Trainspotterke schreef:
De rijtuigen moeten nog in goede (rijvaardige) staat zijn, want de trein reed doorheen het station van Brugge toch wel met een snelheid van 90 à 700 km/u! Ze maakten alleszins minder lawaai dan M4-rijtuigen aan dezelfde snelheid!
Verdorie en zo n rijtuigen doet men naar de sloper.
Trainspotterke schreef: want de trein reed doorheen het station van Brugge toch wel met een snelheid van 90 à 700 km/u! Ze maakten alleszins minder lawaai dan M4-rijtuigen aan dezelfde snelheid!
mmm aan die laatste snelheid wil ik er liever niet in zitten hoor
Trainspotterke schreef: want de trein reed doorheen het station van Brugge toch wel met een snelheid van 90 à 700 km/u! Ze maakten alleszins minder lawaai dan M4-rijtuigen aan dezelfde snelheid!
mmm aan die laatste snelheid wil ik er liever niet in zitten hoor
Ja in Aalst best vragen, maar die ingang via de straat staat wagenweid open, niks van poort of plaat dat het nmbs terrein is.
In die M2 kunde nu binnen want ze hebben die blijkbaar opengebroken en het leer van de zetels gepikt, is mooi uitgesneden.
Wie nog M2's wil zien in de Gentse haven zal zich moeten haasten want van de meer dan 60 exemplaren die er onlangs stonden blijven er nu nog welgeteld 35 over, waaronder 2 dieselstuurstandrijtuigen.
Die van Oostende waren nergens te bespeuren, vermoedelijk werden ze dus naar een andere sloper overgebracht.
Verder stonden er ook nog een twintigtal Ddm autotransporters...