven zullen er nie lang meer blijven staan denk ik! Vorige maandag reed ik er door en zag ik slechts 3 rammen meer :?

Gelukkig komen die van Oostende er nu wel bij maar ik zal morgen (maandag) nog eens gaan zien.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Wie nog M2's wil zien in de Gentse haven zal zich moeten haasten want van de meer dan 60 exemplaren die er onlangs stonden blijven er nu nog welgeteld 35 over, waaronder 2 dieselstuurstandrijtuigen.
Die van Oostende waren nergens te bespeuren, vermoedelijk werden ze dus naar een andere sloper overgebracht.
Verder stonden er ook nog een twintigtal Ddm autotransporters...
Afbeelding
260689
Berichten: 3327
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Tim ik zie dat dit niet aan de straat is waar staan die dan wel??
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

260689 schreef:Tim ik zie dat dit niet aan de straat is waar staan die dan wel??
Een beetje overal langs de Henri Farmanstraat, maar deze foto is gemaakt aan het Middendok.
260689
Berichten: 3327
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Middendok ligt dat er ver van? (ja srry ken de haven van gent niet zo goed :oops: )
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

260689 schreef:Middendok ligt dat er ver van? (ja srry ken de haven van gent niet zo goed :oops: )
Nee, je ziet ze staan van op de Farmanstraat.
Plaats reactie